Naczkins pisze:
.....
- amortyzatory Monroe S1106 (2 czy 4? jeżeli 2 to jakie maja być pozostałe 2?).
2 na tył. Proponuje przeczytać dokładnie. Przód obniżasz przez odwrócenie mocowania:
było tak

ma być tak:

Naczkins pisze:
.....
- dwie sprężyny od samary lub felicji (które są lepsze w teren?)
.
Zależy jaki teren..... Samara jest miekksza więc daje lepszy wykrzyż ale przy większej szybkości robi się mało fajnie....
Naczkins pisze:
.....
- 2 czy 4 dystanse? pod sierżanta rozm: 100x50x4 dł 120 ?.
W aucie masz 1 (słownie jeden

) sierżant
Co do porównania z OME to nie będzie tak samo. Wadą takiego lifta jest orginalny przedni amortyzator i S1106 które są miekkie więc nie nadają się do szybkiej jazdy. Zaletą takiego lifta jest śmieszna cena. Zawsze możesz sobie zmodyfikować lift i zamiast S1106 wrzucić np:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/84/3921.html albo jakiś porządny sportowy amor dobrany np od innego auta (dopasowany mocowaniem i długością). i zakupić na przód też jakiś porządny amor np taki jak ja mam

: Jest temat na temat możliwych zamienników do tyłu.
Uważam że amortyzatory to niedoceniany element zawasu. Jak ktoś chce jeździć szybko to musi zainwestować w pożądną rurę

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus
http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60