suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 5:05 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 117 18 19 20 2132 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 10, 2008 11:28 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw kwie 24, 2008 8:55 pm
Posty: 326
Lokalizacja: Gdańsk
vaiker pisze:
no breszka, a guma jest fabryczna, moze ktos cos juz motal u ciebie i ja wyieprzyl, ona jest takim zmyslnym lejkiem ze wchodzi jakby w wewnetrzna czesc sprezyny i ja odsowa troche od tego walca do ktorego jest przykrecony odbojnik,

co do amora - ja podnioslem auto za przedni wahacz , odkrecilem kolo i amora od zwrotnicy, gorne mocowanie amora do kielicha zostalo , auto wisialo na wahaczu wiec sprezyna tez siedziala na miejscu, pewnie latwiej by bylo odkrecic caly amor i wtedy przewiercic w strone cylindra, ale na auice mozesz sobie co chwile sprawdzic czy dobrze podpilowales ; ], po zrobieniu czegos takiego kolo sie prostuje ale jest blizej auta a nie dalej, wiec jakby zmniejsza ci sie rozstaw , ale to jest glownie efektem juz samego podnoszenia, oczywiste ze jak wyprostuje sie kolo to zwiekszy sie kat na przegubie, moze to miec wplywa, u mnie tak jest od ponad roku i nic sie nie dzieje zlego, tyle ze ja vitara turystycznie a nie jak harpagan ; ]



Z ciekawości, czym poszerzyłeś te dziury? Bo ja wczoraj spędziłem z 2 godziny na piłowaniu pilniczkiem po czym dałem sobie spokój bo pewnie siedziałbym do teraz.

_________________
Naczkinz

Vitara 1,6 8v - paździerz edyszyn :D
Sprzedana


Na górę
Post: pn sie 11, 2008 10:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
ojciec trzymal amor, ja wiertarka ze tak powiem "skrawalem" , potem pilowalem, potem sie zamienilem i ja trzymalem amor a ojciec "skrawal" ; ] nie wiem jak glowica wiertarki to wytrzymala, oba amory zajely nam godzinke w sumie

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt sie 12, 2008 8:15 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Naczkins pisze:


Z ciekawości, czym poszerzyłeś te dziury? Bo ja wczoraj spędziłem z 2 godziny na piłowaniu pilniczkiem po czym dałem sobie spokój bo pewnie siedziałbym do teraz.



A co piłowałeś? Otwór w amortyzatorze, czy w zwrotnicy?... :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt sie 12, 2008 8:42 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw kwie 24, 2008 8:55 pm
Posty: 326
Lokalizacja: Gdańsk
NuVo pisze:
Naczkins pisze:


Z ciekawości, czym poszerzyłeś te dziury? Bo ja wczoraj spędziłem z 2 godziny na piłowaniu pilniczkiem po czym dałem sobie spokój bo pewnie siedziałbym do teraz.



A co piłowałeś? Otwór w amortyzatorze, czy w zwrotnicy?... :wink:


:) w amortyzatorze. Ale nie odkręcałem amora od samochodu. Widzę że albo będę musiał odkręcić amory albo kupić jakieś wiertło do skrawania :]

Chociaż po przykręceniu windy jakby się trochę naprostowało

_________________
Naczkinz

Vitara 1,6 8v - paździerz edyszyn :D
Sprzedana


Na górę
Post: śr cze 17, 2009 10:45 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 3:13 pm
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa
A czy nie za twarde są te sprężyny od Mercedesa?
Bo właśnie miałam dziś odbierać samochód z liftu a spec od Vitar stwierdził, że są za twarde.
Amorki na tył zgodnie z sugestiami tego wątku też mają za mały skok jak na taki lift.

_________________
Vitara '91 1,6 16V - po mocnym liftingu ;)
http://www.annawrobel.com.pl


Na górę
Post: śr cze 17, 2009 12:29 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Do takich prac to się frezów używa, a nie wierteł :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: ndz cze 28, 2009 10:35 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 07, 2006 7:43 am
Posty: 343
Lokalizacja: Wrzosowo
nie wiem czy przegapilem ,czy co? ale jakos sie nie doczytalem czy sprezyny od w 124 te ktore wrzucamy obciete 1,5 zwoja do przodu, to sprezyny z przedniego ,czy tylnego zawieszenia merca?

_________________
suzuki santana viara 96r. 1.6 8V/gaz + blos
Lift merc-felicja/bodylift +5cm, Yokohama A/T-S 235/75r15


Na górę
Post: ndz cze 28, 2009 10:45 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
przednie :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz cze 28, 2009 11:48 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 07, 2006 7:43 am
Posty: 343
Lokalizacja: Wrzosowo
Czyli podsumowujac potrzebuje:
2x sprezyna merc 124 przednie ,ktore obcinam 1,5 zwoja- Wrzucam do przodu i odwracam mocowanie amortyzatora
2x sprezyna od samary lub felicji tylna, 2 amortyzatory od poloneza tylne- Wrzucam do tylu bez przerubek
plus dustans pod sierzanta 100x100 wys 50mm i dystans na wal napedowy 100mm
Czy niczego nie przegapilem i dobrze zrozumialem? :wink:

_________________
suzuki santana viara 96r. 1.6 8V/gaz + blos
Lift merc-felicja/bodylift +5cm, Yokohama A/T-S 235/75r15


Na górę
Post: ndz cze 28, 2009 11:57 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
lukaszand pisze:
Czyli podsumowujac potrzebuje:
2x sprezyna merc 124 przednie ,ktore obcinam 1,5 zwoja- Wrzucam do przodu
są różne modele w zależności od wersji silnikowej
lukaszand pisze:
i odwracam mocowanie amortyzatora
2x sprezyna od samary lub felicji tylna
jak felicja to kombii, nie zwykła - zwykła jest za miękka i dobija na byle dziurze
lukaszand pisze:
2 amortyzatory od poloneza tylne- Wrzucam do tylu bez przerubek
dorzucić można podkładki między mocowanie amora na moście, a tulejkę amora - bo jest ciut węższa ... ale z drugiej strony ja przez jakiś czas nie miałem i nic się nie stało ;)
lukaszand pisze:
plus dustans pod sierzanta 100x100 wys 50mm i dystans na wal napedowy 100mm
dystans na wał to raczaj w dziesiątkach mm a nie w setkach ;) ja mam ~10mm, ale to trzeba dobrać na końcu, zmierzyć ile brakuje i dopiero wtedy polować :)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt lip 10, 2009 5:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 9:10 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Te springi od merca 124 z jakim silnikiem bo w tym jest chyba różnica w twardości(jakie mają iśc do longa na przód ?).
Które springi będą OK?
1) http://moto.allegro.pl/item660793627_sp ... od_gh.html
2) http://moto.allegro.pl/item678430367_sp ... przod.html Benzyna
3) http://moto.allegro.pl/item673451764_sp ... przod.html Diesel

_________________
Chudy.
VITARA 2.0 TDIC, long, A/T IZZARDA 205/80/16


Na górę
Post: sob lip 11, 2009 9:28 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
do longa 2.0 d wsadziłem od 300 d ale miał wycioagarke z przodu to w miare mieko ma
u ciebie to sam nie wiem ale napewno bezyna 200 odpada
albo wzocnione od bezyny albo 300 d

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lip 11, 2009 8:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 9:10 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
OK Slaw.
Czyli kupię te z pozycji 3.
A powiedz mi czy jak obrócę mocowanie amorka to trzeba dawać jeszcze pod niego jakis dystans czy nie?

_________________
Chudy.
VITARA 2.0 TDIC, long, A/T IZZARDA 205/80/16


Na górę
Post: sob lip 11, 2009 11:08 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Chudy nie wiem jak u Ciebie, ale ja swoje springi 3x wkładałem, zanim dobrą długość znalazłem, także weź pod uwagę, że to nie jest plug&play - trzeba dopasować raczej (fleksem obcinałem po trochu, aż były ok ... a w sumie to nie ok, tylko _lekko_ za długie, aby miały z czego siadać - po ok 15 tys. km siadły ładnie i pracują w całym zakresie - czyli czasem amor strzeli, bo za krótki, a czasem koło zaatakuje mi nadkole)

Co do amora - ja bym nie dawał dystansu dodatkowo, jeśli nie masz obniżonego mostu ... ale ja się nie znam, bo nie mam ;) jednak zdaje mi się, że przeguby Ci wtedy będą siadać często.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt sie 21, 2009 2:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 01, 2008 9:59 am
Posty: 368
Lokalizacja: Gdynia
Odgrzewam kotleta !!!

Po założeniu dystansu pod sierżanta (dzięki Przemku) na ostrym wyboju słychać baaardzo dziwny dźwięk.
Coś jakby sprężyna się cała prostowała i sobie hulała po gnieździe.
Możliwe to ? Zaznaczam, że tylko od strony drajwera.
Jeśli możliwe to jakie są dłuższe springelsy ???

_________________
Vitara 2.0 16v '98 LPG Snorkiel i mini lifciores


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 117 18 19 20 2132 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl