suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

sierzant
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=2840
Strona 3 z 5

Autor:  milas [ śr sty 27, 2010 8:48 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz
dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy

Autor:  NuVo [ śr sty 27, 2010 8:52 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

milas pisze:
...i kombinuje...


Ja też i dlatego pytam o taka końcówkę. :mrgreen: Jakbyście znali fachową nazwę tegoż (po polsku) to bym był wdzięczny.

Autor:  slaw [ śr sty 27, 2010 9:51 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

milas pisze:
i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz
dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy


kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału

Autor:  slaw [ śr sty 27, 2010 9:54 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

NuVo pisze:
milas pisze:
...i kombinuje...


Ja też i dlatego pytam o taka końcówkę. :mrgreen: Jakbyście znali fachową nazwę tegoż (po polsku) to bym był wdzięczny.


głowki ciegieł katalog maszz tu http://www.albeco.com.pl/?i=katalogi&v=6
firma fluro czy cos takiego

Autor:  milas [ śr sty 27, 2010 10:05 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

slaw pisze:
milas pisze:
i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz
dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy


kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału


cos trzeba robic bo kazdy tylko to co na forum pisze i tyle . zero nowosci

Autor:  NuVo [ śr sty 27, 2010 10:42 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

slaw pisze:
kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału



I znowu kłaniają się wynalazki zza oceanu, tzn wały pędne z podwójnym krzyżakiem na wyjściu,tak jak ten:
http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Driveshafts/

Cena pewnie zaporowa. Ciekawe czy te wały mają jakiś ogranicznik żeby się nie "złamały" bo jeśli nie to wystarczy dwie flansze połączyć ze sobą i już by był taki patent. Dobrze myślę?

Autor:  milas [ śr sty 27, 2010 11:08 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

ale to to juz do meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega krzyzowek
mi wystaczy 80% tego co ma leszek z tylu
niechcialbym przenosic sprezyn do srodka ramy

Autor:  wieniovitara [ śr sty 27, 2010 12:05 pm ]
Tytuł:  Re: sierzant

Leszek nie ma sierżanta dlatego sie tak krzyżuje.

Autor:  milas [ śr sty 27, 2010 2:42 pm ]
Tytuł:  Re: sierzant

wiem ma zawieszenie jak w nowszych vitarach na 4 wachaczach

Autor:  papas [ pt sty 29, 2010 5:36 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

Jeżdże już ponad dwa lata na koncówce drążka z wózka widłowego DV 1792 i nic się nie dzieje.
Spawać nie spawałem - bo papiura nie mam więc spawacz spawał.
Pękła tylko rura do której zamocowany sierżant. ale to z powodu korozji :D
:wink:

Autor:  KozioŁ [ pt sty 29, 2010 7:44 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

papas pisze:
Jeżdże już ponad dwa lata na koncówce drążka z wózka widłowego DV 1792 i nic się nie dzieje.
Spawać nie spawałem - bo papiura nie mam więc spawacz spawał.
Pękła tylko rura do której zamocowany sierżant. ale to z powodu korozji :D
:wink:


Chyba kiedyś wrzucałeś fotki swojego ale nie mogę znaleźć, mógłbyś poszukać?

Autor:  papas [ pt sty 29, 2010 8:01 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

viewtopic.php?f=12&t=62
Tam było, tylko że fotki już zniknęły.
Takie foto tylko mam (przed naprawą), jak się ciepło zrobi to zrobie jakie lepsiejsze :lol: .
I jeszcze wachacze w zeszłym roku się doczekały montażu :lol:
Zdrów

Autor:  NuVo [ pt sty 29, 2010 9:34 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

No to wszystko ładnie pięknie, ale jak już mamy tą końcówkę to gdzieś ją musimy zamontować do mostu bo przecież końcówki przegubu są stożkowe.Jakieś pomysły?

Autor:  papas [ pt sty 29, 2010 9:44 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

Bartku - ja cię proszę :D
Tokarz toczy stożek, stożek wspawujesz pomiędzy blaszki I_I , a blaszki przyspawujesz do tej płaskiej przykręcanej do mostu.
na fotce widać nakrętke :lol:
Załącznik:
Sier2.JPG

Tylko że teraz jest max podniesione (wózkiem) więc przegub jest w skrajnym położeniu.

Autor:  NuVo [ pt sty 29, 2010 10:20 am ]
Tytuł:  Re: sierzant

No właśnie. Myślałem że wykorzystałeś jakiś gotowy otwór,np.obrobiony odpowiednio wąs przekładni i wspawałeś w te blachy.

Strona 3 z 5 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/