suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
sierzant http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=2840 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | milas [ śr sty 27, 2010 8:48 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy |
Autor: | NuVo [ śr sty 27, 2010 8:52 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
milas pisze: ...i kombinuje... Ja też i dlatego pytam o taka końcówkę. Jakbyście znali fachową nazwę tegoż (po polsku) to bym był wdzięczny. |
Autor: | slaw [ śr sty 27, 2010 9:51 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
milas pisze: i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału |
Autor: | slaw [ śr sty 27, 2010 9:54 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
NuVo pisze: milas pisze: ...i kombinuje... Ja też i dlatego pytam o taka końcówkę. Jakbyście znali fachową nazwę tegoż (po polsku) to bym był wdzięczny. głowki ciegieł katalog maszz tu http://www.albeco.com.pl/?i=katalogi&v=6 firma fluro czy cos takiego |
Autor: | milas [ śr sty 27, 2010 10:05 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
slaw pisze: milas pisze: i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału cos trzeba robic bo kazdy tylko to co na forum pisze i tyle . zero nowosci |
Autor: | NuVo [ śr sty 27, 2010 10:42 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
slaw pisze: kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału I znowu kłaniają się wynalazki zza oceanu, tzn wały pędne z podwójnym krzyżakiem na wyjściu,tak jak ten: http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Driveshafts/ Cena pewnie zaporowa. Ciekawe czy te wały mają jakiś ogranicznik żeby się nie "złamały" bo jeśli nie to wystarczy dwie flansze połączyć ze sobą i już by był taki patent. Dobrze myślę? |
Autor: | milas [ śr sty 27, 2010 11:08 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
ale to to juz do meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega krzyzowek mi wystaczy 80% tego co ma leszek z tylu niechcialbym przenosic sprezyn do srodka ramy |
Autor: | wieniovitara [ śr sty 27, 2010 12:05 pm ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
Leszek nie ma sierżanta dlatego sie tak krzyżuje. |
Autor: | milas [ śr sty 27, 2010 2:42 pm ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
wiem ma zawieszenie jak w nowszych vitarach na 4 wachaczach |
Autor: | papas [ pt sty 29, 2010 5:36 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
Jeżdże już ponad dwa lata na koncówce drążka z wózka widłowego DV 1792 i nic się nie dzieje. Spawać nie spawałem - bo papiura nie mam więc spawacz spawał. Pękła tylko rura do której zamocowany sierżant. ale to z powodu korozji |
Autor: | KozioŁ [ pt sty 29, 2010 7:44 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
papas pisze: Jeżdże już ponad dwa lata na koncówce drążka z wózka widłowego DV 1792 i nic się nie dzieje. Spawać nie spawałem - bo papiura nie mam więc spawacz spawał. Pękła tylko rura do której zamocowany sierżant. ale to z powodu korozji Chyba kiedyś wrzucałeś fotki swojego ale nie mogę znaleźć, mógłbyś poszukać? |
Autor: | papas [ pt sty 29, 2010 8:01 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
viewtopic.php?f=12&t=62 Tam było, tylko że fotki już zniknęły. Takie foto tylko mam (przed naprawą), jak się ciepło zrobi to zrobie jakie lepsiejsze . I jeszcze wachacze w zeszłym roku się doczekały montażu Zdrów |
Autor: | NuVo [ pt sty 29, 2010 9:34 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
No to wszystko ładnie pięknie, ale jak już mamy tą końcówkę to gdzieś ją musimy zamontować do mostu bo przecież końcówki przegubu są stożkowe.Jakieś pomysły? |
Autor: | papas [ pt sty 29, 2010 9:44 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
Bartku - ja cię proszę Tokarz toczy stożek, stożek wspawujesz pomiędzy blaszki I_I , a blaszki przyspawujesz do tej płaskiej przykręcanej do mostu. na fotce widać nakrętke Załącznik: Sier2.JPG Tylko że teraz jest max podniesione (wózkiem) więc przegub jest w skrajnym położeniu. |
Autor: | NuVo [ pt sty 29, 2010 10:20 am ] |
Tytuł: | Re: sierzant |
No właśnie. Myślałem że wykorzystałeś jakiś gotowy otwór,np.obrobiony odpowiednio wąs przekładni i wspawałeś w te blachy. |
Strona 3 z 5 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |