suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 15, 2025 5:37 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 932 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lis 14, 2007 11:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
rys. prawie tech
Obrazek

musicie sobie sprawdzić jak jest zakończony wasz wał (jaką średnicą 45mm czy 55mm
ten dystans który ja mam połączy mój wał z flanszą z 1.6 8V która już czekaz z reszą na założenie

Obrazek

Obrazek
z tej strony musi być to podtoczenie (którego tutaj nie ma) żeby weszedł tam koniec wału
mam nadzieje że to jest w miare jasne i nic nie zpie... :wink:

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 10:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 23, 2007 11:49 pm
Posty: 154
Lokalizacja: Wrocław
pietrek pisze:
rys. prawie tech
Obrazek



Dzięki za rysuneczek , skorzystałem dystans już robi w Vitce, tylko w rysunku chyba jest zamieniony opis 1,6 z 2,0 bo w 1,6 8v fi 1 powinno być 39 a fi 2 45 no chyba że mam wał z 2,0 V6 :lol: co jest raczej mało prawdopodobne :wink:

Pozdrawiam

_________________
PATROL GR Y60 ; SJ413 Obrazek
gg 4525429
skype qbq112


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 14, 2008 9:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
[/quote]

Dzięki za rysuneczek , skorzystałem dystans już robi w Vitce, tylko w rysunku chyba jest zamieniony opis 1,6 z 2,0 bo w 1,6 8v fi 1 powinno być 39 a fi 2 45 no chyba że mam wał z 2,0 V6 :lol: co jest raczej mało prawdopodobne :wink:

Pozdrawiam[/quote]

Opis nie jest zamieniony tylko pewnie ładowali do vitek co mieli pod ręką :lol:

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 9:23 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Tak sobie przeglądam Haynessa i się zastanawiam, czy nie można by zrobić tak, że poprostu pod te śruby mocujące wał do dyferencjału dać podkładki...Czy trzeba tak kombinować z tym dystansem?

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 9:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
kosciej pisze:
Tak sobie przeglądam Haynessa i się zastanawiam, czy nie można by zrobić tak, że poprostu pod te śruby mocujące wał do dyferencjału dać podkładki...Czy trzeba tak kombinować z tym dystansem?

Pozdr!


Odkręc wał i zobaczysz dlaczego podkładki nie zdadza egzaminu :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 10:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Hmmmm...To znaczy?
Co tam takiego siedzi, że nie mogą być podkładki??Może trzeba to upitolić :twisted:

A poważnie - napisz mi proszę, bo jutro odkręce wał z ciekawości i później jeszcze mi coś się spier i nie będę miał jak do domu wrócić....

Pozdrawiam!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 11:39 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
w dystansie to miejsze podtoczenie to pierscien centrujacy bez tego bedą bicia na wale :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 11:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Aaa - Ok...A jak bym wstawił tam pierścień centrujący zrobiony?

Jutro chyba jednak odkręcę ten wał i popatrzę :D

Pozdrawiam!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn sty 21, 2008 1:46 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Masmo pisze:
Rama z przodu jest jakieś 2 cm wyżej niż na gumach i jakieś 5 cm wyżej niż seria. Z tyłu jest jakieś 10 cm wyżej niż seria.


@Masmo - ile po czasie Ci siadły sprężyny?
Się zastanawiam, czy nie za dużo obciąłem samarę...

Masmo juz mi odpowiedział na pierwsze pytanie w wątku "Sprężyny smara tył".

Ale się zastanawiam, czy za dużo nie podciąłem...Aha - taka uwaga - Pamietajcie o wyregulowaniu LSPV po lifcie, bo nie ma hamulców z tyłu...Zrobić to można na 2 sposoby:
- regulując jak w manualu
- jak się nie uda wyregulować jak w maualu, to można trochę rozciągnąć sprężynkę...Ja zrobiłem tak, że powtykałem kawałki plastiku między zwoje...Pewnie na długo nie wystarczy, ale tył zaczął choć trochę lepiej hamować.

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 3:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 02, 2007 1:15 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kwidzyn
I ja coć dodam
pod tylną sprężynę idealnie pasuje guma z Golfa II lepsza niż oryginał

_________________
była Vitara cabrio 1,6 8V '92 LPG + BLOS, teraz GV II 1,9 DDIS 2006


Na górę
Post: wt sty 22, 2008 3:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
...Ale się zastanawiam, czy za dużo nie podciąłem...

Gratulacje z okazji przystąpienia do motania :wink: :lol: Tylko gdzie masz foty? Ile podciołeś tą Samrę?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 9:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Fotki, Fotki....

Hmmm....
http://vitara.kosciej.homeip.net/

Samarę podciąłem 1 i 1/4 zwoja...Lepiej się układa, ale dystans na wał i sierżanta będzie potrzebny...A chciałem tego uniknąć:)

Jak na razie jeżdżę tylko z tyłem zrobionym i śmiesznie wygląda "zanurkowana" :)

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 8:33 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
Samarę podciąłem 1 i 1/4 zwoja...

Stoją prosto??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 11:42 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Stoją prosto, nie ma problemów z krzywym układaniem się, choć z jednej strony źle scentrowałem koniec sprężyny w gnieździe na dole i mi trze, ale to poprawić to moment jest :)

Teraz kombinuję dystanse, bo lubię mieć hamulce z tyłu i mi troszkę rzyga olejem przy reduktorze na simeringu :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 5:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 02, 2008 2:26 pm
Posty: 191
Lokalizacja: Konstancin
eee pytanie mam w zwiazku z cieciem sprezyn z tylu...
czy sprezyny z samary wstawione bez ciecia beda wymagaly dystansow? bo do tej pory jak czytalem to wydawalo mi sie, ze nie sa konieczne, a teraz czytam, ze nawet jak troche sie je przytnie to i tak trzeba sie zdystansowac??

_________________
był Ufok (X-90), jest (chwilowo) plaskaty Peugeot 207CC (do sprzedania)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 932 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl