suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 7:06 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 02, 2013 9:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
witam
tak się zastanawiam nad zwiększeniem rozstawu osi, przód po przerobieniu wahaczy przesunie się o 1-2 cm a tył??
ile można go przesunąć?? i z jakimi problemami trzeba się liczyć??
bo z takich teoretycznych przemyśleń może być problem z amorkami ale można przedłużyć dolne mocowania i nie powinno haczyć o most, natomiast co z sprężyną?? kiedy mocowanie górne i dolne nie będzie w osi?? jeszcze przy opcji włożenia mostu z 2.0 v6 który jest szerszy zastanawia mnie mocowanie sprężyn które są szersze o 2.5 cm na stronę więc też tracimy osiowość mocowań??

pozdrawiam

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn cze 03, 2013 6:56 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Dlatego w moście tylnym od V6 musisz przerobić gniazda sprężyn.
Ale jak już poszerzasz i wydłużasz to pewnie radzisz sobie ze spawarką i fleksem, więc przespawanie mocowań sprężyn i amortyzatorów nie powinno dla Ciebie stanowić większego problemu.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn cze 03, 2013 9:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
fleks tak, spawarka jeszcze nie na tyle pewnie żeby spawać w okolicach odpowiedzalnych za bezpieczeństwo:) jeśli chodzi o przespawanie mocować na po szerokości to nie mam pytań natomiast (teoretyzuję tylko) jeśli chodzi o przedłużenie rozstawu osi to co zrobić z tymi mocowaniami? bo jeśli zostaną na swoim miejscu to będą nie osiowo wobec mocowań w ramie jeśli je przesunę i będą zachowywały osiowość z mocowaniami w ramie to na most będzie działał moment skręcający.

oczywiście to wszystko teoria wynikła z mojej małej wiedzy i jeszcze mniejszego doświadczenia jeśli ktoś wie jak rozwiązać problem to proszę o wypowiedz

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn cze 03, 2013 9:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Przedłużasz wahacze, zmieniasz sierżanta i przespawujesz mocowania amorów i springów.
Tylko po co?

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn cze 03, 2013 11:29 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
zax pisze:
Tylko po co?


bo rodzą się w głowie pomysły a z nimi pytania, nie oznacza to że będę te pomysły realizował, ale nie daje mi spokoju jak nie wiem w jaki sposób można to zrobić

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt cze 04, 2013 5:05 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Gutek.a4 temat zakładasz o zwiększeniu rozstawu osi a piszesz o zwiększeniu rozstawu kół :roll: Jak chcesz zwiększyć rozstaw kół bez wielkiego motania to załóż dystanse kół. A jak chcesz powiększyć rozstaw osi to trzeba dłuższe tylne wahacze wsje 3 i zmotać przednie z przesunięciem tyle że poniżej 31" się nie opyla.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt cze 04, 2013 7:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
marirus pisze:
Gutek.a4 temat zakładasz o zwiększeniu rozstawu osi a piszesz o zwiększeniu rozstawu kół :roll: Jak chcesz zwiększyć rozstaw kół bez wielkiego motania to załóż dystanse kół. A jak chcesz powiększyć rozstaw osi to trzeba dłuższe tylne wahacze wsje 3 i zmotać przednie z przesunięciem tyle że poniżej 31" się nie opyla.


wiem że moje wypowiedzi są chaotyczne i czasem ciężko zrozumieć ale w zasadzie starałem się temat rozwinąć pod kątem zwiększenia rozstawu osi, bo jednego nie rozumiem i chyba nie zrozumiem

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt cze 04, 2013 10:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
marirus pisze:
Gutek.a4 temat zakładasz o zwiększeniu rozstawu osi a piszesz o zwiększeniu rozstawu kół :roll: Jak chcesz zwiększyć rozstaw kół bez wielkiego motania to załóż dystanse kół. A jak chcesz powiększyć rozstaw osi to trzeba dłuższe tylne wahacze wsje 3 i zmotać przednie z przesunięciem tyle że poniżej 31" się nie opyla.

Właśnie mam przesunięte przednie wahacze (i poszerzone) na 29" i jazda jest całkiem przyjemna.
W krótkiej Vitarze to spora różnica.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl