suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 6:59 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 10, 2014 9:02 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Witam

Panowie jak zwylke sucz pokazuje swoje oblicze :lol:
Ale do rzeczy: wcześniej (5 miesięcy) jeździłem na podkładkach przód 3,5 cm i tył 4,5 cm. Amory z przodu kupiłem nowe Kayaba. Założyłem dystans amora 5 cm. Wszystko było ok, coś tam nieraz dobiło lewe koło na wyjebach, ale jakiejś tam masakry nie było. Tłumaczyłem to sobie tym, że może za mały dystans mam, ale nie było extrem więc olełem temat, wiedząc że będę robił lift na mercu. No i w sobotę zakończyłem lift na meśku i jest jakaś masakra. Na przodzie mam merc 124 benzyna ucięte 1,5 zwoja, dystans amora 7 cm, amory Kayaba (praktycznie nowe - przejechane może 400 km to max) no i na dziurach tak mi lewy amor dobija, że mam wrażenie że zaraz mi całą deskę rozdzielczą połamie. Z prawym amorem nie ma żadnego problemu, nic nie dobija, wszystko cicho. Tylko lewym wjadę w małą dziurę i jest masakra. Wystarczy nawet droga szutrowa i jakiś dołek głęboki na 1.5-2 cm. Dodatkowo coś mi tłucze z tego koła i już sam nie wiem co ? Końcówki zew. drążków nowe, wew wyglądają na niedawno wymieniane, wspornik -tuleja srodkowego drążka ok-sam już nie wiem co z tym zrobić. Wszystko wyszarpałem i nigdzie nie wyczuwam żadnego luzu. Jedynie co mi przychodzi do głowy to amor i/lub mocowanie górne amora - ale akurat to jest całe, guma jest ok.

Pany możecie coś doradzić ?


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 9:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 11, 2014 10:23 pm
Posty: 62
Lokalizacja: Szamotuły
mnie to wygląda na sworzeń. w moim przypadku też tak było aczkolwiek gdzieś na forum czytałem o trzaskających mocowaniach budy :roll:


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 9:27 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
jeśli zakładałeś nowego mietka to sprężyna musi się teraz trochę wybić żeby wszystko fajnie pracowało.można przypiąć przód auta do ziemi (Radek gdzieś pokazywał zdjecie jak przypiąć) lub pojeździć po muldach to wszystko się ułoży.

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 9:36 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
VITARAKSU pisze:
jeśli zakładałeś nowego mietka to sprężyna musi się teraz trochę wybić żeby wszystko fajnie pracowało.można przypiąć przód auta do ziemi (Radek gdzieś pokazywał zdjecie jak przypiąć) lub pojeździć po muldach to wszystko się ułoży.



no ok, ale dlaczego tylko lewy tak wali ? No i jeszcze to wku..jace stukanie. W sumie może to ten sworzeń, stabilizator wykluczyłem przez jego demontaż 8)
Lipa bedzie, jak to amor wali, bo chyba nie mam już paragonu..


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 10:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
kubanos pisze:
VITARAKSU pisze:
jeśli zakładałeś nowego mietka to sprężyna musi się teraz trochę wybić żeby wszystko fajnie pracowało.można przypiąć przód auta do ziemi (Radek gdzieś pokazywał zdjecie jak przypiąć) lub pojeździć po muldach to wszystko się ułoży.



no ok, ale dlaczego tylko lewy tak wali ? No i jeszcze to wku..jace stukanie. W sumie może to ten sworzeń, stabilizator wykluczyłem przez jego demontaż 8)
Lipa bedzie, jak to amor wali, bo chyba nie mam już paragonu..



błąd w przycięciu ,sprężyna trochę inaczej ułożona w gnieździe,auto po kuku :lol: przyczyn może być wiele...
u mnie było tak samo z tym ze prawy dobijał. ale teraz już sie wszystko ułożyło i jest ok

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 11:51 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Mierzyłeś jaki lift Ci wyszedł z przodu ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 6:54 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Witam

Radek oczywiście :mrgreen:

Z tyłu mam focusa kombi / astrę + dystans na wał i sierżanta - przód tak jak pisałem merc benzyna + dystanas amora 7 cm.
W 4 miejscach od ziemi do ramy (przód i tył) mam 32 cm. Opony używka 235/75/15 - realne 715-720 mm wysokości.


Ostatnio zmieniony wt lut 11, 2014 12:17 pm przez kubanos, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt lut 11, 2014 9:27 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
czyli wysokość git

robi się tatra przy jeździe do przodu ?
Może masz zbieżność zrypaną i koła przednie chcą wjeżdżać pod autu

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 12:03 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Witam

Mam dystanse z antytarą, koła stoją prosto. Sprawdzę jeszcze zbieżność.


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 12:10 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
kubanos pisze:
Witam

Radek oczywiście :mrgreen:

Z tyłu mam focusa kombi / astrę + dystans na wał i sierżanta - przód tak jak pisałem merc benzyna + dystanas amora 7 cm.
W 4 miejscach od ziemi do ramy (przód i tył) mam 32 cm. Opony używka 235/75/15 - realne 715-720 cm wysokości.

Wiem że rozmiar ma znaczenie Ale że koła masz na siedem metrów wysokości???

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 12:16 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
oj tam oj tam... literówka chodziło o mm.... Wszyscy wiedzą o co chodzi :lol:


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 12:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
A chcialbys zarabiac 720 zl czy moze 7200 zl? Czy to tez literówka by była wtedy?;-)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 2:31 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Witam

Dobra weź przestań.. rozmawiamy o kołach a nie o zarobkach... czepiasz się jak moja żona :!: :lol:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl