suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 1:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 19, 2014 7:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Są też amorki do transitów, sprinterów itp. Tanie i drogie, olejowe, gazówki. Wymiary można dopasować. Może to lepiej niż lublin? :roll:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 9:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 18, 2013 4:19 pm
Posty: 35
Ja kupiłem komplet Lovells co prawda nie stratuje w żadnych rajdach ale lubię sobie czasami wdepnąć na jakiejś leśnej czy polnej ścieżce i nic złego nie mogę powiedzieć o tym zawieszeniu. Na serii strach było się rozpędzić a tu auto sobie jedzie dosyć stabilnie. Jedyne co musiałem zmienić to odbojniki z tyłu wymieniłem na takie z seicento bo czasami przycierała opona ale nie można za to winić zawieszenie bo włożyłem trochę bardziej wystające felgi od GV. Z tego co gdzieś wyczytałem to vit z unitestu też zaczynała na tym zawiasie ale pewny nie jestem.


Na górę
Post: czw lut 20, 2014 7:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
tak patrzę na ten system calmini na dwa wahacze i ma to sens, jest kilka zalet tego zestawu ale też jedna wada.
krótszy górny wahacz powoduje że koło idąc w dół ustawia się w negatyw co daje większy kąt pracy przegubu

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt lut 21, 2014 10:43 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2009 10:42 am
Posty: 142
Lokalizacja: Warka
geochriss pisze:
to rozwiazanie bedzie chodzic cacy pod warunkiem ze oba amortyzatory beda wzgledem siebie rownolegle patrząc od przodu auta

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka


Nie koniecznie.

Ale starałem się ustawić je jak najbliżej oryginalnego amortyzatora . I jest praktycznie równolegle z nim .
Druga rzecz to żeby amorek był jak najbliżej koła dzięki temu ma większa siłę tłumienia .

Jak przyjdą przerobione piasty i przeregulowane amorki to w przyszłym tygodniu wyjazd :) :)
A porządne testy na H6 :)

_________________
Obrazek


Na górę
Post: pt lut 21, 2014 6:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Daj jakies dobre fotki z montażu

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pt lut 21, 2014 10:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
koziołek pisze:
Są też amorki do transitów, sprinterów itp. Tanie i drogie, olejowe, gazówki. Wymiary można dopasować. Może to lepiej niż lublin? :roll:

Może i lepiej, ceny lepsze. tylko czy działają w obie strony????

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob lut 22, 2014 7:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Z tych co miałem w rękach wszystkie olejowe tłumiły w obie strony. Gazówki wiadomo.
Transit tył od chyba 85-00 i stary sprinter tył.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pt lut 28, 2014 8:37 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw maja 31, 2012 7:29 am
Posty: 140
Lokalizacja: Jędrzejów
Hejka, ja mam zamontowane dobinsony komplet razem ze sprężyny - przeważyło to że dystrybutora mam bliziutko i były najtańsze. Zawias dość twardy zwłaszcza jak się jedzie wolno, mięknie jak zapierdzielasz. Krótkie oesy wytrzymały. Na naprawde długich nie testowałem. Rozmawiałem z kolegą co już ma garaż różnych amorków i sprężyn i cały czas szuka złotego środka. Koni mu wylały, B6 dla niego za twardy itd itp o ile na tył można by dobrać amorek w pełni profesjonalny to gorzej jest z przodem. Temat morze... najlepiej to by dorwać jakiegoś szpeca od zawieszeń co by umiał policzyć twardość sprężyn żeby dorobic albo dobrac, a później z amorkami kombinować.
PS Pytałem ile w Techracing Kraków dorobienie zawiasu do Vitary, zawias ze sprężynami, bez regulacji tylko ustawiony przez nich 15tys brutto czyli kosmos.

_________________
Vitara 2.0 16V Cross Country
https://www.facebook.com/sukcesrallyteam


Na górę
Post: pt lut 28, 2014 11:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
koziołek pisze:
Z tych co miałem w rękach wszystkie olejowe tłumiły w obie strony. Gazówki wiadomo.
Transit tył od chyba 85-00 i stary sprinter tył.

Stary sprinter to jaki rocznik?

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob mar 01, 2014 8:36 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Sprinter '95-'06

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: sob mar 01, 2014 4:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
No witam. Moje od Sprintera coraz więcej już przejechały. Chwale sobie, najlepiej to porównać z kimś.
Geochriss musimy sie spotkać i opowiesz jak wrażenia z mojej. A tak to tam gdzie Suzuki Jimny brata cenzura zawiachem że aż boli, to ja na moich amorkach pełnym butem i miękko lece. Tylko wczęśniej na vitarowskich też niebyło żle, ale wiecie ze mi Vitary wkońcu sie urwały. to założyłem od Sprintera, niechce widzieć małej lagi vitary.
To jest w Mojej
Spring Merc w124 2.0d niecięty.
Amortyzator Merc Sprinter 96r-06r.
Adapter który łączy amor ze zwrotnicą (zrobie zdjęcia to powiecie co o tym sądzicie)
Gniazdo górne amora troche przerobione
Dystans 3cm na górne gniazdo amora.

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: sob mar 01, 2014 5:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2009 10:42 am
Posty: 142
Lokalizacja: Warka
Zestaw już gotowy do montażu :)

Obrazek

_________________
Obrazek


Na górę
Post: ndz mar 02, 2014 12:47 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Kwadrat pisze:
Zestaw już gotowy do montażu :)

Obrazek

Te przednie tłoczyska to takie mocarne :o

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz mar 02, 2014 5:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
ale te Bilsteiny to jakiś krótki skok się wydają mają.
w porównaniu http://img163.imageshack.us/i/5uic.jpg/

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: ndz mar 02, 2014 9:01 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Bo to standardowy rozmiar tych bilsteinów(jeżeli to dedykowane do vitary), albo wzmacniane b6, samo tłoczysko jest niczego sobie, ciekaw jestem jaką ma średnicę

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl