suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 11 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn maja 05, 2014 8:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 09, 2013 11:27 am
Posty: 52
Silnik: 2.5 v6
Model: Blaszanka
Rok prod.: 1997
Dzisiaj po powrocie do domu trail master stanął na amen... Nie do ruszenia.
Z racji tego ponawiam pytanie odnosie Bilstein-a B6
ktoś zakładał, jeździł, testował?
Szukam czegoś z przeznaczeniem głownie do szybkiej jazdy wiec proszę o ew. propozycje :)


Na górę
Post: pn maja 05, 2014 9:26 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
mockba pisze:
NuVo pisze:
Bardzo :D
Czekamy na pierwsze testy .

Kilka wyjazdow w teren mam za soba, wklady z audi swietnie pracuja, nic nie dobija, przeguby nie pracuja poza zakresem. Jednym slowem polecam amorki sa b twarde swietnie wybieraja nierówności chociaz na 31x10,5 z jedna atmosfera dosc buja.

Wszystko fajnie ale jak to się ma do poszerzonych wahaczy i dystansu antyanty tatra ( lewy na prawą a prawy na lewą stronę)???

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn maja 05, 2014 10:12 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
U mnie przednie amory trail master nie wytrzymały za długo. Jeden wylał po 2 tygodniach a drugi po pół roku się wygiął.
może faktycznie te b6

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw maja 08, 2014 2:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
geochriss pisze:
mockba pisze:
NuVo pisze:
Bardzo :D
Czekamy na pierwsze testy .

Kilka wyjazdow w teren mam za soba, wklady z audi swietnie pracuja, nic nie dobija, przeguby nie pracuja poza zakresem. Jednym slowem polecam amorki sa b twarde swietnie wybieraja nierówności chociaz na 31x10,5 z jedna atmosfera dosc buja.

Wszystko fajnie ale jak to się ma do poszerzonych wahaczy i dystansu antyanty tatra ( lewy na prawą a prawy na lewą stronę)???

Regulacja na zwrotnicy załatwia sprawę. do tych amorków nie daje się żadnej podkładki ani adapreta, ewentualnie można zastosować camber plates, ale to już jak kto woli regulacja albo na górze albo na dole :)

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: pt maja 09, 2014 11:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Ile kosztowała by u ciebie taka przeróbka?

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob maja 10, 2014 7:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
geochriss pisze:
Ile kosztowała by u ciebie taka przeróbka?

Myslę że 150 pln plus jakaś wysyłka, to już szczególy na PW trzeba obgadać.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: ndz maja 11, 2014 1:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
mockba pisze:
geochriss pisze:
Ile kosztowała by u ciebie taka przeróbka?

Myslę że 150 pln plus jakaś wysyłka, to już szczególy na PW trzeba obgadać.



:shock: :shock: :shock: tylko?? :shock: :shock: :shock:

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz maja 11, 2014 1:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
plus amortyzatory

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: ndz maja 11, 2014 2:08 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
geochriss pisze:
plus amortyzatory

Oczywiście plus amory które można kupić od 50pln /sztuka a Bilstein za około 200pln/ sztuka, wybór zostawiam już właścicielowi, generalnie potrzebuje stare obudowy i wkłady z nakrętkami aby złapać wymiar z gwintu i długości wkładu.
Koszt zrobienia takiego zestawu to około 150 pln + wysyłka.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: śr cze 11, 2014 2:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Jak by dało radę coś z tym zrobić.....: :roll: :mrgreen:

Grand vitara II standard vs dobinson vitara
Obrazek

Obrazek

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw cze 12, 2014 7:46 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
BARTEK W. pisze:
Jak by dało radę coś z tym zrobić.....: :roll: :mrgreen:

Grand vitara II standard vs dobinson vitara
Obrazek

Obrazek


obcinasz talerzyk pod sprężynę, wiercisz otwory na zwrotnicę i działasz.
Jakie ma parametry ten amortyzator (długośći i skok) ?

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: czw cze 12, 2014 10:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Raczej górny otwór trzeba by ladnie zaspawac i wywiercić nowy. Precyzyjna robota bo od tego zależy kąt pochylenia koła.
A i gwint który wchodzi w poduszke jest krótszy.
To nie takie chop siup

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Ostatnio zmieniony czw cze 12, 2014 11:02 pm przez geochriss, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw cze 12, 2014 11:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
albo rozwiercić, ustawić i wspawać podkładki

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw cze 12, 2014 11:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Z fotki wynika że wyszedłby otwór na samym skraju. Wspawanie podkładek to dobry pomysł

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw lip 10, 2014 10:25 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
http://tuning-online.pl/sklep/bmw/33002 ... chnix.html

http://www.kcar.pl/index.php?p5432,amor ... yl-311-758

Może to ktoś pomierzyć? :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 11 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl