suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 6:10 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 511 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn maja 20, 2013 10:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
Próbował ktoś wsadzić przednie amory od grand vitary pierwszej generacji ?


Na górę
Post: pn maja 20, 2013 11:03 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
bolus34 pisze:
Próbował ktoś wsadzić przednie amory od grand vitary pierwszej generacji ?

Springi są dłuższe z racji innych wahaczy i trochę większej masy.
Wykrzyżu większego w GV I nie ma.
Co do długości to nie wiem, bo miałem dłuższe ironmany (bez dystansu) ożenione ze springami mieczysława 200D podciętymi 1 zwój.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn maja 20, 2013 11:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
zax pisze:
bolus34 pisze:
Próbował ktoś wsadzić przednie amory od grand vitary pierwszej generacji ?

Springi są dłuższe z racji innych wahaczy i trochę większej masy.
Wykrzyżu większego w GV I nie ma.
Co do długości to nie wiem, bo miałem dłuższe ironmany (bez dystansu) ożenione ze springami mieczysława 200D podciętymi 1 zwój.


Chodzi mi o to czy ktoś porównywał przednie amortyzatory vitary z amorami z grand vitary I. Jaka jest różnica (jeśli jest) w długości, skoku. Jeśli na plus czy podejdą do vitary.
Nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych wymiarów, chyba jedyna opcja to zakupić i porównać. Myślę o dłuższych amortyzatorach (w normalnych cenach) co by dystanse nie były potrzebne. Czy ktoś je porównywał ?


Na górę
Post: wt maja 21, 2013 6:44 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
bolus34 pisze:
zax pisze:
bolus34 pisze:
Próbował ktoś wsadzić przednie amory od grand vitary pierwszej generacji ?

Springi są dłuższe z racji innych wahaczy i trochę większej masy.
Wykrzyżu większego w GV I nie ma.
Co do długości to nie wiem, bo miałem dłuższe ironmany (bez dystansu) ożenione ze springami mieczysława 200D podciętymi 1 zwój.


Chodzi mi o to czy ktoś porównywał przednie amortyzatory vitary z amorami z grand vitary I. Jaka jest różnica (jeśli jest) w długości, skoku. Jeśli na plus czy podejdą do vitary.
Nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych wymiarów, chyba jedyna opcja to zakupić i porównać. Myślę o dłuższych amortyzatorach (w normalnych cenach) co by dystanse nie były potrzebne. Czy ktoś je porównywał ?

W skoku nie ma na pewno.
A o długości niech wypowie się ktoś, kto ma to na wierzchu, bo ja i tak miałem nieoryginalne.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt maja 21, 2013 7:10 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
bolus34 pisze:
Próbował ktoś wsadzić przednie amory od grand vitary pierwszej generacji ?


Chyba są identyczne jak w Vitarze.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw gru 12, 2013 12:37 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Czy mi się wydaje czy nikt nie pisał o przednich amorach od GV do V ?

Można do Vitary włożyć amortyzatory przednie od GV.
Np Kayaby do GV są sporo twardsze a jedyne czym się różnią od Vitarowych to "pierścieniem" który trzyma osłonke plastikową żeby nie z chodziła po całym amorze (przy większym lifcie i tak trzeba ten pierścień ściąć żeby o gniazdo sprężyny nie haczył)
W innym miejscu jest też mocowanie przewodu od ABS ale to raczej mały problem.

Reszta pasuje idealnie - wymiary też identyczne a jednak sporo twardsze więc lepsze do liftu.
Myślę, że to lepsze i tańsze rozwiązanie niż np IronMan który pada po 2 latach czy Tarail Mastery które się gną jak masełko.
Jedyny minus Kayab taki, że są tej samej długości co oryginały ale i tak jak ktoś robi lift i daje dystanse amorów to te 4cm czy 7cm kosztują tyle samo.
Na zdjęciu po lewej Kayaba od Vitary po prawej od GV

PS.
W dziale giełda widziałem takie nowe amorki Kayaba :wink:
viewtopic.php?f=67&t=11259


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw gru 12, 2013 10:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
cześć. a co wy na to:
Mc Persony AMORY PRZÓD. poszukać z zupełnie "innego" auta o podobnych mocowaniach, a przede wszystkim dłuższym skoku i lepszym działaniu....?? mam już coś na oku..:)

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: pt gru 13, 2013 7:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
rgb team to jak będziesz coś miał przetestowane to się pochwal :D


Na górę
Post: pt gru 13, 2013 10:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
rgb team pisze:
cześć. a co wy na to:
Mc Persony AMORY PRZÓD. poszukać z zupełnie "innego" auta o podobnych mocowaniach, a przede wszystkim dłuższym skoku i lepszym działaniu....?? mam już coś na oku..:)



ja też mam coś na oku... zwie się ironmann :D

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pt gru 13, 2013 11:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 05, 2011 11:33 pm
Posty: 284
Lokalizacja: Kaszuby
Ironman fajnie chodzi ale po dwóch latach wyglada jakby leżał w beczce soli

_________________
VITARA 98 2.0. ESCAPE, ARB tył, IRONMAN 2", buda 2" , BFG 30", zderzaki stalowe - było
SAMURAI 92 1.3 DRAGON WINCH przenośna, MINISPOOL tył, LOCK-RIGH przód, OME, wieszaki 2", kopia SIMEX 30", zderzaki stalowe - jest


Na górę
Post: sob gru 14, 2013 1:48 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
potwierdzam
ironman jest na 2 lata- serio - leżą już u mnie 4szt kupowane u mnie - jedne padłu po 2latach i tygodniu (wyliczone?) a drugie po 2.5 roku - auta używane przez rybaka i myśliwego a nie do terenu !!! BADZIEWIE

rgb team pisze:
cześć. a co wy na to:
Mc Persony AMORY PRZÓD. poszukać z zupełnie "innego" auta o podobnych mocowaniach, a przede wszystkim dłuższym skoku i lepszym działaniu....?? mam już coś na oku..:)


Dawno nad tym myślałem. bardzo podobne są od starej mazdy 626 (skok dłuższy o 5cm !) ale jeden otwór i górne mocowanie trzeba by przerobić

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob gru 14, 2013 9:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Ja właśnie o takim czymś jak Radzik pisze myśle, jak Mazda ma już dłuższy skok "lagi" to już by można dać dłuższego springa..
Jak mieżyłem u mnie orginał Vitara V6 to mam długość lagi amora 16.5cm a Amor VW golf 4 ma już 19cm..
mocowania są inne ale to dało by sie przerobić..
a głównie chodzi mi o to jak takimi autami "Grupy Vw Golf itd." sie jedzie po dziurach i progach zwalniających.. pełny but i cherbate można pić szczególnie firmówką.:)

Moja vitara po dziurach i kamorach to kiepsko jedzie, a nie chce kupować dedykowanych bo jak mówicie że to po dwóch latach pada IRONMAN a twardy jak Samuraj.

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: sob gru 14, 2013 4:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Ja jestem na etapie dopasowania amorków (wkładów) od audi 100 /A6, gruba sztyca i 20cm skoku.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: ndz gru 15, 2013 11:46 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
mockba pisze:
Ja jestem na etapie dopasowania amorków (wkładów) od audi 100 /A6, gruba sztyca i 20cm skoku.


Mockba 20cm skok tłoka to zajebiście i gruba laga, a jak z mocowaniem tych amorów od Audi ? tam są wkłady czy w całości jak VW?.
Pierwsze to myślałem o Audi A8 lub BMW 750 bo taka charakterystyka jazdy limuzyną mi sie podoba ale mają inne mocowania,
wiadomo że może będzie trzeba coś przerobić lub przyspawać ale żeby tylko nie spawać na tłoku amora bo się wszystko stopi, a spaw musi być mocny,

Ja chce przerobić amor żeby pasował do Vitary (problem: to inny rozmiar dolnych śrub, rozwiercić w innym miejscu ewentualnie dospawać nowe mocowanie ale przyspawać na starych mocowaniach tak żeby środek się nie spalił, górna śruba raczej bez problemu.)
a i wiadomo np. amory VW mają ten tależ do mocowania sprężyny (obciąć tak żeby nie zagrzać tłoka amora)

A może żróbmy Nowy Temat ZAWIESZENIE PRZEDNIE czy jakoś tak...

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: ndz gru 15, 2013 8:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Z perspektywy roku obserwacji co wkładają do aut terenowych droższych niż Suzy:

IronMan - z racji ceny i często dodatkowej długości zakładane jako tunerskie do aut. Wytrzymują około 2 lat, więc nie jest to taka tragedia. Oczywiście skok zawieszenia powinien być ograniczony dobrymi parametrami sprężyny i ewentualnie ogranicznikiem w postaci pasa, a nie amorem, bo jak dobijają to i kończą się szybciej. Miałem w GV i akurat nie zdążyły paść :wink:

Trail Master - ludzie wkładają do Jeepów i Toyot i jakoś z tym jeżdżą. A w Suzach słyszałem od dwóch wygięciach tłoka :mrgreen:

TJM (XGS Gold Edition) - chińczyk jak IM, ale droższy. Wytrzymuje średnio z rok, max dwa. Potrafią się wygiąć jak

OME - dobre amory, które niestety się cenią. Chyba wszystkie sprzedane przez rok wytrzymały czas gwarancji. Jak ktoś zmienia takie zawieszenie, to jednynie na:

KONI - dobrze dobrane długością wytrzymują nawet 80 tys km jazdy w terenie i prędzej zużywają się w nich tuleje niż same przestaną tłumić :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 511 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl