suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 11:30 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 26, 2014 8:02 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
Witam
Czy do amortyzatorów z poloneza trucka muszę zakładać dystans na sierżant , dodam że w tej chwili vitara jest na seryjnym zawieszeniu nic nie było liftowane ,ale planuję podnieść ja na wiosnę , teraz ogarniam podstawy i muszę wymienić amorki z tyłu więc nie chce zakładać oryginalnych (także ze względu na cenę amory polonez Monroe można kupić za 70 zł ).A może od razu jakieś inne które potem wykorzystam do liftu?

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: wt sie 26, 2014 7:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
viewtopic.php?f=12&t=3841 ----> http://dzierzecki.pl/vitara/

rozumiem że strasznie ciężko to znaleźć na forum

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt sie 26, 2014 8:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
czytałem wiele postow na tym forum, może nie wszystko zrozumiałem , ale nie robie w tej chwili liftu(a) do góry tylko chce wymienić amortyzatory i po przeczytaniu czesci postow wywnioskowałem (chyba zle ) ze musze założyć do dłuższych morów dystans na sierzanta i o to pytam (lift planuję za kilka miesięcy dlatego już tera przy wymianie biore pod uwagę dłuższe amorki).

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: wt sie 26, 2014 8:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Moim zdaniem nie musisz, wiele osób nawet po lifcie (w zależności jak duży) nie zakładało dystansu i jeździ bez problemów. Też założyłem na tył polonez Monroe i sprężyny fabia, dystansu nie mam, a koła kręcą się dalej :)

A bez liftu to chyba nawet taki dystans będzie bardziej przeszkadzał niż pomagał

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: wt sie 26, 2014 8:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
a jak ci się sprawuję te Monroe , dobrze tlumią, miekkie,twarde?

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: wt sie 26, 2014 9:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
u mnie dobrze się spisują.jak dla mnie są w sam raz. ale za dużego porównania to nie mam (jedynie do oryginalnych vitarowych).

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: czw wrz 04, 2014 7:03 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Mam wrażenie że bardzo dobrze, tył pracuje fajnie, ale nie jeżdżę szybko, bo przód znowu pracuje tragicznie.
Na ogół są 2 osoby w aucie wiec tył jest pusty, ostatnio jechałem w 3kę (+pełny bak gazu) i tył potrafił dobić, ale to raczej kwestia sprężyn, dla 2 osób są komfortowe.

Ciągle zastanawiam się co zrobić z przodem, jakie amorki wstawić aby były troszkę wyższe i działały :)

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: czw wrz 04, 2014 7:39 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
amorki nie sprawią, że auto będzie wyżej stało :wink:
Na przód polecam Kayaba od GV - za tą cenę raczej nic lepszego nie znajdziesz.

A wracając do tematu to do seryjnej Vitary można założyć na tył amorki od poloneza i auto będzie jechać do przodu i do tyłu też. Chodzi tylko o to że amor będzie dobijał na dziurach bo będzie miał dużo skoku w dół a w górę bardzo mało. Poza tym trzeba będzie uważać na hopkach bo skok mostu w dół na amorach poldka będzie większy niż skok sworznia w sierżancie więc będzie narażony na dużo szybsze urwanie.
Czyli póki nie będziesz katował auta w terenie tylko śmigał po w miarę równym asfalcie to wszystko będzie git i nic na pewno się nie stanie.
Docelowo po zastosowaniu amorów od poldka i dłuższych sprężyn nie zapomnij o dystansie sierżanta i wału (chyba, że jeździsz tylko po niemieckich autostradach to nie musisz :wink: )

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt wrz 05, 2014 7:38 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
radzik071 pisze:
amorki nie sprawią, że auto będzie wyżej stało :wink:
Na przód polecam Kayaba od GV - za tą cenę raczej nic lepszego nie znajdziesz.


Ale czy te od GV są Plug&Play ?

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: pt wrz 05, 2014 12:50 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
pasują bez problemu

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt wrz 05, 2014 2:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Czyli wszelkie mocowania, śruby pasują, a czy długość amortyzatora, skok jest taki sam - czyli wskazane dystanse amorków przy lifcie ?

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: pt wrz 05, 2014 5:12 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
amory w GV I są identyczne jak w Vitarze

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl