suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
długie śruby rzymskie http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=13472 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gutek.a4 [ ndz gru 21, 2014 11:21 pm ] |
Tytuł: | długie śruby rzymskie |
witam czy są dostępne dłuższe śruby rzymskie do układu kierowniczego?? obecnie mam 1,6 8v a przerabiam przód na półosie 2,5 i przydały by się dłuższe śruby pozdrawiam |
Autor: | zbys19 [ ndz gru 21, 2014 11:26 pm ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
dzwoń to Slawa jeśli takie istnieją to on wie na pewno |
Autor: | geochriss [ ndz gru 21, 2014 11:33 pm ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
Mi stare śruby wystarczyły. Radzik swego czasu miał dłuższe |
Autor: | zax [ pn gru 22, 2014 7:24 am ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
gutek.a4 pisze: witam czy są dostępne dłuższe śruby rzymskie do układu kierowniczego?? obecnie mam 1,6 8v a przerabiam przód na półosie 2,5 i przydały by się dłuższe śruby pozdrawiam Drążki kierownicze od vitary spoza Hiszpanii śruby rzymskie od Hiszpanki i masz zestaw poszerzony. Radzik chyba nadal ma te dłuższe śruby rzymskie. |
Autor: | mockba [ pn gru 22, 2014 4:37 pm ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
są przynajmniej 4 różne długości drążków kierowniczych do vitary z okresu 89-96, te po 96 są dość krótkie, i prawdopodobnie od GV 1 też coś można wybrać. To co występowało do 96 spokojnie wystarczy. |
Autor: | radzik071 [ pn gru 22, 2014 8:26 pm ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
Z tego co kojarzę to w Vitarach japońcach 1.6 i 2.0 końcówka drążka wewnętrzna jest ta sama ale w 2.0 zewnętrzna jest lekko dłuższa. W hiszpankach (po 96') wew. są dużo krótsze od powyższych ale śruby rzymskie ma dłuższe i wychodzi na to samo. Zew. to samo co japońce 1.6 (czyli 2 różne długości) Nieważne ile masz dłuższe te wahacze? jak pod półosie prawe od GV to oryginały wyrobią. A jak nie chcesz nadwyrężać oryginału to wymień końcówki drążków zewnętrzne na takie od V 2.0 v6 bo są lekko dłuższe. PS. Dłuższe śruby rzymskie mam ale to bez sensu w Twoim przypadku |
Autor: | gutek.a4 [ pn gru 22, 2014 9:49 pm ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
hmm no zobaczę jak to wyjdzie jeszcze czekam na wypałki pod wahacze. myślałem że zrobię dziś taki prototyp nr 2. ale tego nie miałem tamtego nie miałem i zwyczajnie mi się nie chciało ![]() zobaczę jak to wyjdzie na tych oryginałach ale przesunięcie będzie już nie pamiętam dokładnie ale coś ponad 30mm |
Autor: | zax [ wt gru 23, 2014 6:33 am ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
gutek.a4 pisze: (...)ale coś ponad 30mm No to teraz szukaj półosi, drążków, przerób środkowy drążek i daj twardsze sprężyny a prowadzić się będzie i tak jak łóżko wodne ![]() |
Autor: | radzik071 [ wt gru 23, 2014 9:48 am ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
zax pisze: .... a prowadzić się będzie i tak jak łóżko wodne ![]() nie przesadzaj ! Ty masz wahacze gdzieś z 7cm dłuższe i dlatego taki efekt i przymus przerobienia drążka środkowego. gutek.a4 pisze: ... zobaczę jak to wyjdzie na tych oryginałach ale przesunięcie będzie już nie pamiętam dokładnie ale coś ponad 30mm To wymień sobie te końcówki zew na 2.0 v6 i będzie spokój |
Autor: | gutek.a4 [ wt gru 23, 2014 6:26 pm ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
zax pisze: gutek.a4 pisze: (...)ale coś ponad 30mm No to teraz szukaj półosi, drążków, przerób środkowy drążek i daj twardsze sprężyny a prowadzić się będzie i tak jak łóżko wodne ![]() Nie będzie źle, półośki już znalazłem, nie może prowadzić się gorzej jak na dystansach, jedyne nad czym jeszcze myślę to właśnie przerobić drążek środkowy bo trapez się zmienia ale mi się nie chce teraz jeśli faktycznie będą problemy to się pobawię, teraz chcę jeździć i jeździć, od 3 miesięcy auto stoi, w sobotę zrobiło 10 metrów, z garażu na lswetę |
Autor: | radzik071 [ śr gru 31, 2014 6:44 pm ] |
Tytuł: | Re: długie śruby rzymskie |
znalazłem wolne 8 minut i wyedukowałem się z drążków kierowniczych Może coś Ci to pomoże: viewtopic.php?f=14&t=13526 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |