suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Long lift 2"
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=13898
Strona 1 z 5

Autor:  zajxt [ sob lut 21, 2015 8:17 am ]
Tytuł:  Long lift 2"

Witam
mam parę pytań odnośnie liftu zawieszenia o 2"
czy przy lifcie 2" wejdą opony 235/75/15 ?(nie chce liftu 4")
czy trzeba jeszcze dodatkowo robić body lift? (ewentualnie podciąć nadkola,o ile cm?)
czy muszę opuszczać przedni dyfer?
Jakie amortyzatory na tył?
o ile obniżyć przednie amortyzatory?
czy trzeba przesuwać sworzeń wahacza?
jakieś inne rzeczy które trzeba zrobić przy lifcie 2" ?

Lift na przód http://allegro.pl/sprezyny-lovells-suzu ... 78937.html
Lift na tył Fokus(tył)

Pozdrawiam

Autor:  zajxt [ sob lut 21, 2015 10:03 am ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

Dystans sierżanta ? jaki ?

Autor:  geochriss [ sob lut 21, 2015 12:23 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

4 cm dystans sierżanta

Autor:  zajxt [ sob lut 21, 2015 8:34 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

dystanse wałów ?

Autor:  radzik071 [ sob lut 21, 2015 11:18 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

lovels na przód będzie dużo sztywniejszy niż oryginał i pogorszy też wykrzyż. (wolał bym podkładki - tak samo badziewne a dużo tańsze)
bez obniżenia mostu możesz dać dystanse amorów 3cm ale nie zmieścisz tam przesunięcia anty tarta

focus na tyle daje jakieś 11cm liftu :wink:
możesz go skrócić ale zrobi się jeszcze sztywniejszy

może lepiej znaleźć coś innego
do liftu tyłu o 5cm dystans sierżanta 4-5cm i dystans wału 1cm
do tego amorki +5 lub max +7cm

do 235/75R15 5cm liftu wystarczy

PS.
Koncepcja liftu 5cm i do tego body lift 5cm wg mnie jest dużo gorsza niż sam lift 4"

Do czego ma służyć to auto ?

Autor:  zajxt [ ndz lut 22, 2015 2:15 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

Auto wycieczkowo / terenowe z tym że teren lekki
jeśli wystarczy lift 5cm do opon 235/75/15 to body lift jest mi zbędny
czyli przód dystans amorów około 4cm to samo sierżant
amory tył +5 od jakiego auta podpasują ?

sprężyny tak jak pisałem lovells na przód na tył może felicja ? ona nie jest progres da się przyciąć
czy przy lovellsie +2"na przedzie będzie efekt tatry,jak go zwalczyć przesunąć sworzeń?

Auto w budowie więc wszystkie podpowiedzi mile widziane

auto tak jak pisałem na wyprawy z elementem terenowym,do terenu zrobiłem sobie samuraia

Pozdrawiam

Autor:  zajxt [ ndz lut 22, 2015 2:27 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

Radzik jaki jest najkrótszy dystans przednich amorów,żeby przesunięcie anty tatry zrobić ?

Autor:  mockba [ ndz lut 22, 2015 8:45 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

zajxt pisze:
Radzik jaki jest najkrótszy dystans przednich amorów,żeby przesunięcie anty tatry zrobić ?


Nie trzeba robić przesunięcia aby ustawić kąt pochylenia koła. można zrobić fasolki na górnym otworze mocyjącym zwrotnice w amortyzatorze albo użyć specjalnych śrub do tego przeznaczonych.

Autor:  czaya [ ndz lut 22, 2015 9:20 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

radzik071 pisze:
lovels na przód będzie dużo sztywniejszy niż oryginał i pogorszy też wykrzyż.

:shock:
a to niby czemu ?

Autor:  gutek.a4 [ ndz lut 22, 2015 10:40 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

czaya pisze:
radzik071 pisze:
lovels na przód będzie dużo sztywniejszy niż oryginał i pogorszy też wykrzyż.

:shock:
a to niby czemu ?

nie wiem nie znam się ale pewnie dlatego że jeśli twarde to się nie ugną, z własnych obserwacji od merca 300D w standardowej vitarze nie chcą się uginać i ograniczają wykrzyż, po zamontowaniu długich wahaczy, stalowego mostu i cięższego silnika zaczęły poprawnie pracować.


zresztą dawanie lovecośtam do wycieczek to przerost formy nad treścią bo springi merca są dobre ale kto bogatemu zabroni?? lepiej te pieniądze dać na lepsze amory

uda się zrobić dystans amora o wysokości 3 cm z niewielkim przesunięciem, bo przesunięcie będzie niewielkie

Autor:  radzik071 [ pn lut 23, 2015 1:18 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

jakieś przesunięcie się faktycznie zmieści w dystansach amorów 3cm ale czy wystarczy ?
to już chyba lepiej te śruby mimośrodowe

PS.
Lovels na wyprawy szutrowe bedzie git - twardy, bez wykrzyży ale można szybsze odcinki zrobić z załadowanym autem.

Na tył na wyprawy to faktycznie podcięty focus może być dobry (podciąć te rzadsze zwoje)

felicja nadaje się tylko do krótkiej vitary i to jak ktoś jeździ max w 2 osoby - na wyprawy na pewno nie

Autor:  czaya [ pn lut 23, 2015 2:53 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

radzik071 pisze:
bedzie git - twardy, bez wykrzyży

nie odpowiedziałeś mi czemu bez wykrzyży

Autor:  zajxt [ pn lut 23, 2015 6:35 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

Czyli
przód lovells+2"
tył Focus podcięty (od sztywniejszej strony)
dystans amorów przód 3cm z przesunięciem (ewentualne fasolki lub śruby mimośrodowe)
dystans sierżanta 3cm
dystans wałów 1cm

Amortyzatory tył +5 od jakiego auta podpasują

i opony 235/75/15 wchodzą spokojnie ???

Autor:  becki06 [ pn lut 23, 2015 8:21 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

zajxt
zrób se 4 cale i będziesz miał na przyszłość robota ta sama co przy 2 calach a fura będzie wyżej stać i możliwości terenowe większe samochodu

Autor:  radzik071 [ pn lut 23, 2015 9:37 pm ]
Tytuł:  Re: Long lift 2"

czaya pisze:
radzik071 pisze:
bedzie git - twardy, bez wykrzyży

nie odpowiedziałeś mi czemu bez wykrzyży

Gutek odpowiedział

gutek.a4 pisze:
....
nie wiem nie znam się ale pewnie dlatego że jeśli twarde to się nie ugną, z własnych obserwacji od merca 300D w standardowej vitarze nie chcą się uginać i ograniczają wykrzyż....


wszystkie irony, trail mastery lovelsy omelsy są dużo twardsze i ograniczają wykrzyż
Za to na wyprawy zapakowanym autem będą w sam raz.

Strona 1 z 5 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/