suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

drążek kierowniczy
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=173
Strona 1 z 2

Autor:  Karson [ wt sty 16, 2007 10:43 pm ]
Tytuł:  drążek kierowniczy

Mam przedłużony drążek kierowniczy pod bodylift - tak trzeba. :wink: Gdybym obniżył budę na standardową wysokość to drążek wydoli bez skracania? Sławku, Piotrze... jak myślicie?

Autor:  Masmo [ wt sty 16, 2007 11:09 pm ]
Tytuł:  Re: drążek kierowniczy

Karson pisze:
Mam przedłużony drążek kierowniczy pod bodylift - tak trzeba. :wink: Gdybym obniżył budę na standardową wysokość to drążek wydoli bez skracania? Sławku, Piotrze... jak myślicie?

A kurcze nic nie rozumiem :shock: :shock: .
Myślałem że to one way ticket znaczy idziemy tylko w górę. Co za traumatyczne wydarzenie skłoniło Cię do powrotu budy bliżej ramy?

Autor:  slaw [ wt sty 16, 2007 11:17 pm ]
Tytuł: 

nie :wink:
karol chyba naprawde chce sprzedac vitare :lol:

Autor:  MarekS [ wt sty 16, 2007 11:33 pm ]
Tytuł: 

I robi z niej bulwara, co to terenu nie widział :?: :mrgreen:

Autor:  Karson [ śr sty 17, 2007 7:52 am ]
Tytuł: 

A kasztany lecą i głowy rozbijają.. :lol:

Dobra, powiem w czym rzecz. Wymyśliłem co by kupić drugi komplet kół - na wyjazdy, czyli AT. A żeby na wyjazdach ograniczyć spalanie, muszę suzę obniżyć. Dlatego pytam o ten drążek bo nie wiem czy za każdym razem musiałbym go ciąć/spawać? No.. :mrgreen:

Suza zostaje kurde w domu - za dobra jest. :wink:

Autor:  mdeja [ śr sty 17, 2007 4:12 pm ]
Tytuł: 

Te - Karolek - ile zbijesz spalania obniżając bude - ledwoco albo nic. Ja w swoim tarpanku nie zauważyłem zeby spalanie wzrosło po lifcie budy. Może minimalnie - bo niby wyższa to większy opór powietrza -ale przecie nie latamy z dużą prędkością na autostradzie a tam opór powietrza daje najwięcej.

Autor:  michal_cobra [ śr sty 17, 2007 4:45 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
A kasztany lecą i głowy rozbijają.. :lol:

Dobra, powiem w czym rzecz. Wymyśliłem co by kupić drugi komplet kół - na wyjazdy, czyli AT. A żeby na wyjazdach ograniczyć spalanie, muszę suzę obniżyć. Dlatego pytam o ten drążek bo nie wiem czy za każdym razem musiałbym go ciąć/spawać? No.. :mrgreen:

Suza zostaje kurde w domu - za dobra jest. :wink:


A dystanse z pod budy to by Ci sie chciało wyjmować :shock: :?:

Autor:  Karson [ śr sty 17, 2007 6:06 pm ]
Tytuł: 

@Marcin.. Spalanie to raz. Dwa to jak będzie suza wyglądała na 235/75 AT przy takim bodylifcie? :lol:

michal_cobra pisze:
A dystanse z pod budy to by Ci sie chciało wyjmować :shock: :?:

Ten patent chcę uskuteczniać tylko na lato, gdy błota brak i MT niepotrzebne są, poza tym planuję trochę pojeździć na krótkie wyprawki za granicę, więc każda oszczędność na paliwie jest mile widziana. :wink:

Autor:  MarekS [ śr sty 17, 2007 8:43 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
jak będzie suza wyglądała na 235/75


Masz coś do 235/75 na suzie :?:

:mrgreen:

Autor:  Karson [ śr sty 17, 2007 10:51 pm ]
Tytuł: 

MarekS pisze:
Karson pisze:
jak będzie suza wyglądała na 235/75


Masz coś do 235/75 na suzie :?:

:mrgreen:

Będę miał pewnie wiele do swojej jak na bodylifcie ją zostawię przy takich kółeczkach. :wink:
Mam przecież podcięte błotniki, więc stworek niezły by z niej wyszedł. :mrgreen:

Autor:  Masmo [ śr sty 17, 2007 11:02 pm ]
Tytuł: 

mdeja pisze:
Te - Karolek - ile zbijesz spalania obniżając bude - ledwoco albo nic. Ja w swoim tarpanku nie zauważyłem zeby spalanie wzrosło po lifcie budy. Może minimalnie - bo niby wyższa to większy opór powietrza -ale przecie nie latamy z dużą prędkością na autostradzie a tam opór powietrza daje najwięcej.

Też mi się tak wydaje. Sądząc po tym jaka jest różnica przy jeżdzeniu z bagażnikiem dachowym to ma to znaczenie przy prędkościach powyżej 120 km/h przy mniejszych zmiana 5 cm nie da tak wiele...

Autor:  slaw [ śr sty 17, 2007 11:32 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
MarekS pisze:
Karson pisze:
jak będzie suza wyglądała na 235/75


Masz coś do 235/75 na suzie :?:

:mrgreen:

Będę miał pewnie wiele do swojej jak na bodylifcie ją zostawię przy takich kółeczkach. :wink:
Mam przecież podcięte błotniki, więc stworek niezły by z niej wyszedł. :mrgreen:

jakas ciema powrót do orginału i ogłoszenie o sprzedzazy :lol:

Autor:  Karson [ czw sty 18, 2007 7:51 am ]
Tytuł: 

No brak mi słów... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Niedowiarki.. :wink:
Przecież mówię, że suza zostaje.
Powiecie mi w końcu co z tym drążkiem?

:mrgreen:

Autor:  mdeja [ czw sty 18, 2007 9:24 am ]
Tytuł: 

Nie trzeba se było robić 9 cm bodylifta hehe. 5 cm by stykło

Autor:  Karson [ czw sty 18, 2007 9:46 am ]
Tytuł: 

mdeja pisze:
Nie trzeba se było robić 9 cm bodylifta hehe. 5 cm by stykło

W niedzielę jadę sprawdzić czy zmniejszenie liftu do 5cm nie spowoduje obcierania kół o nadkola. :wink: A przy takim bodylifcie drążek kierowniczy standardowy wydoli czy trzeba go przedłużać?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/