| suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
| drążek kierowniczy http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=173 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | Karson [ wt sty 16, 2007 10:43 pm ] |
| Tytuł: | drążek kierowniczy |
Mam przedłużony drążek kierowniczy pod bodylift - tak trzeba. |
|
| Autor: | Masmo [ wt sty 16, 2007 11:09 pm ] |
| Tytuł: | Re: drążek kierowniczy |
Karson pisze: Mam przedłużony drążek kierowniczy pod bodylift - tak trzeba.
A kurcze nic nie rozumiem Myślałem że to one way ticket znaczy idziemy tylko w górę. Co za traumatyczne wydarzenie skłoniło Cię do powrotu budy bliżej ramy? |
|
| Autor: | slaw [ wt sty 16, 2007 11:17 pm ] |
| Tytuł: | |
nie karol chyba naprawde chce sprzedac vitare |
|
| Autor: | MarekS [ wt sty 16, 2007 11:33 pm ] |
| Tytuł: | |
I robi z niej bulwara, co to terenu nie widział |
|
| Autor: | Karson [ śr sty 17, 2007 7:52 am ] |
| Tytuł: | |
A kasztany lecą i głowy rozbijają.. Dobra, powiem w czym rzecz. Wymyśliłem co by kupić drugi komplet kół - na wyjazdy, czyli AT. A żeby na wyjazdach ograniczyć spalanie, muszę suzę obniżyć. Dlatego pytam o ten drążek bo nie wiem czy za każdym razem musiałbym go ciąć/spawać? No.. Suza zostaje kurde w domu - za dobra jest. |
|
| Autor: | mdeja [ śr sty 17, 2007 4:12 pm ] |
| Tytuł: | |
Te - Karolek - ile zbijesz spalania obniżając bude - ledwoco albo nic. Ja w swoim tarpanku nie zauważyłem zeby spalanie wzrosło po lifcie budy. Może minimalnie - bo niby wyższa to większy opór powietrza -ale przecie nie latamy z dużą prędkością na autostradzie a tam opór powietrza daje najwięcej. |
|
| Autor: | michal_cobra [ śr sty 17, 2007 4:45 pm ] |
| Tytuł: | |
Karson pisze: A kasztany lecą i głowy rozbijają..
Dobra, powiem w czym rzecz. Wymyśliłem co by kupić drugi komplet kół - na wyjazdy, czyli AT. A żeby na wyjazdach ograniczyć spalanie, muszę suzę obniżyć. Dlatego pytam o ten drążek bo nie wiem czy za każdym razem musiałbym go ciąć/spawać? No.. Suza zostaje kurde w domu - za dobra jest. A dystanse z pod budy to by Ci sie chciało wyjmować |
|
| Autor: | Karson [ śr sty 17, 2007 6:06 pm ] |
| Tytuł: | |
@Marcin.. Spalanie to raz. Dwa to jak będzie suza wyglądała na 235/75 AT przy takim bodylifcie? michal_cobra pisze: A dystanse z pod budy to by Ci sie chciało wyjmować
Ten patent chcę uskuteczniać tylko na lato, gdy błota brak i MT niepotrzebne są, poza tym planuję trochę pojeździć na krótkie wyprawki za granicę, więc każda oszczędność na paliwie jest mile widziana. |
|
| Autor: | MarekS [ śr sty 17, 2007 8:43 pm ] |
| Tytuł: | |
Karson pisze: jak będzie suza wyglądała na 235/75
Masz coś do 235/75 na suzie |
|
| Autor: | Karson [ śr sty 17, 2007 10:51 pm ] |
| Tytuł: | |
MarekS pisze: Karson pisze: jak będzie suza wyglądała na 235/75 Masz coś do 235/75 na suzie Będę miał pewnie wiele do swojej jak na bodylifcie ją zostawię przy takich kółeczkach. Mam przecież podcięte błotniki, więc stworek niezły by z niej wyszedł. |
|
| Autor: | Masmo [ śr sty 17, 2007 11:02 pm ] |
| Tytuł: | |
mdeja pisze: Te - Karolek - ile zbijesz spalania obniżając bude - ledwoco albo nic. Ja w swoim tarpanku nie zauważyłem zeby spalanie wzrosło po lifcie budy. Może minimalnie - bo niby wyższa to większy opór powietrza -ale przecie nie latamy z dużą prędkością na autostradzie a tam opór powietrza daje najwięcej.
Też mi się tak wydaje. Sądząc po tym jaka jest różnica przy jeżdzeniu z bagażnikiem dachowym to ma to znaczenie przy prędkościach powyżej 120 km/h przy mniejszych zmiana 5 cm nie da tak wiele... |
|
| Autor: | slaw [ śr sty 17, 2007 11:32 pm ] |
| Tytuł: | |
Karson pisze: MarekS pisze: Karson pisze: jak będzie suza wyglądała na 235/75 Masz coś do 235/75 na suzie Będę miał pewnie wiele do swojej jak na bodylifcie ją zostawię przy takich kółeczkach. Mam przecież podcięte błotniki, więc stworek niezły by z niej wyszedł. jakas ciema powrót do orginału i ogłoszenie o sprzedzazy |
|
| Autor: | Karson [ czw sty 18, 2007 7:51 am ] |
| Tytuł: | |
No brak mi słów... Przecież mówię, że suza zostaje. Powiecie mi w końcu co z tym drążkiem? |
|
| Autor: | mdeja [ czw sty 18, 2007 9:24 am ] |
| Tytuł: | |
Nie trzeba se było robić 9 cm bodylifta hehe. 5 cm by stykło |
|
| Autor: | Karson [ czw sty 18, 2007 9:46 am ] |
| Tytuł: | |
mdeja pisze: Nie trzeba se było robić 9 cm bodylifta hehe. 5 cm by stykło
W niedzielę jadę sprawdzić czy zmniejszenie liftu do 5cm nie spowoduje obcierania kół o nadkola. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|