suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 09, 2024 2:39 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw paź 01, 2009 6:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
Witam posiadam seryjną Vitke 1.6 8v, i na zimę planuje do garazu na tuning vitki, chciałbym założyc do niej koła 33" żebmy było monstrum w teren :D , czytałem na forum o tych waszych liftach ale zastanawiam który sposób będzie najlepszy. Planuje podnieść budę o 8cm, i podciąć nadkola, ale problem tkwi w zawieszeniu bo nie wiem który będzie najlepszy sposób, a bym chciał podnieść na zawieszeniu jak najwyżej, aha i czy trzeba obniżyć most przedni? Prosze o porade jak co zrobic. Zapomniałbym czy trzeba też zmieniać cos w napędach żeby nie była zbyt słąba? Prosze o pomoc, jak ktoś już tak eksperymentował to prosze o poradę, będe bardzo wdzięczny za pomoc.

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: czw paź 01, 2009 9:22 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Kapcie 33" :shock: trochę przegięcie,poczytaj sobie forum,to pewnie zrezygnujesz z tego pomysłu. Nie mówię że nie da się tego zrobić,ale przeróbek będzie bardzo duuużo,a efekt nie zadowalający. Na pewno będziesz musiał zmienić przełożenia w reduktorze,albo cały reduktor. Podniesienie na zawiasie powyżej 3" wiąże się z wieloma problemami,inne wahacze z przodu i z tyłu,inny sierżant. Most będziesz musiał obniżyć,ale za wiele się nie da,bo kont wału będzie nie właściwy. No i przedni pół most z gównolitu,półosie,przeguby mogą być nie zadowolone z takich kół. Ale ja ciebie nie zniechęcam,działaj,ktoś musi być pierwszy :mrgreen:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: czw paź 01, 2009 9:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Roboty trochę bedziesz miał. Do przeróbek które wymienił Przemas601 dojdzie napewno
- przedłużenie lewarków
- drażka kierowniczego
- przewodów hamulcowych
- w komorze silnika mogą być krótkie niektóre kable na ścianie grodziowej
To tak na szybko. Są chłopaki na tym forum co jeżdzą na 33-ch może oni coś więcej skrobną

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: czw paź 01, 2009 10:08 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Gofer pisze:
Witam posiadam seryjną Vitke 1.6 8v, i na zimę planuje do garazu na tuning vitki, chciałbym założyc do niej koła 33" żebmy było monstrum w teren :D , czytałem na forum o tych waszych liftach ale zastanawiam który sposób będzie najlepszy. Planuje podnieść budę o 8cm, i podciąć nadkola, ale problem tkwi w zawieszeniu bo nie wiem który będzie najlepszy sposób, a bym chciał podnieść na zawieszeniu jak najwyżej, aha i czy trzeba obniżyć most przedni? Prosze o porade jak co zrobic. Zapomniałbym czy trzeba też zmieniać cos w napędach żeby nie była zbyt słąba? Prosze o pomoc, jak ktoś już tak eksperymentował to prosze o poradę, będe bardzo wdzięczny za pomoc.

Skrobneli by ale po co powielać posty.wystarczy poczytać:
- lift
- naped
Jak ktoś kto ma serie i chce złozyć 33 to apstrakcja - bez urazy.
Podnieś 3" calmini załuż 30 cali MT i ciesz sie jazdą.
33 cale to nie tylko zawieszenie i napęd nad którym naprawde trzeba posiedziec by wytrzymał nie mówiąc o pieniadzach(myslę że 4 tyś zł to koszt samego przedniego napedu by wytrzymywał bez ciagłej reanimacji) ale też integracja w budę i jeszcze wile innych...
Po mojemu na poczatek 30 cali doswiadczenie zdobywane w terenie itd...
Pokochasz Pomotasz :-)

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw paź 01, 2009 10:11 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Przemas601 pisze:
Ale ja ciebie nie zniechęcam,działaj,ktoś musi być pierwszy :mrgreen:

Takie Vitary już jeżdzą :wink: :twisted:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw paź 01, 2009 10:27 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
i to mawet pare sztuk ale trzeba tez praktyki zeby tym jezdzic :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw paź 01, 2009 10:37 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
slaw pisze:
i to mawet pare sztuk ale trzeba tez praktyki zeby tym jezdzic :wink:

Jak pisałem :wink:
Doświadczenie doswiadczenie doświadczenie...
Znam wielu ludzi którzy kupili i chcieli motac.Nieliczni nadal motają.Pozostali sprzedalli.
Uwierz mi pojeździsz i bedziesz zdziony co robi serial.Poźniej zaczniesz kombinować.Ale nie że ty chcesz odrazu jeździć na 33.
To tak jakbym kupił model do składania a chciał latać na F16.Ogłady i dużo dużo za kułkiem :wink:
Ja kiedys na 215/75 R15 BF AT pchałem sie wszędzie.Kosztowało mnie to wiele kopania kombinowania a przedewszystkim uczyło oceniac sytuację.....Wiele nauczyło.

Nie chodzi by Cie zrazić a zarazić VITRĄ!! :twisted:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt paź 02, 2009 9:02 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Sam przeprowadziłem szereg zmian, co spowodowało mega poprawę właściwości jezdnych auta, ale i zmianę techniki jazdy, którą mogę poprawic tylko w jeden sposób LICZNYMI GODZINAMI JAZDY W TERENIE
Zgadzam się w 100% z OKU, doświadczenie, doswiadczenie, doświadczenie, ......... ........... ........... ............. ..........

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pt paź 02, 2009 2:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
Pomyślę nad ta przeróbką vitki. Z jazdą to nie mam problemu bo jezdziłem juz więkrzym autem Patrolem brata, wiem że różni sie jazda lżejszyma autem na dużych kołach od auta cięższego na dużych kołach, wprawę trzeba mieć, ale ja w terenie to tak na spokojnie, jak kupiłem Vitę to zaczeło mnie denerwować bo nie zawsze wjade tam gdzie brat nissanem, i musi mnie targać na lince w terenie :( ale dzięki koledzy za info.

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: pt paź 02, 2009 6:22 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
Gadasz
podniesiona Vitara (merc -bmw ) 2 cm buda kola 30cali nalewka simexa (wychodzi prawi 31 ) kumpel objezdza wszystkie patrole w Katowicach bez problemu
tam gdzie one zapadaja sie on gora powolutku

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: pt paź 02, 2009 7:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
milas pisze:
Gadasz
podniesiona Vitara (merc -bmw ) 2 cm buda kola 30cali nalewka simexa (wychodzi prawi 31 ) kumpel objezdza wszystkie patrole w Katowicach bez problemu
tam gdzie one zapadaja sie on gora powolutku



Dobra tylko że ten twój kumpel to ma koła 30 cali, a nie tak jak ja 26,5 cala, i on ma podniesioną do tego, to bez problemu pokonuje teren, a ja seryjną vita to nie za bardzo pokonuję teren bo wieszam sie na ramie, ostatnio skrzywiłem nawet przednia poprzeczkę ramy i to tak ja bardzo skrzywiłem że Vita sie nie dało jechac, bo prawe koło ciagło w jedna strone a lewe w drugą. Więc trzeba lifta w Vitce mojej zrobić by unikać różnych wystających kamieni i pniaków, ale pomalutku aż dojdzie sie do sukcesu, narazie to sie tak pytam o te koła 33cale bo mam smaka zrobić jakieś małe monstrum, gdzies na forum widziałem jak ościu włozył koła 33cale i pisał tam o dzwignięciu budy o 7 cm, lift zawiechy miał 5 cm, i miał podcięte nadkola około 5 cm, i powiem wam że jak na wygląd to jest całkiem sympatyczna ta jego suzi :D heh

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: pt paź 02, 2009 8:01 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
http://suzuki.a-ng.eu/galeria.php?dir=m ... &pic=3.JPG

zawiecha calmini lub pajeczno 3 cale
lift budy 5 cm
nadkola wyciete do granic mozliwosci
naped reduktor samurai
przedni most stalowy wzmocnione półosie
i wiele innych

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pt paź 02, 2009 8:43 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
slaw pisze:
http://suzuki.a-ng.eu/galeria.php?dir=moje_suzuki&pic=3.JPG

zawiecha calmini lub pajeczno 3 cale
lift budy 5 cm
nadkola wyciete do granic mozliwosci
naped reduktor samurai
przedni most stalowy wzmocnione półosie
i wiele innych

Zobacz Sławku jaki ładny samochód miałeś :D A jak teraz wyląda :cry: Aż żal.Mam nadzieję że jeszcze zobaczymy ją w boju :twisted:
Kolego Gofer objechac Parcha na 35 " Vitarą na 31" nie stanowi żadnego problemu. :wink: Zrób lift na poczatek samara merc podnies budę o 5 cm załuż 30" i nie poznasz auta.Jak Ci sie spodoba pójdziesz dalej :wink:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt paź 02, 2009 9:12 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
to prototyp był teraz wiem ze 33 simex to scierpi a moze 35 :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob paź 03, 2009 7:55 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 07, 2006 7:43 am
Posty: 343
Lokalizacja: Wrzosowo
Ja tez jestem zdania, ze nie ma co sie napalac na sam poczatek na tak duzy lift i takie prtzerobki. Wiem z wlasnego doswiadczenia ze do wszystkiego lepiej dojsc powoli. Tez zaczynalem od seryjnej witarki na zwyklych oponach, i bylo niezle... teraz lift merc- felicja + opony MT i roznica jest bardzo duza..... A wklad finansowy stosunkowo niewielki

_________________
suzuki santana viara 96r. 1.6 8V/gaz + blos
Lift merc-felicja/bodylift +5cm, Yokohama A/T-S 235/75r15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl