suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 3:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10
Autor Wiadomość
Post: śr mar 25, 2015 8:32 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
zależy od obniżenia mostu

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr mar 25, 2015 8:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 9:20 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Konin
Radzik mam twoje obniżenie mostu i mam tak dystans amora 5cm i obrucone mocowanie amorka czyli wychodzi 8cm ile dac przesunięcia ???


Na górę
Post: ndz kwie 05, 2015 12:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 9:20 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Konin
Dałem przesunięcie 1cm starczy długość dystansu 8cm


Na górę
Post: pn lis 23, 2015 9:40 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 12:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 2.0 HDi
Model: Granda 1
Rok prod.: 2005
Pozwole sobie podpiąć się pod temat bo mój problem dotyczy dystansów Anty Tatra by Hunter.
Zrobiłem w swoim Longu 4" lift zawiasu. Przód sprężyny merc 124 skrócone o 2,5 zwoja, tył Focus, dystans wału, dystans sierżanta, obnizenie przedniego mostu no i właśnie: dystanse nad przednie amorki anty tatra.
Przy założeniu zgodnie z instrukcją kolumna amorka ociera o ramę. Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem?

_________________
Long 1.6 16V automat. Lift Hunter 4", body Radzik 5cm, blokada LR1532, kółka 30" Federal COURAGIA MT - był
jest Granda 2.0 HDi 2005


Na górę
Post: wt lis 24, 2015 8:32 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
O ramę w miejscu gdzie jest mocowany odbój przedniego wahacza ? Sprawdź rozstaw kielichów mocujących amory na górze. Często nie trzymają wymiarów


Na górę
Post: wt lis 24, 2015 2:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lip 10, 2009 9:56 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Koleczkowo
Silnik: 1,6 16V
Model: Long
Rok prod.: 1993
Hans a oszlifowałeś kołnierz amorka???

Foto zapożyczone od Radzika:
Załącznik:
amor.jpg


Ps. A czy sprężyny nie powinieneś przyciąć 1,5 zwoja? Najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą - powinien pomóc rozwiązać problem.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Vitara Pickup 92; 1,6 8V; LPG; Snorkel ;Lift4",Kumho Tires 30"
Vitara Long 93 1,6 16V; LPG; Snorkel; Lift 4" ; 235/75/15

Opis Vitar: viewtopic.php?f=28&t=11871


Na górę
Post: pn gru 14, 2015 10:10 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 12:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 2.0 HDi
Model: Granda 1
Rok prod.: 2005
Przyciałem kołnierz jak na zdjeciu i teraz jest idealnie. Pojechałem na geometrie - kąty pionowe prawie idealne - nic do poprawy - jedynie zbiezność.
Vitka w koncu wyglada i jezdzi tak jak powinna.

_________________
Long 1.6 16V automat. Lift Hunter 4", body Radzik 5cm, blokada LR1532, kółka 30" Federal COURAGIA MT - był
jest Granda 2.0 HDi 2005


Na górę
Post: pn gru 14, 2015 10:14 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 12:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 2.0 HDi
Model: Granda 1
Rok prod.: 2005
andrzej_ao pisze:
Hans a oszlifowałeś kołnierz amorka???

Foto zapożyczone od Radzika:
Załącznik:
amor.jpg


Ps. A czy sprężyny nie powinieneś przyciąć 1,5 zwoja? Najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą - powinien pomóc rozwiązać problem.



Oszlifowałem kołnierz i teraz jest tak jak powinno. Po wszystkim byłem na geometrii i kąty pionowe prawie idealne - jedynie skorygowano zbiezność.
Vitara w końcu wyglada i jeździ tak jak powinna od początku.

Przy pierwszym podejściu ciąłem merca o 1,5 zwoja ale przód stał za wysoko w stosunku do tyłu (focus 2) nawet przy pustym bagazniku. Przy 2,5 zwoju jest idealnie i na moje potrzeby wystarcza z nawiązką.

_________________
Long 1.6 16V automat. Lift Hunter 4", body Radzik 5cm, blokada LR1532, kółka 30" Federal COURAGIA MT - był
jest Granda 2.0 HDi 2005


Na górę
Post: pn gru 14, 2015 11:51 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
hans pisze:
andrzej_ao pisze:
Hans a oszlifowałeś kołnierz amorka???

Foto zapożyczone od Radzika:
Załącznik:
amor.jpg


Ps. A czy sprężyny nie powinieneś przyciąć 1,5 zwoja? Najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą - powinien pomóc rozwiązać problem.



Oszlifowałem kołnierz i teraz jest tak jak powinno. Po wszystkim byłem na geometrii i kąty pionowe prawie idealne - jedynie skorygowano zbiezność.
Vitara w końcu wyglada i jeździ tak jak powinna od początku.

Przy pierwszym podejściu ciąłem merca o 1,5 zwoja ale przód stał za wysoko w stosunku do tyłu (focus 2) nawet przy pustym bagazniku. Przy 2,5 zwoju jest idealnie i na moje potrzeby wystarcza z nawiązką.



Pojeździsz trochę to siądzie. Miałem tak samo, uciąłem merca o 1,5 zwoja i po roku jest zdecydowanie niżej niż tył na focusie.


Na górę
Post: sob paź 29, 2016 3:35 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt wrz 16, 2016 10:25 am
Posty: 8
Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
Silnik: 2.0 16V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1998
Koledzy podpowiedzcie, zakupiłem podkładki przód 3,5 i 4,5 nad sprężyny do Vitary i mam pytanie czy ten zestaw: http://allegro.pl/zestaw-do-liftu-zawieszenia-suzuki-vitara-zmota-i6204088685.html?reco_id=82f72cad-9de4-11e6-8b42-02893d0ee249&ars_rule_id=201
zapobiegnie efektowi Tatry?
do Admina: przeczytałem cały wątek i inne tematy i niestety nic o tym niema więc proszę o nie usuwanie tego postu ewentualnie odesłanie do linku gdzie jest to opisane.
Zaznaczam ze link z allegro nie mój i nic nie chce sprzedawać, Pozdrawiam


Na górę
Post: sob paź 29, 2016 6:53 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Miałem takie podkladki u siebie i tatry nie regulowalem. Założyłem tylko dystanse nad amory 5 cm. Niektórzy odwracają mocowanie amora na górze.


Na górę
Post: sob paź 29, 2016 8:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
Proponuję najpierw założyć te podkładki i patrzeć co się dzieje, bo jak masz poliuretan, to jak znam życie to z 3.5 , 4.5 , wyjdzie po 2.5 i 3.5, a to jest raczej nie dużo. Jak by ci jednak wyszła tatra, to się odezwij ogarniemy temat na poczekaniu. A jak ci się do Bochni nie chce jeździć to macie tam stację diagnostyczną pana Mecha, jedź tam i pytaj o diagnostę Marcina, nikt tak nie ogarnia geometrii kół jak on, regulację kąta koła też dorobi, pozdr


Na górę
Post: sob paź 29, 2016 10:47 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt wrz 16, 2016 10:25 am
Posty: 8
Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
Silnik: 2.0 16V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1998
Super, o to mi chodziło, dzięki "kubanos"
"mirugsi" tak znam dobrze Marcina, więc w razie czego podjadę, dzięki :) w przyszłym tyg założę podkładki i jeśli będzie coś nie tak będę z Wami konsultował. :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl