suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=3895 |
Strona 6 z 10 |
Autor: | BARTEK W. [ czw gru 01, 2011 4:24 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
Mówią i piszą aby dolać, ja jeszcze niedolałem |
Autor: | sebahabit [ czw gru 01, 2011 5:14 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
ja też nie dolewałem szczerze to już nawet dawno sprawdzałem czy jest |
Autor: | dero686 [ czw gru 01, 2011 5:54 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
a którędy dolewacie olej jak most jest przechylony do przodu ? |
Autor: | Wiktor [ czw gru 01, 2011 6:08 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
dero686 pisze: a którędy dolewacie olej jak most jest przechylony do przodu ? Przez ten sam korek trzeba wlewać tylko trzeba przodem samochodu stanąć na górce.
|
Autor: | Robsik [ czw gru 01, 2011 7:18 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
dero686 pisze: czyli o 3,8cm to już wezmę i zrobię te przedłużenia przednich lap o 4cm . a tylna chodzi o ta na belce ? czemu jej nie ruszać ? jak obniżę z przodu będzie nachylony więc olej poleci jak odkręce korek a prawidłowo ma być tyle jak odkręce korek by poziom oleju stał równo z gwintem tak mi mechanik kiedyś mówił może lepiej tą na belce też obniżyć o 4cm i będzie spokój . o to chodziło z cięciem dero686 pisze: Robsik pisze: przyjrzyj się nad czym jest zamontowany most i pomyśl jak już wymyślisz jak obniżyć most na belce o 4cm bez jej cięcia to stawiam kratę browaru na dzień dzisiejszy wymiarów nawet nie pamiętam, wszystko robione metodą prób i błędów, jak wyszło dobrze, to laser się resztą zajął A ta twoja środkowa lapa co jest w komplecie nie obniża mostu ?? ja chcę obniżyć te boczne lapy za pomocą tych dystansów jak u ciebie i tą środkową też przerobić lub dać takie mocowanie do belki jak to zrobił Faja . nie wiem o co chodzi Ci z cięciem belki wiadomo że nie obniżę mostu na belce o 4cm ale trochę napewno i będzie wtedy most słabiej przechylony do przodu niż wtedy gdybym zostawił środkową lapę oryginlną . http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 5e405fb13e moja środkowa obniża most o tyle ile można a można tyle ile jest między mostem a belką |
Autor: | mobilek [ czw gru 01, 2011 7:34 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
dostales chyba wszystkie informacje zeby obnizyc most, a wystarczylo posaykac po stronie calmini albo na naszym forum- bylo to walkowane |
Autor: | dero686 [ czw gru 01, 2011 7:55 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
nie chyba tylko napewno dostałem wszystkie potrzebne informacje . wielkie dzięki wszystkim Możecie jeszcze tylko doradzić czy wystarczy przykręcić te dystanse przedłużające lapy czy lepiej jeszcze je przyspawać ? |
Autor: | Robsik [ czw gru 01, 2011 8:49 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
przykręcić w zupełności wystarczy |
Autor: | mobilek [ czw gru 01, 2011 10:51 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
to teraz do sklepu i DEBOWA na stol... mam nadzieje ze w terenie nie bedziesz jezdzil sam... |
Autor: | Faja [ sob gru 03, 2011 9:45 am ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
Warto zauważyć, że po poprawnie wykonanym lifcie tylny dyfer również odchyli się do tyłu. Naturalnie koło tależowe bez dolewek jest zanużone w oleju i go rozprowadzi po całym mechaniźmie. |
Autor: | NuVo [ sob gru 03, 2011 10:38 am ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
Jeżeli dolejecie więcej niż ilość na którą zaprojektowany jest most to uszczelnienia mogą powiedzieć sajonara. Lać wg. książki, jak trzeba to stanąć na górce żeby śruba była wyżej. |
Autor: | mobilek [ sob gru 03, 2011 10:15 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
no tak NuVo ale jezeli bedzie tam powiedzmy 0,3 L oleju to nic sie nie stanie |
Autor: | dero686 [ ndz gru 04, 2011 10:45 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara ... od_22.html czy te śruby są do kupienia gdzieś w polsce ? (może ten sam efekt daje włożyć u góry mniejsze śruby niż są teraz ? czy nie można tak ?) a może po lifcie na sprężynach trzeba obniżyć wachacze , czy takich rzeczy się nie robi ? |
Autor: | Faja [ ndz gru 04, 2011 10:53 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
Wystarczy rozpiłować otwory w dolnym mocowaniu amortyzatora. I masz już regulację pochylenia koła. |
Autor: | dero686 [ ndz gru 04, 2011 10:58 pm ] |
Tytuł: | Re: dystanse anty-tatra, zamiast fasolki [pomysł] |
W dolnym...? a nie w górnym ? może dzisiaj źle myślę to jak w dolnym to rozpiłować bardziej w stronę na zewnątrz auta ?. i czy to później się nie przestawi , śruba to utrzyma ? |
Strona 6 z 10 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |