suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Plany modyfikacji Vitary pod rajdy szybkościowe...
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=602
Strona 1 z 3

Autor:  Cybm [ pn sty 07, 2008 7:18 pm ]
Tytuł:  Plany modyfikacji Vitary pod rajdy szybkościowe...

Nie jak bede robil lift to pojdzie albo jakies Calmini moze cos innego ale to pomysle ja sie fundusze zbierze...auto bedzie kiedys przerabiane jak byly Sj do sciganki a tam musze byc pewny zawieszenia...i wole na to polozyc wiecej kasy ale miec pewnosc...a na razie potrzebuje MT zeby wiosna wjechac do lasu bo moja praca tego wymaga...a z koleinami to tak jak ktos kiedys napisal ile bys nie wyliftowal to i tak zawsze znajdziesz taki ze sie powiesisz...Pamietam jak w tamtym roku w Kwidzynie na H-3 na ktoryms juz okrazeniu z kolei wieksze auta porobily takie koleiny ze mocno podliftowanym samurajem sie wieszalem i trza bylo brac koleiny okrakiem lub bokiem bo nie bylo szans...Generalnie na typowych scigankach auta sa raczej nizej zawieszone niz przeprawowka...zawieszenie musi kleic sie do podloza. Przeprawa to inna bajka tam czym wyzej stoisz tym lepiej... Hehe przypomnialo mi sie jak na rajdzie Sary w Pile kumepl opierniczal wszystkich bardzo niskim samurajem na laczkach szosowych 255 :) OS'y byly mocno piaszczyste i MT czy inne opony strasznie kopaly a on takim lowriderem szedl po piasku jak zloto

Autor:  Cybm [ pn sty 07, 2008 7:27 pm ]
Tytuł: 

Apropo H3 to przypomnialo mi sie ze Vitara tez tam byla jedna i nawet znalazlem fotki...z tego co pamietam to pozamiatala wieksze i wyzsze potwory :D
http://www.gdansk4x4.pl/index.php?optio ... =175&hit=1

http://www.gdansk4x4.pl/index.php?optio ... =223&hit=1

Autor:  czaya [ pn sty 07, 2008 7:40 pm ]
Tytuł: 

bardzo fajnie jechała ta Vitarka.
ale jeśli dobrze pamiętam, strzeliła boka na zakręcie 90 stopni w lewo skrajem lasu potem stromo pod górę (dwa podjazdy do wyboru) 8)

Autor:  Cybm [ pn sty 07, 2008 7:48 pm ]
Tytuł: 

Mowisz ze miala boka nie kojarze....Za to mojego i kumpla boka samurajem dobrze kojarze :D

Autor:  Cybm [ pn sty 07, 2008 7:51 pm ]
Tytuł: 

A Ty Czaykowski kupujesz Vitke czy nie ?? Co bedziesz z niej motal ??

Autor:  czaya [ pn sty 07, 2008 8:29 pm ]
Tytuł: 

miała. i to na kilkanaście minut przed końcem zabawy :? chyba że była jeszcze jedna Vitarka, ale nie przypominam sobie...
na razie potrzebuje auta do końca miesiąca żeby zrobić kilka imprez, potem sprzedaż sj i szukanie V.
dostanie 31" AT na codzień dla dobrego lansu :mrgreen: i jakieś 29" maxi-crossy w teren :wink: jakiś niekołyszący zawias, żadnych zderzaków, wyciągarek, progów i innych żelastw.oprócz pół-klatki wewn.
coś się rusza w szybszym podejściu do off-roadu, więc trzeba się bawić.
przeprawówki, osobiście ograniczam sobie do pilotowania jednego stwora z mechanikiem :twisted:
i to tyle :roll: w nowym roku :mrgreen:

Autor:  Cybm [ pn sty 07, 2008 8:29 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Cybm pisze:
Nie jak bede robil lift to pojdzie albo jakies Calmini ...... w Kwidzynie na H-3 ...

To kup MT 235/75R15 jak coś przytrze to podetniesz. Jak auto ma być ostro modyfikowane to nie będziesz żałował jakiegoś błotniczka, no nie :wink: :?:


Na razie przez najblisze pol roku funduszy bedzie brak wiec szkoda zachodu...A pozniej sprzeda sie te male MT i kupi wieksze. Jak bede motal to od razu zawiecha, kola, snorkel oslony itd tydzien na warsztacie i auto bedzie gotowe :D Jak sie uzbieraja fundusze to sie machnie wszystko za jednym zamachem. A teraz poprostu potrzebuje czegos zeby wjechac do lasu. Jak beda za duze koleiny to pojade droga obok ale musza byc MT co by w kaluzy nie zostac :D

Autor:  Cybm [ pn sty 07, 2008 8:39 pm ]
Tytuł: 

czaykowski pisze:
miała. i to na kilkanaście minut przed końcem zabawy :? chyba że była jeszcze jedna Vitarka, ale nie przypominam sobie...
na razie potrzebuje auta do końca miesiąca żeby zrobić kilka imprez, potem sprzedaż sj i szukanie V.
dostanie 31" AT na codzień dla dobrego lansu :mrgreen: i jakieś 29" maxi-crossy w teren :wink: jakiś niekołyszący zawias, żadnych zderzaków, wyciągarek, progów i innych żelastw.oprócz pół-klatki wewn.
coś się rusza w szybszym podejściu do off-roadu, więc trzeba się bawić.
przeprawówki, osobiście ograniczam sobie do pilotowania jednego stwora z mechanikiem :twisted:
i to tyle :roll: w nowym roku :mrgreen:


Tak masz racje przed samym koncem sie polozyla.

No ja tez zastanawiam sie jak zrobic Vitke na to szybkie podjescie do off-roadu...

Tez nie chce zadnych zderzakow,progow i zbednego zelastwa, nad klatka jeszcze sie zastanawiam jaka... a masz pomysl na zawieche bo ja sie juz tyle od roznych ludzi z RMPST nasluchalem ze zgupialem...

Autor:  czaya [ pn sty 07, 2008 8:50 pm ]
Tytuł: 

bilsteiny się jakieś zamontuje i sprężynki progresywne sie dobierze i sezon zleci, lift jest raczej konieczny przy V jak na nie patrze, bo strasznie to niskie (rama) i koleina nawet po gr-owskich mostach na mc 215r15 będzie nieprzejezdna :?
ale jakieś 4cm i kątówka w rękę i coś z tego będzie chyba.
poza tym, pojawia się trochę nowych tematów "sprężynowych" oprócz ome, TM czy innych - zbada się temat.
ale ja teoretyk jestem w V jak na razie :roll: :cry:
będę myślał na bieżąco podczas reanimacji :wink:

Autor:  Masmo [ pn sty 07, 2008 9:14 pm ]
Tytuł: 

Poprzesuwałem trochę Wasz temat :wink: :lol:
Ale tu ma chyba właściwsze miejsce.

W sumie też miałbym chętkę się pościgać. Jakoś wyścigi wyciągarek nie pociągają mnie aż tak. Chętnie poczytam co wymyślicie :wink: .

Co do Blistanów to mowa o B6? Czy jakieś jescze bardziej specjalistyczne i drogie amory. Już od jakiegoś czasu chodzą mi te B6 po głowie:
http://www.mts24sklep.pl/product_info.p ... cts_id/695
W bliskich planach mam zawias a'la Calmini 3". Ciekawe jak te amory by z tym grały?

Autor:  Cybm [ pn sty 07, 2008 9:26 pm ]
Tytuł: 

Jak to mawia jeden moj znajomy jak do scigania to tylko bilsteiny...tylko cena lekko odstrasza...ale zakladal teraz do jakiegos jimnego jakies amorki ze slowacji nie pamietam musze sie jeszcze dokladnie opytac w niedziele bedziemy testowac jamnika to zobaczymy jak robi...podliftowac trzeba bo naprawde nisko siedzi...ja mysle jakies 5cm wtedy nie chrzanisz katow i nie trza duzo przerabiac i wedlug mnie starczy. budy nie bede podnosil nie ma co mieszac ze srodkiem ciezkosci i klatke by trzeba bylo jakos madrze do tego skomponowac zeby tez nie przesadzic bo sie wywrotna zrobi. Ja mysle o takiej klatce jak mial karol w zielone Suzuce (kojarzysz, ten od zderzakow z czerska). A on teraz mota Jimnego do scigania zobaczymy co mu wyjdzie :D

Autor:  Masmo [ pn sty 07, 2008 9:31 pm ]
Tytuł: 

Cybm pisze:
Jak to mawia jeden moj znajomy jak do scigania to tylko bilsteiny...

Mam w Octavi B6 i ciągle mnie męczy żeby do Vitki też wrzucić.

Autor:  Hadek [ pn sty 07, 2008 9:36 pm ]
Tytuł: 

@Cybm, pewnie mysłałes o tym:
http://www.hpsporting.cz/
Tez mam zacięcie rmpst-owe

Autor:  Cybm [ pn sty 07, 2008 10:09 pm ]
Tytuł: 

Hadek pisze:
@Cybm, pewnie mysłałes o tym:
http://www.hpsporting.cz/
Tez mam zacięcie rmpst-owe

Ooo dokladnie :D komplet okolo 8 tys zlotych chyba... No to dobrze ze sa tu i Vitarowcy z zacieciem RMPST'owym

Autor:  Hadek [ pn sty 07, 2008 10:23 pm ]
Tytuł: 

Do samiego kpl 5 tys :?

Co do zawiasu Calmini, zły pomysł, sprężyny wybuchna po kilku km o-esu :wink:
Wydaje mi się że lepiej zainwestowac w dobre amory , a zawias pozsotawic w standardzie+ 2".
Wiecej nie trzeba.
Obcieranie opon mozna załatwic fleksem.
Vitke mozna niezle odciążyc, z tym ze mało będzie przypominała vitare.
Pamietajmy o tym że im wiecej przeróbek fabrycznych podzespołów tym więcej kłpotu z homologacja a co za tym idzie koniecznośc stosowania dośc drogich rozwiązań.
Wszystko ponad 2" zamorduje w sekunde przedni układ napędu.
Konieczne tez jest wzmocnienie ramy w okolicach mocowania kolumn mcp.
Gównolit to i kilka km ostrego wyjeba potrafi zrobić takie kóła:/-\.

Wiem z doświadczenia, mam taki krótki odcinek rmpst-wy, sami da rade maks do 60 km/h go pokonac,z czego połowa to w powietrzu, vitką mozna go przeleciec około 100 8) z pełna trakcja.
Niestety na standartowych amorach tylko raz w upalny dzien, pózniej juz amory mówia good bye :?

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/