suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:08 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: śr cze 27, 2012 9:11 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Odkurzę nieco temat.
Jak te sworznie się sprawują, żywotne są? Czy ktoś zamontował coś innego, chodzi mi o większy kąt i żeby pasowało w vitarowy stożek.
Moja konstrukcja na łożysku ślizgowym niestety nie wypaliła, szybko dostaje luzów na boki. Kupowanie uniballi jest niestety poza zasięgiem.
Myślałem też nad sierżantem mocowanym do mostu na szpilkę z tulejami. Zero ograniczenia przy wykrzyżu.
Co lepsze drogie bravo?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr cze 27, 2012 11:09 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Wytrzymał mi ten sworzeń coś ponad 40tysięcy... Wytrzymałby więcej tylko nie zauważyłem (i nie powiedzieli mi :twisted: ) że na sworzniu jest kalamitka do smarowania... Wymiana tego sworznia u mnie to była istna przyjemność :evil: :evil:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: śr cze 27, 2012 11:34 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
U mnie tak co rok jest wymiana mniej więcej. Ale u mnie sporo po czarnym jeżdżone jest. Jakość wykonania nie porywa, ale przy tej cenie wymiana raz w roku nie boli ;).

Student - na sworzniu jest kalamitka do smarowania i musisz smarować co jakiś czas :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr cze 27, 2012 12:17 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
No dobra misie, a jak z kątami przy wykrzyżu - potrafi zablokować?

Łukasz - karwasz twarz... :mrgreen: :lol:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt sie 14, 2012 6:53 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
proponuje używać takich sworzni:

https://frejus.trz.pl/przeguby_Lamborghini.php

Lamborghini brzmi lepiej niż Ursus :)

MSPANC

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt sie 14, 2012 9:39 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
skok gwintu nie ten niestety - polcalmini ma chyba z 2,5. A przydałby się gęstszy - typowe samochodowe 1,5. Trudniej by się luzowało może.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt sie 14, 2012 10:05 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Trzeba wysłać odpowiedni wniosek racjonalizatorski :mrgreen:

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr maja 29, 2013 8:06 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
tylne wahacze wleczone chyba niedaleko sierżanta, więc pasuje tutaj się podpiąć

już jakiś pokaźny czas temu przejąłem autko z polcalmini (przynajmniej tak wygląda), a już nieprzyzwoicie długo przy nim nic nie działałem :shock: - zabieram się za wymianę tulei, bo stare już styrane.
zasięgnąłem języka i wiem co wtargać do sierżanta, ale bez zdejmowania mierząc tylne wahacze wleczone tam gdzie jest dojście bez zdejmowania, czyli średnica kołnierza polibusza widzę ~42mm, co w porównaniu do serii 52,5mm to ciut mao, a skoro podobno nie wiedzieć czemu calmini/polcalmini ma mniejsze tuleje na wleczonych, to może ktoś pomoże i podpowie z czego podpasują, albo ich średnicę, coby negocjować ewentualne robienie tulei na wymiar :?:

ps. przód podpasuje od serii?

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Na górę
Post: pn cze 03, 2013 5:07 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Żuk/Uaz od resorów. Serio.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn cze 03, 2013 10:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
Niedzwiadz pisze:
Żuk/Uaz od resorów. Serio.

uoo, muczos gracias! :mrgreen:
to się Kubuś ucieszy jak go uwolnię od zapasowych :wink:

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Na górę
Post: pt cze 21, 2013 12:09 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
Uaz kilka mm za duży, ale Żuk faktycznie praży :wink:

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Na górę
Post: ndz maja 17, 2015 11:12 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz maja 25, 2014 8:43 pm
Posty: 1
Witam, odkopuje temat :)
mam lift vitary na zawieszeniu calmini i do wymiany sierżant (pewnie też calmini), co mogę zamontować jako zamiennik? Poniżej fotka...


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn maja 18, 2015 8:39 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Możesz wymienić tego unibala.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lut 08, 2016 10:35 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 02, 2016 9:51 am
Posty: 420
Silnik: 1.9
Model: Long
Rok prod.: 2000
Chcę wymienić sierżanta, póki co bez modów, kupić założyć i kropka. ale ceny na allegro mocno rozrzucone, jaki warto kupić lub czego unikać? Lift bedzie dopiero za jakiś czas 2-3"
pozdrawiam

_________________
Jest:
Suzuki Vitara LONG 1,9TDi; Polonez Coupe (hand made) 1,4 16v ; dupowóz MB C180 kombi


www.facebook.com/16kiloblota/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl