suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Jaki lift BARTEK W. musi zrobić pod 31" (wydzielony)
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=700
Strona 1 z 4

Autor:  Masmo [ czw lut 14, 2008 4:01 pm ]
Tytuł:  Jaki lift BARTEK W. musi zrobić pod 31" (wydzielony)

Temat jakoś sam się założył :wink: jak BARTEK się pochwalił że kupił 31". Wydzieliłem z tego tematu:
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.p ... c&start=30

BARTEK W. pisze:
.... Co do opon to zobaczymy jak je już założę, bo będzie trochę przy tym roboty. No i myślę , że już mi starczy z tą wysokością.

Z tego co pamietam miałeś body lift i gumy pod spreżyny. Zrobiłeś jakiś prawdziwy lift zawieszenia? Dopisz coś do opisu swojego auta w "Nasze Vitary"

Autor:  BARTEK W. [ czw lut 14, 2008 4:09 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
BARTEK W. pisze:
.... Co do opon to zobaczymy jak je już założę, bo będzie trochę przy tym roboty. No i myślę , że już mi starczy z tą wysokością.

Z tego co pamietam miałeś body lift i gumy pod spreżyny. Zrobiłeś jakiś prawdziwy lift zawieszenia?


A no "prawdziwego" narazie niema. Poeksperymentuje i się zobaczy- mechanik mówił mi, że sie wszystko upcha i będzie robiło. Zakładał już 31bf do Geo bez body lifta(chyba) na iron'manach(ciut wyższe od standardu, twardsze), modyfikacja nadkola i wszystko gra.
Jak jużwszystko porobię to dopiszę. Wydech pójdzie wyżej, moze i bak i hak, coś tam się porobi.

Autor:  Masmo [ czw lut 14, 2008 4:18 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
A no "prawdziwego" narazie niema. Poeksperymentuje i się zobaczy- mechanik mówił mi, że sie wszystko upcha i będzie robiło. Zakładał już 31bf do Geo bez body lifta(chyba) na iron'manach(ciut wyższe od standardu, twardsze), modyfikacja nadkola i wszystko gra......

Coś chyba niepoprawny optymista z tego Twojego mechanika. 30" to uwierzę, ale 31" to jednak spore koło. Czemu nie chesz zrobić standart lifta zawiechy Merc-Samara???

Autor:  BARTEK W. [ czw lut 14, 2008 4:26 pm ]
Tytuł: 

Powiem Ci, że chciałem ale.. nic narazie z tego nie wyszło. Jeżeli mi coś będzie przycierać i inne niespodzianki, będziemy coś myśleli. Ja widziałem tego geo i wiem że jeździ i nie żaden pomnik.

Autor:  BARTEK W. [ czw lut 14, 2008 4:52 pm ]
Tytuł: 

Małe sprostowanie, ten Geo miał bodylift 5cm i dodatkowo wyciągarkę, pewnie dlatego te ironmany.

Autor:  Masmo [ pt lut 15, 2008 9:40 am ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
Małe sprostowanie, ten Geo miał bodylift 5cm i dodatkowo wyciągarkę, pewnie dlatego te ironmany.

To jeszcze uwierzę.... Widzę że u mnie jakiś mały body by się przydał... mimo że lift zawiesznia (na równym) jest ponad 10 cm :roll: ale koło dość mocno wchodzi w nadkole przy sprężynach od 200 benzyny. Zobaczymy czy w terenie będzie przycierać.

Autor:  BARTEK W. [ pt lut 15, 2008 12:41 pm ]
Tytuł: 

No ja też nie wiem do mońca jak to u mnie będzie, mam felgi chyba z troche małym odsadzeniem( -12)i nie wiem jak to będzie przy max wykrzyżach, no ale najpierw się założy a potem bedzie się cos najwyzej kombinować, trzeba byc optymistą :wink:

Autor:  Masmo [ pt lut 15, 2008 12:47 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
No ja też nie wiem do mońca jak to u mnie będzie, mam felgi chyba z troche małym odsadzeniem( -12)i nie wiem jak to będzie przy max wykrzyżach, no ale najpierw się założy a potem bedzie się cos najwyzej kombinować, trzeba byc optymistą :wink:

Dla wykrzyży z tyłu to ET-12 jest zbyt odzone :!: Wątpię czy tylne koło zmieści się w nadkolu. Zestw calmini rozwiązuje problem tyłu idelne ale przy seryjym sierżancie i wahaczach będzie ból przy szerokiej i dużej oponie i ET -12 nawet mimo bodylifta.

Autor:  BARTEK W. [ pt lut 15, 2008 2:01 pm ]
Tytuł: 

Wszystko się zobaczy, trzeba będzie ciąc nadkola -będziemy ciąć, trzeba będzie"coś innego" zmotać- zmotamy :wink:

Autor:  Masmo [ pt lut 15, 2008 10:53 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
Wszystko się zobaczy, trzeba będzie ciąc nadkola -będziemy ciąć, trzeba będzie"coś innego" zmotać- zmotamy :wink:

W tyłu to będziesz Scorpiona musiał zrobić. :wink:

Autor:  BARTEK W. [ sob lut 16, 2008 3:17 pm ]
Tytuł: 

Dzisiaj były pierwsze przymiarki, jest "względnie" dobrze, z przodu nie powinno być problemów, poza podcięciem i sklepaniem rantu nadkola przy progu, podcięcie plastikowego zderzaka, opona o ramę nie powinna przycierać(ewntualnie ograniczniki skrętu). Z tyłem- no cóż chyba troszkę więcej roboty: problem z nadkolem plastikowym- trzeba go bdzie przyciąć i teraz pytanie jak to zrobić żeby te plastiki zostawić nietknięte?, pomyąślałem najpierw o wycięciu kawałka nadkola i założeniu tych plastików no ale co z wlewem benzyny i progiem?( w dawnej Vitarce Sławka widziałem te plastiki założone) Ciekawe co będzie z sierżantem, może trzeba będzie dać dystans?. W środę albo czwartek będziemy brać się do roboty. :wink:
Optymizm dalej wysoki :!: :wink:

Autor:  Masmo [ sob lut 16, 2008 3:26 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
.... Z tyłem- no cóż chyba troszkę więcej roboty: problem z nadkolem plastikowym- trzeba go bdzie przyciąć i teraz pytanie jak to zrobić żeby te plastiki zostawić nietknięte?, pomyąślałem najpierw o wycięciu kawałka nadkola i założeniu tych plastików no ale co z wlewem benzyny i progiem....

A jak wytniesz zagięcie nadkola to opona się schowa? Jeśli tak to możesz wygiąć blachę krawędzi nadkola na zewnątrz, plastiki przyciać od środka i złapać za to. Jeśli natomiast opona nie minie się z blachą nadkola to masz problem zostanie tylko zmiana na mniej odsazone felgi.

Autor:  BARTEK W. [ sob lut 16, 2008 3:31 pm ]
Tytuł: 

Przymierzałem samą oponę bez felgi, samochód na prawie pełnym wykrzyżu, opona weszła na styk więc może na feldze powinno być ok. A jak nie to kolejny problem, no ale po to tu piszemy żeby coś z tego wyszło haha :lol:

Autor:  slaw [ ndz lut 17, 2008 10:38 pm ]
Tytuł: 

to liftnij 3 cale i po problemie :lol:

Autor:  BARTEK W. [ pn lut 18, 2008 1:55 pm ]
Tytuł: 

Tak Sławek, zgadza się jak mi nic nie wyjdzie to natychmiast się do Ciebie zgłaszam :wink:

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/