suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 6:42 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 913 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw maja 23, 2013 1:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
może mi ktoś powie, który amortyzator lepszy do liftu na podkładkach http://suzuki-czesci.pl/pl/p/Dystanse-p ... .5-4.5/321 ? monroe s1106 czy ten od bmw e46.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: czw maja 23, 2013 1:23 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
jakie podkładki jaka grubość? ja bym przyszłościowo kładł bmw e46 bo są dłuższe i mają większy skok. kolejna sprawa... lepiej zainwestować w tanie springi od felicii kombi niż podkładki... jest miękko i wyżej niż na podkładkach (miałem podkładki 4cm)

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: czw maja 23, 2013 1:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
podkładki 4,5 cm. ja już mam podkładki a sprężyny mam nowe więc nie widzę sensu wymieniać.poza tym wolę, żeby nie było jakoś super miękko bo mam butlę z gazem z tyłu. a te z bmw też mają identyczne zamocowanie jak oryginalne?

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: czw maja 23, 2013 9:33 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
trzeba pamiętać, że nie można dawać amorów tylnych długich w nieskończoność.
skok mostu w dół musi kończyć się na amortyzatorach. jeżeli dajemy dłuższe amory to sierżant nie wyrabia ze skokiem i np na hopie jest narażony na wyrwanie.
Dlatego daje się dystans na sierżanta. do amorków z poloneza wystarczy standard 5cm
Do amorków z astry musi być już wyższy.
do amorków np ascona i tych bmw już nie wystarczy sam dystans sierżanta tylko trzeba go przerobić lub kupić calmini.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw maja 23, 2013 9:59 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Calmini też nie wystarczy do tych najdłuższych. Sam boleśnie tego doświadczyłem... ;)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt maja 24, 2013 2:17 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
nie mam dystansu sierżanta i puki co nie mam kłopotów najmniejszych....


P.S

też mam butle z gazem więc nie bardzo wiem dlaczego boisz sie liftu na felicii. Twój wybór :)

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: pt maja 24, 2013 7:28 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
To najlepszą i bezpieczniejszą opcją będzie zamontowanie z tyłu panharda zamiast sierżanta...

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: pt maja 24, 2013 8:11 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Łukasz Hunter pisze:
To najlepszą i bezpieczniejszą opcją będzie zamontowanie z tyłu panharda zamiast sierżanta...



Ta, jasne... a wahacze? :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt maja 24, 2013 8:44 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
NuVo pisze:
Łukasz Hunter pisze:
To najlepszą i bezpieczniejszą opcją będzie zamontowanie z tyłu panharda zamiast sierżanta...



Ta, jasne... a wahacze? :wink:

np Pajero 2 :P

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: pt maja 24, 2013 9:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
ok, dzięki za odpowiedź, jutro może podjadę na taki szrot gdzie mają części z terenówek to coś może znajdę ;)

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: pn maja 27, 2013 7:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 24, 2013 1:55 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
poszukuje amorka
Długość złożony: 395mm ( plus -minus 1cm)
Długość rozciągnięty: 665mm ( plus minus 1,5cm)
Skok amortyzatora: 270mm
Typ mocowania amortyzatora
Góra: S1
Dół: EB1
raczej średnio twardy.

_________________
samurai 1,9D https://picasaweb.google.com/1116141928 ... urai2004r#


Na górę
Post: wt maja 28, 2013 8:27 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
maciek111 pisze:
poszukuje amorka
Długość złożony: 395mm ( plus -minus 1cm)
Długość rozciągnięty: 665mm ( plus minus 1,5cm)
Skok amortyzatora: 270mm
Typ mocowania amortyzatora
Góra: S1
Dół: EB1
raczej średnio twardy.


Coś słabo szukasz :)
W pierwszym poście tego wątku masz link, zacznij tutaj:
http://www.kyb.com/parts/dimensions.php

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt maja 28, 2013 2:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 24, 2013 1:55 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
danthe pisze:
maciek111 pisze:
poszukuje amorka
Długość złożony: 395mm ( plus -minus 1cm)
Długość rozciągnięty: 665mm ( plus minus 1,5cm)
Skok amortyzatora: 270mm
Typ mocowania amortyzatora
Góra: S1
Dół: EB1
raczej średnio twardy.


Coś słabo szukasz :)
W pierwszym poście tego wątku masz link, zacznij tutaj:
http://www.kyb.com/parts/dimensions.php

patrzyłem na to tylko to jest w calach podane?

_________________
samurai 1,9D https://picasaweb.google.com/1116141928 ... urai2004r#


Na górę
Post: czw maja 30, 2013 11:06 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
maciek111 pisze:
danthe pisze:
Coś słabo szukasz :)
W pierwszym poście tego wątku masz link, zacznij tutaj:
http://www.kyb.com/parts/dimensions.php

patrzyłem na to tylko to jest w calach podane?


A jaki problem przeliczyć?
Wklej to do jakiegoś arkusza kalkulacyjnego przelicz i przefiltruj po rozmiarze. 30 minut roboty i masz wszystko na talerzu gotowe.
Potem sprawdzasz po numerach z jakiego to jest samochodu (http://www.showmetheparts.com) i po tym mniej więcej możesz ocenić czy będą twarde czy nie. Szukasz zamienników jeśli nie chcesz wywalać kasy na KYB i cieszysz się nowymi amortyzatorami.

EDIT:
nie wiem jakie to jest mocowanie EB1, ale na szybko znalazłem takie dwa:

    349070 S1 E2(12x50) - 65.20 38.99 26.21
    349068 S1 E2(12x50) - 66.88 39.19 27.69

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw maja 30, 2013 12:48 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Znalazłem przez przypadek ciekawy dokument:

http://gabriel.com/wp-content/uploads/2011/04/Gabriel_2011_OE-O_Brochure_Catalog.pdf
Załącznik:
Gabriel_2011_OE-O_Brochure_Catalog.pdf


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 913 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl