suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Skok amortyzatora http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=797 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Cybm [ śr mar 12, 2008 5:38 pm ] |
Tytuł: | Skok amortyzatora |
Mierzył ktoś może jaki jest skok tylnego i przedniego w Vitce ?? Moze ktoś miał wyciagniete i dokonał takiego pomiaru...albo ma wyjęte i mógłby zmierzyć. |
Autor: | michał16v [ śr mar 12, 2008 5:48 pm ] |
Tytuł: | |
przedni ma 17-18cm nieprzezabiane przednie zawieszenie ma dobicie ok 5-6cm( w tym 4cm to odkształcenie odboju) |
Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 10:49 pm ] |
Tytuł: | |
Przód: ![]() Pozycja min wystaje 0,5 cm, max wystaje 16,5 cm czyli 16 cm skoku. |
Autor: | MarekS [ czw mar 13, 2008 10:51 am ] |
Tytuł: | |
Jeśli dobrze pamiętam, gdzieś na stronce były pomierzone tylne. |
Autor: | Cybm [ czw mar 13, 2008 11:51 am ] |
Tytuł: | |
Dzieki chlopaki ![]() |
Autor: | Masmo [ czw mar 13, 2008 12:13 pm ] |
Tytuł: | |
Cybm pisze: Dzieki chlopaki
![]() A zdradzisz co tam kombinujesz ![]() ![]() Jakiś nie seryjny amor kombinujesz??? |
Autor: | Cybm [ czw mar 13, 2008 12:21 pm ] |
Tytuł: | |
No tak wlasnie patrze ze jesli chodzi o przednie amorki do Vitki to bieda...ciekawie zapowiadaja sie oldman emu...cena wysoka ale kumpel teraz zaklada do siebie teraz caly zestaw oldmana wiec zobaczymy jak to robi... |
Autor: | Masmo [ czw mar 13, 2008 12:32 pm ] |
Tytuł: | |
Cybm pisze: No tak wlasnie patrze ze jesli chodzi o przednie amorki do Vitki to bieda...ciekawie zapowiadaja sie oldman emu...cena wysoka ale kumpel teraz zaklada do siebie teraz caly zestaw oldmana wiec zobaczymy jak to robi...
Wydaje mi się że kostrukcja zwieszenia a przede wszystkim krótkie półosie uniemożliwiają uzyskanie większego skoku, więc nic nie zyskasz dłuższym amorem w porównaniu do seryjnego amora i dystansu. I tak most musisz opuścić jak chcesz większy lift zyskać. Amortyzator seryjny chowa się prawie do końca i tu nie ma problemu. Polecam Ci B6 ![]() |
Autor: | Cybm [ czw mar 13, 2008 12:45 pm ] |
Tytuł: | |
Nie nie skoku nie zamierzam uzyskiwac wiekszego bo i po co....tak tylko bylem ciekawy ile go jest. Liftu chce zrobic ok 5-6 cm wtedy chyba nie bede musial opuszczac mostu co ? Opony do szybkosciowki to 235/75 wzupelnosci wystarczy. Sprezyny oczywscie beda od Merca na przod. Ale z tym przednim amorem to musze posprawdzac co lepiej robi...Generalnie old man jest bardzo miekki i zajefajnie wybiera dziury...ale moze byc zbyt miekki do szybkiej jazdy... B6 ponoc twardy jak cholera ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie sie nadawal. W niedzele bede mial okazje przejechac sie GV na B6 i Vitka na oldmanie wiec porownam i wtedy bede mial jasnosc ![]() |
Autor: | Masmo [ czw mar 13, 2008 1:02 pm ] |
Tytuł: | |
Cybm pisze: Nie nie skoku nie zamierzam uzyskiwac wiekszego bo i po co....tak tylko bylem ciekawy ile go jest. Liftu chce zrobic ok 5-6 cm wtedy chyba nie bede musial opuszczac mostu co ? Opony do szybkosciowki to 235/75 wzupelnosci wystarczy. Sprezyny oczywscie beda od Merca na przod. Ale z tym przednim amorem to musze posprawdzac co lepiej robi...Generalnie old man jest bardzo miekki i zajefajnie wybiera dziury...ale moze byc zbyt miekki do szybkiej jazdy... B6 ponoc twardy jak cholera ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie sie nadawal. W niedzele bede mial okazje przejechac sie GV na B6 i Vitka na oldmanie wiec porownam i wtedy bede mial jasnosc
![]() Do szybkościówki jest wskazane usykanie ładnego skoku góra-dół. Maksymalny bezpieczny dla półosi dystans pod amor to jakieś 3-4 cm. Da się przy tym zrobić lift 6 cm bez problemu ale trochę stracisz skoku koła w dół. Most może zostać nie opuszczony ale półosie będą mocniej obciążone. I tak spodziewaj się że most przedni Ci wybuchnie wtedy zmienisz na stalowy i wtedy można go opuścić żeby ulżyć półosiom. Jak Oldman jest mieki to porażka przy szybkiej jeździe. Ja mam B6 w Vitarze (przód) i w Octavi. W połączeniu z niezbyt twardą sprężyną jeździ się rewelacyjnie po dziurach i po mieście w codziennej eksploatacji też nie jest źle. Jak miałem speżynę wzmocniną od W124 200 benzyna i B6 to był dramat. Ale pewnie dlatego że nie było skoku. Sprężyna praktycznie naciągała amor w górym położeniu. Zawias praktycznie nie pracował. Z krótszą sprężyną byłoby pewnie lepiej. B6 kosztuje około 500 zł/szt. Ale WARTO ![]() |
Autor: | Cybm [ czw mar 13, 2008 1:11 pm ] |
Tytuł: | |
No cena tych B6 znacznie korzystniejsza niz OME ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |