suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 12:45 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 29, 2012 9:06 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Postaw sobie podstawowe pytanie; do czego ma auto służyć auto i jaką sumę chcesz wyłożyć..


Na górę
Post: ndz wrz 30, 2012 10:44 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw wrz 20, 2012 9:01 pm
Posty: 7
Autko jest używane tylko i wyłącznie do szybkiego transportu w mojej miejscowości :D plus oczywiście od czasu do czasu było używane do lekkiego terenu. Teraz po wymianie opon typu sahara i dalszym przeróbką myślę częściej się bawić w błocku hehe :P Koszty hmm :) w sumie teraz po zakupie części i przeróbce co będę robił za bardzo nie chce już przesadzać jak na początek. Zobaczę, najwyżej później będzie się myśleć. A co proponowalibyście jeszcze zmienić, dokupić ???


Na górę
Post: pn paź 01, 2012 5:39 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
vaiker pisze:
zax , ja Ci dam odwracanie mocowania . . .

No chciał chłop taniej... :mrgreen:
Co poradzę, że dystanse jednak kosztują? ;)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 12:54 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw wrz 20, 2012 9:01 pm
Posty: 7
Witam
Mam problem odnośnie zakupu opon do vitary interesują mnie opony terenowe MT 15/235/75 Zakupiłem już jakiś czas temu nalewki typu sahara jednak byłem bardzo niezadowolony bo nie było możliwe ich wyważenie - wprost były nie dojazdy i je zwróciłem. Rozważam teraz zakup opon niebieżnikowanych GT RADIAL ADVENTURO MT lub droższe KUMHO KL71 i szczerze nie wiem, które wybrać..... :? Drugi zaś problem polega na tym, że już przy tamtych oponach zauważyłem ze jest problem z przodem bowiem gdy skręcam opony obcierają (ogólnie reszta jeżeli chodzi o wysokość koła jest ok). I nie wiem teraz co lepiej będzie zrobić przyciąć przednie wystające nadkola, czy zrobić 40mm bodylift??? Na razie mam jedynie zrobiony lift zawieszenia :D
Pozdrawiam


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 10:00 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Bodylift, czyli lift dla ubogich(pazernych/skąpych/hienujących, wybrać właściwe) :)
Zrób porządny lift zawiasu i nie będzie nic obcierać. A i przyjemniej się jeździ z dłuższym skokiem zawiasu...

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 10:05 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
sa tu vitary z 31 calowymi kolami i nie cietymi nadkolami, sa vitary z 30 calowymi kolami i pocietymi nadkolami - jedni sie przykladaja, inni pieprza auta . . .

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 5:05 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
nawet 32" bez podcinania weszło :mrgreen:
Obrazek

Body lift to ostateczność.
Lepiej tą kasę włożyć w zawieszenie.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 5:55 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
A zwłaszcza jak się je produkuje :wink: , body to żadna ostateczność, lift zawiechy i body tworzą zgraną całość, oczywiście dobrze zrobione

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 6:07 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Zestawy body lift też robię ale jak na razie to tylko jednemu klientowi nie udało mi się wybić go z głowy :wink:
Ale miał koła 31" a nie 29"
Gdy by nie butla gazu i inny bak pod autem to bym wywalił tego swojego bodylifta.
Niepotrzebnie zwiększ środek ciężkości auta.
A jak chcesz większy prześwit np do progów to lepiej zrobić progi z profila

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 6:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Od progów lifta nie mierze,choć progi z profila mam, niektórzy to i od nadkoli- im bardziej wycięte lub dachu, a ten Twój body to pewno za drogi jest. Myślę, że 2" body aż tak środka ciężkości nie zwiększa. Że wszystkim należy zachować po prostu zdrowy rozsądek. Zresztą każdy orze jak może.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: wt paź 30, 2012 9:13 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Zawsze mnie trochę śmieszy argument, jakoby body lift zwiększał środek ciężkości, nic tak nie podnosi środka ciężkości, jak lift zawiasu.
Przy body lifcie do góry wędruje tylko buda, a najcięższe elementy zostają na miejscu :mrgreen:
Oczywiście z dwojga "złego" sam wybrałbym lift zawiasu, ale przemawiają za nim inne argumenty.

_________________
SJ416


Na górę
Post: wt paź 30, 2012 10:21 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Zawias=prześwit, body=dużo większe opony.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pt lis 02, 2012 7:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
A większe opony = większy prześwit pod mostem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl