suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 1:53 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 28, 2012 10:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
Szukałem na forum i żadnej dobrej fotorelacji z maksymalnego podcięcia nadkoli nie znalazłem.
Niedawno zostałem "szczęśliwym" właścicielem vitary, była tania więc teraz trzeba usunąć efekt "durszlaka" :oops: z budy. Jak sie zabrałem za bude to trzeba było na kobyłki postawić.
W celu wsadzenia większych kół (30/9.5r15 max 31/10,5r15) chciałem zrobić body lifta ale zostało mi to skutecznie odradzone, pozostało tylko jedno ciąć błotniki na maxsa i o tym będzie ten wątek.
Postaram się jutro wrzucić jakieś zdjęcia.
Może komuś się to przyda


Na górę
Post: ndz gru 30, 2012 9:02 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 16, 2011 6:37 am
Posty: 165
Lokalizacja: Brodnica
Do 30/9,5 nic ciąć nie musisz. Szukajka nie boli :P
viewtopic.php?f=28&t=1989&p=29064&hilit=tnie+si%C4%99#p29064

_________________
Bagiennik w cabrio 1.6 16v lift dobbinson 2" duratraci na felgach et-12


Na górę
Post: ndz gru 30, 2012 9:20 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
bolus34 pisze:
Szukałem na forum i żadnej dobrej fotorelacji z maksymalnego podcięcia nadkoli nie znalazłem.
Niedawno zostałem "szczęśliwym" właścicielem vitary, była tania więc teraz trzeba usunąć efekt "durszlaka" :oops: z budy. Jak sie zabrałem za bude to trzeba było na kobyłki postawić.
W celu wsadzenia większych kół (30/9.5r15 max 31/10,5r15) chciałem zrobić body lifta ale zostało mi to skutecznie odradzone, pozostało tylko jedno ciąć błotniki na maxsa i o tym będzie ten wątek.
Postaram się jutro wrzucić jakieś zdjęcia.
Może komuś się to przyda

Szkoda że Ci body skutecznie odradzili , to nic nie boli , choć jak nadkola bardzo zjedzone to wycięcie ich załatwiło by sprawę, Ogólnie czy wejdą 30' to zależy jaki lift się planuje, jakie fele ( jakie ich et )

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz gru 30, 2012 1:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
Nadkola i tak trzeba by było łatać a tak to przynajmniej 2 pieczenie na jednym ogniu. Lift ma być 4 calowy od Radzika.
Felgi ma 8" ET-25 więc nie ma opcji żeby nie trzeba było ciąć nadkoli.

PS Fulicarius Wybacz że nie szukałem "tnie się"


Na górę
Post: ndz gru 30, 2012 3:55 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Dla mnie cięcie budy to taki trochę półśrodek... Uszkodzisz później nadkole to od nowa trzeba ciąć, malować itd... Podniesienie budy to żadna filozofia, a koła podczas wykrzyżu (o ile zawias pozwala) będą dużo lepiej się chowały, mniej chlapały błotem itd...

Każdy robi co uważa za słuszne :wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: ndz gru 30, 2012 9:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
Jak będzie za mało na wykrzyżu to wtedy lift budy będzie, po prostu zacząłem od błotników może styknie a środek ciężkości zostanie niżej. lift budy przecież nie poprawia żadnych właściwości terenowych.


Na górę
Post: ndz gru 30, 2012 10:53 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Z tym środkiem ciężkości przy body 2' to bez przesady, do terenowości to poprawia bo,wsadzasz większe kapcie, zawsze to głębsze brodzenie w wodzie, choć do tego wiadomo co służy. No ale przy 4' lifcie i podciętych nadkolach będzie ok.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz gru 30, 2012 11:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
Błotniki wycięte do lini nadkoli 7cm na środku plus 1cm będzie zaklepany na zewnątrz rant, nowe nadkole zewnętrzne z prostej blachy przestawione za błotnik ok 5cm i na to pas transmisyjny, przód za dłuższą chwilę, raczej nie będę się nudził ze spawarką bo jak widać jest co łatać

zdjęcia

zwymiarowanie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a20 ... dbe15.html

wyciete
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50a ... cd2b2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/090 ... 90ba4.html


Na górę
Post: wt sty 08, 2013 7:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
ja mam radka lift i maxymalnie podciete nadkola i 32 cala albo 31,5 " i jest ok, auto lepiej sie prowadzi niz moja wczesniejsza vitara z bodyliftem

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr sty 09, 2013 10:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
No właśnie Radek taki pomysł podsunął zamiast bodyliftu, zobaczymy co z tego wyjdzie bo jak na razie to tylko raka wycinam :mrgreen: a MIG się nudzi.

himself Mam pytanko do Ciebie.

Skoro miales kilka vitar to powiedz do silnika 1.6 8v jakie gumy, jak przymierzlem 31 10.5 r15 to stwierdzilem ze nie ma obcji zeby auto sie uwloklo
I teraz pytanie ile cali bedzie optzmalne


Na górę
Post: śr sty 09, 2013 10:54 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Masz sporo ludzi na forum z 8V i 31", a jeden ma nawet 33" i złego słowa na ten motor powiedzieć nie da :mrgreen:
Jak ja miałem 8mkę, to już konała, więc się nie wypowiem.
31" w terenie na vitce robi, o ile masz ogarnięte napędy. Ciężej może być z przyjemną jazdą po czarnym.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw sty 10, 2013 9:03 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
28 cali AT-rakieta nie auto, 29 cali mt jest ok, na 30 cali mt już czuć zamulanie na asfalcie. Nie wiem jak nalewki bo będą cięższe.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: czw sty 10, 2013 9:46 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Jak wszystko oki z autem to i na czarnym da radę, ja swoja do Pajęczna brykam tragedii nie ma, można nawet co nieco ją rozpędzić(gdzieś o tym pisałem - @Babok może poświadczyć), tylko w tym rozmiarze przy alu moście proponuje jednak oryginały(waga opony)

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl