suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

sprężyny pod lift bez obniżania mostów
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=98
Strona 1 z 3

Autor:  Karson [ ndz lis 26, 2006 7:30 pm ]
Tytuł:  sprężyny pod lift bez obniżania mostów

Jak w temacie. Z czego podpasują springi ok. 4,5cm z przodu i 5,5cm z tyłu wyższe od oryginalnych?

Autor:  slaw [ ndz lis 26, 2006 7:57 pm ]
Tytuł: 

nie lepiej po całosci pujsc i obnizyc most :lol:

Autor:  Karson [ ndz lis 26, 2006 8:06 pm ]
Tytuł: 

Lepiej. I tak teraz zrobię. Ale ten temat dla potomnych niech będzie. :wink:

Autor:  slaw [ ndz lis 26, 2006 8:33 pm ]
Tytuł: 

przednie merc 124 przód ucinasz ile ci sie chce :lol:

Autor:  slaw [ sob gru 09, 2006 9:43 pm ]
Tytuł: 

tylko bezyna 2.0 l tył to kazdy ma inne ponoc mondeo ponoc jakies audi itp

Autor:  PrzeM [ ndz gru 10, 2006 2:53 pm ]
Tytuł: 

Jeśli można podpowiedzieć to tylne sprężyny od Łady Samary, mają tą samą średnicę a są odpowiednio dłuższe. To rozwiązanie jest dobre o ile chcesz podnieść tył o jakieś 5-6 cm. Ja musiałem jednak rozwiązać tył jeszcze inaczej.

Autor:  slaw [ ndz gru 10, 2006 10:18 pm ]
Tytuł: 

wiem springi tył to straszna magia jeszcze takie + 5-6 cm to ok ale znalezienie springa 45cm to juz tragedia ja dorabiam na zamówienie :lol:

Autor:  mdeja [ pn gru 11, 2006 10:17 am ]
Tytuł: 

Ja wsadziłem springi na tył 42 cm ponoć z granady, no i wytoczyłem ładne 3 cm dystanse z ertalenu - stabilne to i mocne. Gumy to faje - zwłaszcza ze sprężyna z granady jest troche do nich za szeroka

Autor:  Masmo [ pn mar 26, 2007 7:15 pm ]
Tytuł: 

slaw pisze:
wiem springi tył to straszna magia jeszcze takie + 5-6 cm to ok ale znalezienie springa 45cm to juz tragedia ja dorabiam na zamówienie :lol:

a co z amorem przednim przy tak długiej sprężynie? Nie lepiej zastosować kombinacje dłuższa sprężyna + dystans?

Autor:  Masmo [ pn mar 26, 2007 7:18 pm ]
Tytuł: 

slaw pisze:
nie lepiej po całosci pujsc i obnizyc most :lol:

Znaczy inny customowy sierżant? tak?

Autor:  piotr_z [ pn mar 26, 2007 7:33 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
slaw pisze:
nie lepiej po całosci pujsc i obnizyc most :lol:

Znaczy inny customowy sierżant? tak?


juz Ci pisalem, ze mostu tylnego sie nie opuszcza bo niby jak i po co.

Ludzie, czy Wy naprawde bierzecie sie za lift nie rozumiejac i nie znajac zawieszenia samochodu? przeciez to moze byc niebezpieczne :roll:

wybacz ze tak dosadnie ale to dla Twojego bezpieczenstwa i inych....

Autor:  Masmo [ pn mar 26, 2007 7:55 pm ]
Tytuł: 

piotr_z pisze:
Ludzie, czy Wy naprawde bierzecie sie za lift nie rozumiejac i nie znajac zawieszenia samochodu? przeciez to moze byc niebezpieczne :roll: ....

To nas oświeć o Mędrco :lol: .
Nie ja napisałem o obniżaniu mostów. Kolega Karson pytał o sprężyny "bez obniżania mostu" więc dociekam "what,s up doc??"

Autor:  slaw [ pn mar 26, 2007 8:05 pm ]
Tytuł: 

po duzym lifcie obnizamy most przedni zeby zmiejszyc kąty pracy półosi :wink:

Autor:  Masmo [ pn mar 26, 2007 8:18 pm ]
Tytuł: 

slaw pisze:
po duzym lifcie obnizamy most przedni zeby zmiejszyc kąty pracy półosi :wink:

Acha, jasne :!: A ile można bezpiecznie podliftować bez obniżenia tegoż mostu. Duża rzeźba żeby obniżyć?

Autor:  slaw [ pn mar 26, 2007 8:28 pm ]
Tytuł: 

ponad 2 cale ale biorac i wieksze opony to sporo :lol:

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/