suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
sprężyny pod lift bez obniżania mostów http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=12&t=98 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Karson [ ndz lis 26, 2006 7:30 pm ] |
Tytuł: | sprężyny pod lift bez obniżania mostów |
Jak w temacie. Z czego podpasują springi ok. 4,5cm z przodu i 5,5cm z tyłu wyższe od oryginalnych? |
Autor: | slaw [ ndz lis 26, 2006 7:57 pm ] |
Tytuł: | |
nie lepiej po całosci pujsc i obnizyc most ![]() |
Autor: | Karson [ ndz lis 26, 2006 8:06 pm ] |
Tytuł: | |
Lepiej. I tak teraz zrobię. Ale ten temat dla potomnych niech będzie. ![]() |
Autor: | slaw [ ndz lis 26, 2006 8:33 pm ] |
Tytuł: | |
przednie merc 124 przód ucinasz ile ci sie chce ![]() |
Autor: | slaw [ sob gru 09, 2006 9:43 pm ] |
Tytuł: | |
tylko bezyna 2.0 l tył to kazdy ma inne ponoc mondeo ponoc jakies audi itp |
Autor: | PrzeM [ ndz gru 10, 2006 2:53 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli można podpowiedzieć to tylne sprężyny od Łady Samary, mają tą samą średnicę a są odpowiednio dłuższe. To rozwiązanie jest dobre o ile chcesz podnieść tył o jakieś 5-6 cm. Ja musiałem jednak rozwiązać tył jeszcze inaczej. |
Autor: | slaw [ ndz gru 10, 2006 10:18 pm ] |
Tytuł: | |
wiem springi tył to straszna magia jeszcze takie + 5-6 cm to ok ale znalezienie springa 45cm to juz tragedia ja dorabiam na zamówienie ![]() |
Autor: | mdeja [ pn gru 11, 2006 10:17 am ] |
Tytuł: | |
Ja wsadziłem springi na tył 42 cm ponoć z granady, no i wytoczyłem ładne 3 cm dystanse z ertalenu - stabilne to i mocne. Gumy to faje - zwłaszcza ze sprężyna z granady jest troche do nich za szeroka |
Autor: | Masmo [ pn mar 26, 2007 7:15 pm ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: wiem springi tył to straszna magia jeszcze takie + 5-6 cm to ok ale znalezienie springa 45cm to juz tragedia ja dorabiam na zamówienie
![]() a co z amorem przednim przy tak długiej sprężynie? Nie lepiej zastosować kombinacje dłuższa sprężyna + dystans? |
Autor: | Masmo [ pn mar 26, 2007 7:18 pm ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: nie lepiej po całosci pujsc i obnizyc most
![]() Znaczy inny customowy sierżant? tak? |
Autor: | piotr_z [ pn mar 26, 2007 7:33 pm ] |
Tytuł: | |
Masmo pisze: slaw pisze: nie lepiej po całosci pujsc i obnizyc most ![]() Znaczy inny customowy sierżant? tak? juz Ci pisalem, ze mostu tylnego sie nie opuszcza bo niby jak i po co. Ludzie, czy Wy naprawde bierzecie sie za lift nie rozumiejac i nie znajac zawieszenia samochodu? przeciez to moze byc niebezpieczne ![]() wybacz ze tak dosadnie ale to dla Twojego bezpieczenstwa i inych.... |
Autor: | Masmo [ pn mar 26, 2007 7:55 pm ] |
Tytuł: | |
piotr_z pisze: Ludzie, czy Wy naprawde bierzecie sie za lift nie rozumiejac i nie znajac zawieszenia samochodu? przeciez to moze byc niebezpieczne
![]() To nas oświeć o Mędrco ![]() Nie ja napisałem o obniżaniu mostów. Kolega Karson pytał o sprężyny "bez obniżania mostu" więc dociekam "what,s up doc??" |
Autor: | slaw [ pn mar 26, 2007 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
po duzym lifcie obnizamy most przedni zeby zmiejszyc kąty pracy półosi ![]() |
Autor: | Masmo [ pn mar 26, 2007 8:18 pm ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: po duzym lifcie obnizamy most przedni zeby zmiejszyc kąty pracy półosi
![]() Acha, jasne ![]() |
Autor: | slaw [ pn mar 26, 2007 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
ponad 2 cale ale biorac i wieksze opony to sporo ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |