suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 12:45 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 24, 2013 4:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
springi założone ale nie wygląda to naj lepiej banan wyszedł straszny
Obrazek
Obrazek
springi całe nic nie cięte 124 300 d
Obrazek

Obrazek
i zastosowałem sposub radzika71 z obruceniem o 180 stopni i banan jest straszny


co zrobić ????????


Na górę
Post: śr kwie 24, 2013 4:53 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Obciąć springi,
lub
Przerobić gniazda w wahaczach,
lub
Założyć wahacze polcalmini.

:roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr kwie 24, 2013 10:00 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Trza umić wkładać całe mietki :wink:
Obrazek
Tu wahacz pod jeszcze większym kątem niż u Ciebie (dystans nad amor 86mm + amory +35mm = 121mm!!)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr kwie 24, 2013 10:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
ciąć nie przemawia do mnie
przerobić wachacze no może by się coś poradziło
polcalmini jest opcja i chyba to będzie naj lepsza opcja ale drogie skubaństwo jest jak za kawałek złomu :( :(


Na górę
Post: pt kwie 26, 2013 9:22 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
AUTO OGARNIĘTE JUTRO TESTY BĘDĄ Z SPRINGAMI PORADZIŁEM SOBIE METODĄ PRÓB I BŁĘDÓW chyba 15 razu wkładałem i wyjmowałem
ale banana prawie nie ma :D no prawie springi całe nic nie cięte i nawet lekka tatra się pokazała ale pewnie usiądzie to trochę jak zalicze pare wypadów ale tak czy inaczej będę musiał wahacze poddać przeróbce żeby gniazdo wyprofilować żeby prosto sprężyna się układała i mam nadzieje że to będzie koniec walko z przednim zawiasem :D teraz za tył i reduktora trzeba zwolnić bo kiedyś będą koła 31 cali i nie chce większych na razie :twisted:

radzik71 jak ty springi włożyłeś że masz tak prosto :?: :?: :?: bo mi się nie udało chyba że odwrotnie :?: :?:


Na górę
Post: czw maja 16, 2013 8:22 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
springi są prawie prosto jak się uklepią to będzie może dobrze :D

ZAX co ty masz z tym parchem jak bym chciał parch to bym kupił parcha albo G klase a raczej na pewno G niż parcha
a parchy to ja na samym tyle objeżdzam w błocie więc dzięki a jak z parcha to mosty założe ale to w dalekiej przyszłości albo wcale :twisted:


Na górę
Post: czw maja 16, 2013 10:42 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Chodziło o wytrzymałość parcha. Jest bardziej idiotoodporny :wink:
A G klasa jak nie zapniesz obu blokad, to w terenie nie robi :mrgreen:

My zaraz do mnie będziemy wkładać nie cięte, zobaczymy :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz maja 19, 2013 7:07 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Jako że założyłem wątek należało by podsumować, do wahaczy +48mm wg mnie dobrym rozwiązaniem jest spreżyna od 124 benzyny obcięta o dokładnie 1 zwój, jest nieco wyżej niż przy lifcie od radzika 4" przymierzałem się z kolegą który takowy zestaw (tutaj pochwała dla radzika za wykonanie i jakość) kilka dni temu zainstalował. W każdym razie poszerzenie wahaczy to krok w odpowiednim kierunku.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: ndz maja 19, 2013 8:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
To teraz muszę policzyć ile trzeba ciąć przy poszerzeniu +60mm :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw maja 30, 2013 10:29 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
zax pisze:
To teraz muszę policzyć ile trzeba ciąć przy poszerzeniu +60mm :mrgreen:
Przy takim poszerzeniu nic nie trzeba ucinać :)

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: czw maja 30, 2013 11:23 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
panowie, sporo przewertowałem i im więcej czytam, tym mniej wiem jakie sprężyny zapodać - taaaki wybór :mrgreen:
wydaje się to być sprawą mocno losową i tylko doświadczalnie metodą prób i błędów wykonalną, a ostatnio koła mówią /-o-\ więc czas działać

może mnie ktoś upewnić?
ryjek vitki cięższy tylko o ślizg pod silnikiem i rurowy zderzak - razem ~30kg
przód z polcalmini, dystans nad amorem 50mm i odwrócone mocowanie - stare springi już styrane i na dołach dobija

http://i116.photobucket.com/albums/o24/ ... 5ab3b4.jpg

jeżeli dobrze myślę powinienem zacząć od w124 300D te wzmocnione z 15mm drutu bez podcinania?

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Na górę
Post: pt maja 31, 2013 6:54 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Mam obawy ze na 300D może być twardo. Ja ja założyłem takie przy zestawie płyta (19kg), oryginalne orurowanie, wyciągarka ze stalową liną + solidna płyta pod wciągarkę i dopiero jest ok.
Ale wcześniej miałem od MB benzyny i okazały się mocno za miękkie.

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: sob cze 01, 2013 10:49 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
mockba pisze:
zax pisze:
To teraz muszę policzyć ile trzeba ciąć przy poszerzeniu +60mm :mrgreen:
Przy takim poszerzeniu nic nie trzeba ucinać :)

Właśnie w nocy wsadziłem. Moje uleżane podcięte 1,25 zwoja plus podkładka 2 cm.
Jeszcze muszę pojeździć, ale za miękko jest, a na zejściu dobija amor.
Będzie trzeba drugi amor zmotać i jakąś twardszą sprężynkę zapodać.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob cze 01, 2013 12:55 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
majx pisze:
.....
jeżeli dobrze myślę powinienem zacząć od w124 300D te wzmocnione z 15mm drutu bez podcinania?

Na pewno nie bez podcinania.
nie mniej niż jeden zwój musisz w nich uciąć do polcalmini.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob cze 01, 2013 3:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
radzik071 pisze:
Na pewno nie bez podcinania.
nie mniej niż jeden zwój musisz w nich uciąć do polcalmini.

dzięki, popatrzyłem z bliska na swoje obecne - średnica zewn. 115mm (rozeszły się ze zmęczenia?), drut 15mm, zwojów naliczyłem coś minimalnie ponad 10, sprężyna na aucie, koło zdjęte, wahacz maksymalnie w dole - wtedy sprężyna ma 35cm, a skoro na zdjęciu u becki06 nowe mają 44,5cm i 12 zwojów, czyli masz rację, muszę celować coś między 10 a 11 zwojów.

zastanawia mnie tylko teraz jeżeli obecnie wpadając w dziurę na czarnym, trzęsie całym przodem (zbyt twarde czy styrane?) to może faktycznie lepiej jak pisze alientm nie ładować od 300D.

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl