suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:13 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 02, 2013 12:21 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
dasz za miękkie lub za krótkie springi to będzie dobijać w górę (amor cały się schowa)
dasz za twarde lub za długie to będzie dobijać w dół (braknie skoku amora w dół)
Zależy do czego Ci auto.
Jak do miasta i na wycieczki w teren to daj te od 200
Jak chcesz pozapierdzielać po terenie(lekko) to lepiej twardsze od 300d.
Oczywiście podstawą są dobre amortyzatory.

Najlepiej tak dobrać wysokość zawieszenia, żeby amortyzatory miały mniej więcej tyle samo skoku w dół i w górę.
U Ciebie wychodzi, że lift z przodu 8cm był by akurat

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn cze 03, 2013 10:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
w sumie logiczne, przyjąłem, dzięki!

radzik071 pisze:
..U Ciebie wychodzi, że lift z przodu 8cm był by akurat
czyli tyle w sumie tam jest (5cm dystans, 3cm odwrócone mocowanie), czy źle myślę? 8cm samego dystansu?

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Na górę
Post: pt cze 21, 2013 12:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
oka, wszystko skompletowane i doczekałem się sprężyn:
zaryzykowałem Suplexy 19021 (zaryzykowałem, bo na forum nic o nich nie znalazłem), wychodzi na to, że są to heavy duty do w124 benzyny, albo jako normalne do takich z klimą
- 427mm wysokości, fi drutu 14,5mm
po drodze jeszcze nowe sworznie i końcówka drążka.
póki co sprężyna nie podcinana na ściągaczach i wskoczyła w gniazdo wahacza bez problemu, ale dzisiaj już robię sobie wolne, bo idzie się ugotować na słońcu 8)

ps. co polecacie na wybite w dół otwory na śruby w belce która trzyma tylne mocowanie przedniego wahacza?
dospawać powiększaną podkładkę grubości 3mm będzie cacy? :roll:

EDIT: chociaż w sumie było o nich, bo to zamiennik KYB RD1101 :wink:

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Na górę
Post: pn cze 24, 2013 11:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
no!
póki co suplexy 19021 nic nie podcinane, a co!
wygląda toto tak:
http://i116.photobucket.com/albums/o24/ ... 2725e6.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o24/ ... f393a0.jpg
zrobiło się bardziej miękko i przód poszedł 8cm do góry (?!) - pewnie trochę siądzie
czasem dobije na rozciągniętym amorze - muszę zainwestować w ciut większy dystans, bo teraz mają pi razy drzwi 4cm zapasu jak stoi na płaskim

ciekawe, z którym przegubem pożegnam się najpierw, albo kiedy wystrzeli mi przód w kosmos :mrgreen:

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Ostatnio zmieniony wt cze 25, 2013 10:45 am przez majx, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt cze 25, 2013 9:04 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Foto nie robi. :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt cze 25, 2013 10:21 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 28, 2013 11:08 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Kutno/Łódź
usz usz :roll:

z resztą wygodniej cały album tu:
http://s116.photobucket.com/user/majsiu ... t/sprezyny

_________________
'91 Vitara 1.6 8v +lpg, polcalmini, 31" fedima


Na górę
Post: pn maja 19, 2014 8:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 16, 2012 12:46 pm
Posty: 30
A sprezyny od 300TD?

dobre sa do 2.0 16v z wyciagarka?


Na górę
Post: pn maja 19, 2014 8:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
foxik2004 pisze:
A sprezyny od 300TD?

dobre sa do 2.0 16v z wyciagarka?


Mam 1,6 16V w krótkiej z windą i najtwardsze Lesjoforsy do 300TD ze specjalnym wyposażeniem. Jest akurat. Miękko, ale zawias bardzo dobrze pracuje. Ale mam też bardziej poszerzone wahacze.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt maja 20, 2014 7:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 16, 2012 12:46 pm
Posty: 30
A macie jakies inne propozycje tez?


Na górę
Post: wt maja 20, 2014 10:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
ja też jestem na etapie "innej" sprężyny bo niestety merc ma za dużo zwojów i nie wykorzystuje w pełni moich amortyzatorów

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: wt maja 20, 2014 10:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Progresywna powinna być z grubszego drutu z mniejszą ilością zwojów. Z tego zawiasu i tak sie zbyt wiele juz nie wyciśnie
Ja przy swoich wahaczach +24 zostawilem starego springa (jakiś hart z allegro) ma dwa zwoje mniej niż te Lejs coś tam. Nie chcą siąść czwarty rok choć są dość miękkie
Edit:
moje springi: firma hart numer sprężyny *427455

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt cze 03, 2014 8:13 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Ja do Mojej V6+wyciągara+zderzak pełny, przod tyl+płyta pod skrzynie, masa własna teraz 1600kg, zamówiłem springi od
Nissan Navara Przód.
Wymiary są bardzo podobne, drut 16mm, wysokość w wolnym stanie 370mm.
Zobaczymy co z tego wyjdzie jak założę.

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Ostatnio zmieniony czw cze 12, 2014 9:19 pm przez rgb team, łącznie zmieniany 4 razy.

Na górę
Post: wt cze 10, 2014 11:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
no i moja v6 stoii juz na springach od nissana navary. Walasnie dojechaem do Norwegii na nich i dzialaja rewelacyjnie.
Moja fura troche ma wiecej kg niz orginalna ale uwazam ze do v6 idealne. Jak ktos ma zdezak wyciagare i plyte to polecam....

navara vs w124 200d https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141

zawiach https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141

na szosie https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl