suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Środkowy drążek kierowniczy- problem! http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=14&t=13316 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | LeśnyDziadek [ śr lis 26, 2014 7:37 pm ] |
Tytuł: | Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Może ktoś z Was będzie wiedział o co chodzi. Kupiłem drążek środkowy kierowniczy, bo stary już mam zużyty. Wczoraj wieczorkiem próbuję go przypasować, ale ni jak nie pasuje, pomijając to że już ciśnienie miałem podniesione to jeszcze w szczękę dostałem tym żelastwem , po czym przymierzyłem go do drążka zamontowanego wcześniej i okazało się że jest dużo krótszy ok. 10 cm. Nie wiem o co chodzi. Gościu w sklepie pytał się o wszystko o silnik i rocznik, a na koniec zamówił niewłaściwy. Nie wiem jaki zamówić teraz . i czy vitara long 2.0 TD intercooler z roki 1998 ma jakieś inne drążki? |
Autor: | koziołek [ śr lis 26, 2014 8:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Kupiłeś drążek od 1.6. Do 2.0 nowy środkowy drążek możesz kupić tylko w ASO - cena ok. 1200zł. Przynajmniej ja nigdzie indziej nie znalazłem. Zostaje regeneracja lub używka bez luzów. |
Autor: | radzik071 [ śr lis 26, 2014 11:44 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
koleś się nie pomylił ! - w katalogach jest błąd ! - nie bij pana |
Autor: | danthe [ czw lis 27, 2014 8:38 am ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Do diesla też nie ma zamienników? |
Autor: | radzik071 [ czw lis 27, 2014 9:10 am ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Diesel w budzie jak 2.0 V6 ma ten sam drążek krótkie vitary w dizlu to samo co 1.6 |
Autor: | danthe [ czw lis 27, 2014 10:36 am ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
radzik071 pisze: Diesel w budzie jak 2.0 V6 ma ten sam drążek Ten sam co benzyna 2.0 16v? |
Autor: | koziołek [ czw lis 27, 2014 10:54 am ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Ten sam. |
Autor: | alientm [ czw lis 27, 2014 2:37 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Ciekawe czy dało by się (a zapewne da się wszystko) przerobić drążek aby miał odkręcane, tym samym wymienne końcówki. |
Autor: | koziołek [ czw lis 27, 2014 2:45 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Przecież sworznie można regenerować. Po co to przerabiać jeszcze. |
Autor: | Niedzwiadz [ czw lis 27, 2014 2:47 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Żeby nie regenerować Radzik kiedyś opisywał jak motał polibusze w krótkim drążku w 1.6 |
Autor: | koziołek [ czw lis 27, 2014 2:49 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Nie widzę w tym sensu, ale jak ktoś lubi rzeźbić. Moim zdaniem lepiej oddać do regeneracji panu Stasiowi. |
Autor: | LeśnyDziadek [ czw lis 27, 2014 4:55 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Dzięki chłopaki. Wasza wiedza jest niezastapiona juz zamówiłem drążek od v6 2.0 jutro od razu przymieze do starego czy jest taki sam. radzik071 pisze: koleś się nie pomylił ! - nie bij pana na szczęście byla juz północ i sklepy pozamykane-bo by sie działo
|
Autor: | koziołek [ czw lis 27, 2014 5:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Gdzie kupiłeś drążek do 2.0 ? |
Autor: | radzik071 [ czw lis 27, 2014 8:51 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
Niedzwiadz pisze: Żeby nie regenerować Radzik kiedyś opisywał jak motał polibusze w krótkim drążku w 1.6 koziołek pisze: Nie widzę w tym sensu, ale jak ktoś lubi rzeźbić. Moim zdaniem lepiej oddać do regeneracji panu Stasiowi. najpierw kupiłem nowy drążek MOOG - po paru miesiącach miał już luzy jak 20 letni oryginał dałem więc stary do regeneracji panu stasiowi - po 2 terenach już miał z powrotem luzy. Tylko, że vitara z liftem 6" i koła 32" jak zrobiłem na polibusze z 2 lata temu albo i lepiej to do dzisiaj zero luzu ! minusem jest, że kiera trochę ciężej chodzi i ciężej wraca bo polibusze stawiają opór w przeciwieństwie do sworzni kulowych. Ale dla takiej bezawaryjności byłem w stanie się przyzwyczaić. (przetrwały nawet Albanię a w Toyocie kolegi zrobiły się luzy tu i tam) Nawet jak to padnie to 2 polibusze kosztują 80zł a wymienia się w 10 minut bez zdejmowania drążka z auta (nawet osłony silnika nie zdejmowałem) - nowy właściciel mojego Longa potwierdzi bo widział to tydzień temu Dalej twierdzisz, że to bez sensu ? PS. Jak już znajdę wolną chwilkę i zrobię takie gotowe drążki na polibusze do 2.0 to będę bogaty |
Autor: | radzik071 [ czw lis 27, 2014 8:57 pm ] |
Tytuł: | Re: Środkowy drążek kierowniczy- problem! |
alientm pisze: Ciekawe czy dało by się (a zapewne da się wszystko) przerobić drążek aby miał odkręcane, tym samym wymienne końcówki. Da rady oczywiście ale musiał byś mieć końcówki, w których sworznie kulowe nie latają na wszystkie strony jak te standardowe vitarowe kierownicze tylko muszą być sztywne i obracać się tylko wokół własnej osi. Poza tym w drążku środkowym 2.0 może nie być na tyle miejsca, żeby zmieścić koło sworznia gwint i nakrętkę kontrującą bo blisko obok jest otwór na końcówkę wewnętrzną drążka (dużo bliżej niż w drążku środkowym 1.6 ) |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |