suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Patent na zabezpieczenie przewodu hamulcowego podczas regeneracji zacisku. http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=14&t=20705 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kedan [ wt mar 15, 2022 12:28 pm ] |
Tytuł: | Patent na zabezpieczenie przewodu hamulcowego podczas regeneracji zacisku. |
Witam. Muszę się zabrać za regenerację zacisku i pytanie jak w tytule: Macie jakiś patent na zabezpieczenie przewodu ( bez zginania i ściskania ) aby płyn hamulcowy nie wykapywał? Na jutubach widziałem, jak facet wkręcał zwykłą śrubę z nakrętką. Da się tak? A jeśli tak - jaki rozmiar śruby? |
Autor: | radzik071 [ wt mar 15, 2022 2:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Patent na zabezpieczenie przewodu hamulcowego podczas regeneracji zacisku. |
wystarczy zcisnąć elastyczne przewody hamulcowe. Możesz to zrobić zwykłymi kombinerkami (rękojeść kombinerek ściskasz takimi zwykłymi obejmami zaciskowymi). Dobre do tego są też szczypce "morsy" lub takie coś: https://allegro.pl/oferta/zaciski-szczy ... 5872cbab34 |
Autor: | wiesiu [ wt mar 15, 2022 2:24 pm ] |
Tytuł: | Re: Patent na zabezpieczenie przewodu hamulcowego podczas regeneracji zacisku. |
Jeszcze prostsze to zablokować pedał hamulca w pozycji chociaż trochę nacisnietej i lecieć nie będzie. |
Autor: | Kedan [ śr mar 16, 2022 9:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Patent na zabezpieczenie przewodu hamulcowego podczas regeneracji zacisku. |
Jeszcze jedno pytanie: Czy mam wymieniać zaciski? Półtorej godziny czyściłem i efekt jest taki: |
Autor: | danthe [ czw mar 17, 2022 11:31 am ] |
Tytuł: | Re: Patent na zabezpieczenie przewodu hamulcowego podczas regeneracji zacisku. |
W zacisku ważne jest aby osadzenie uszczelki było gładkie i bez wżerów (ten dolny rowek). Dodatkowo mocowanie osłony przeciwkurzowej też powinno być poprawne - ten górny rowek. Najważniejsze aby tłoczek nie miał wżerów. |
Autor: | Kedan [ czw mar 17, 2022 10:22 pm ] |
Tytuł: | Re: Patent na zabezpieczenie przewodu hamulcowego podczas regeneracji zacisku. |
No właśnie. Rowki poczyściłem jak mogłem, również szczotką na wiertarce. Idealnie nie jest, ale więcej użarać mi się z tym nie chce. Co ma być to będzie, choć na pewno nie gorzej. BTW: obydwie prowadnice mam takie same - tzn nie zauważyłem, żeby któraś była "prowadząca". Rozumiem, że "ten typ tak ma"? Stare tłoczki wyglądały tak (zdjęcie po szybkim oczyszczeniu): Zacisk po mojej amatorskiej regeneracji: |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |