suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 6:59 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 25, 2021 8:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 27, 2018 2:56 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio 1.6
Rok prod.: 1990
Witajcie
Czy jest na forum ktoś, kto wie czy Vitara 1.6 8V (1990) posiada inną budowę układu hamulcowego a konkretnie wielkość / długość serwa hamulcowego ????

Rok czasu nie mogę się uporać z tematem... odkąd zrobiłem swap z manual na automat ... hamulce zmieniły się na "zwalniacze" jak w polonezie...
Aktualnie dzisiaj stwierdziliśmy ze znajomym, że się poddajemy.
Po wielu wieeeelu kombinacjach układ został okrojony totalnie z wszystkiego.
Zostało tylko to co niezbędne a i tak nadal doopa.

To co na aucie - serwo (dwa inne też podpinane), nowa pompa hamulcowa (kilka używek leży obok i to samo co teraz na nówce)
- zregenerowane hamulce tarczowe od Alfy 156, nowe odpowietrzacze itp, nic nie cieknie
- nowy hydrauliczny hamulec ręczny - i jak go się zaciągnie to tył trzyma idealnie - testowane dłuższy czas
- dwa razy :) regenerowane hamulce przednie, nowe odpowietrzniki (wsadziliśmy też komplet zaciski, jarzma itp. od innej vitki - tam wszystko działało)
- nowe wszystkie przewody, nie ma nawet 1 cm starej instalacji na aucie, wszystko od zera podoginane, pozarabiane, tak samo sztywne jak i elastyczne.
- przód podłączony prawy i lewy do wyjść pompy hamulcowej
- tył z jednej końcówki, przez hydro ręczny to trójnika na moście i na koła
- zaślepialiśmy też podciśnienie, które wychodzi do skrzyni automatycznej, żeby sprawdzić czy to czasami nie wpływa na cokolwiek

a finalny efekt jest taki - wciskasz hamulec - idzie 3/4 drogi normalnie (auto zaczyna zwalniać) a na końcu pedał dotyka podłogi...i auto dalej "tylko" zwalnia, nie idzie zblokować kół.

Zarówno przód jak i tył podpięte osobno - działa i trzyma mocno. jak tylko podłączyć wszystko razem - doopa.

Finalnie zaczynam się zastanawiać, czy może przy swapie z manuala coś zostało przegapione ... może jest jakaś dooperela, może w całej konstrukcji jest większa dźwignia na pedale... dłuższy drążek łączący serwo z dźwignią pedału hamulca czy coś ...

wrzucam na forum, może ktoś rozwikła zagadkę

Pozdr.
SeB!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl