Dokładnie Kolego murzyn piszesz z perspektywy super audi diesel super
a odrzucasz i krytykujesz to czego nie znasz a ja ci powiem że
- w tym kraju mnóstwo ludzi jeździ na lpg i sobie chwali
- to kwestia ustawienia układu lpg i bedzie super chodzić wiele lat,
- wole remontować silnik benzynowy z lpg bo jest prosty w porównaniu do takiego diesla vitary
z lat 99-2002 gdzie czujników jest od cholery a części prawie nie ma,
- w benzynowym silniku z lpg odpadają Ci do remontu turbina, przepływki czujniczki skomplikowane wtryski, nie zdajesz sobie sprawy jak wygląda budowa mazdowskiego silnika vitar
to nie jest doskonale znane vw tdi które każdy naprawi bo części są wszędzie,
- do auta z lpg lejesz każde lpg a do diesla wlej badziewne paliwo to się przekonasz jak Cie skrobne po kieszeni,
- gdyby ropa była chociaż po 3zł to by było warte zachodu, ale przy obecnej cenie nie jest
- mówię to z perspektywy człowieka który serwisuje sam we własnym garażu 5 rodzinnych aut i diesle i lpg i niestety w mojej ocenie lpg wygrywa........
Wniosek końcowy mam taki , że w dieslu zawsze coś padnie czujnik temp turbina, ciężki rozruch itd a 1.6 ben lpg ludzie tam właściwie nie ma się co psuć .....
Teraz mamy taki świat że wszystko jest w necie i jeśli chcesz to znajdziesz kiedyś dla mnie lpg było zagadką ale nauczyłem się wszystkiego trochę pomogli koledzy z elektrody działu lpg troche z innego forum o lpg......polecam
Tkwienie w audi nie rozwija
( nie mówie tego złośliwie ) chyba że czekasz na q7 albo tuarega