suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
ogledziny GV I 2.5 b/plg http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=21&t=18507 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Janek79 [ pt sty 12, 2018 6:16 pm ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
wysłał mi właściciel zdjęcia załączam je , nie napalam się szukam i czekam cierpliwie |
Autor: | Janek79 [ pt sty 12, 2018 6:26 pm ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Przemo_Rzeszów dziękuje za oględziny grandy co myślicie panowie o tym egzemplarzu grandy przedlotowej |
Autor: | Przemo_Rzeszów [ pt sty 12, 2018 7:38 pm ] |
Tytuł: | Re: RE: Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Janek79 pisze: wysłał mi właściciel zdjęcia załączam je , nie napalam się szukam i czekam cierpliwie Hehe. To moje zdjęcia . Masz je powyżej. Prosił mnie o nie po oględzinach to mu wysłałem i zatoczyly koło z powrotem na forum
|
Autor: | Huba [ sob sty 13, 2018 2:26 am ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Trzeba być odważnym żeby kupić auto ze święcącym Check Engine Ja tak zrobiłem bo podejrzewałem raczej problem elektryczny, bo kontrolka gasła przy włączeniu Power lub O/D OFF. Na szczęście u mnie powodem były zaśniedziałe styki w komputerze. |
Autor: | Janek79 [ sob sty 13, 2018 8:45 am ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Nie chce się wcisnąć na minę a to by bla wtedy nie kończąca się opowieść pujde za radą best000 będę szukać cierpliwie tylko nie wiem jaki silnik 2.0 czy 2.5 |
Autor: | Janek79 [ ndz sty 14, 2018 8:39 pm ] |
Tytuł: | R GV I 2.0 b |
co sadzicie o tej grandzie https://www.olx.pl/oferta/suzuki-grand- ... 4592139231 |
Autor: | lutu [ pn sty 15, 2018 9:10 am ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Na pewno tylna kanapa nie jest oryginalna... |
Autor: | Janek79 [ pn sty 15, 2018 4:25 pm ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Tak też sądziłem dziwne czemu jest tak dzielona |
Autor: | Janek79 [ pn sty 15, 2018 4:36 pm ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Rozmawiałem z właścicielem , mówił że kanapa była już taka jak kupili samochód wymienili sprzęgło uszczelniacz na reduktorze bo ciekło rama i podwozie nie były konserwowane zawieszenie podnieśli o 2" ,auto ma przejechane 108 tyś km jeździ nim myśliwy |
Autor: | BARTEK W. [ pn sty 15, 2018 5:47 pm ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
To jest " Duńczyk" który był kiedyś ciężarówką, brak schowka w podłodze z tyłu. Kanapa z jakiegoś innego auta. Ale... nie oznacza to że auto nie jest godne uwagi. |
Autor: | Janek79 [ wt sty 16, 2018 5:53 pm ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
BARTEK W. pisze: To jest " Duńczyk" który był kiedyś ciężarówką, brak schowka w podłodze z tyłu. Kanapa z jakiegoś innego auta. Ale... nie oznacza to że auto nie jest godne uwagi. trzeba je na zywo zobaczyc obejzec co w trawie piszczy |
Autor: | BARTEK W. [ wt sty 16, 2018 6:10 pm ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Jak każdą |
Autor: | axit [ ndz sty 21, 2018 1:31 pm ] |
Tytuł: | Re: RE: Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
NuVo pisze: [quote="best000"]poczeka i szukaj, nie napalaj się . Dokładnie.[/quote] BARTEK W. pisze: Jak każdą Witam po dłuższej niebytnosci. Panowie padło tu stwierdzenie że zdrowa podloga nie potrEbuje konserwacji. Nie zgodzę się, sam mam teraz falke 2 gen. Podłoga była tak zdrowa że w aso przy oględzinach przed zakupem Mechanicy prawie " orgazmu dostali" - bo z Włoch przyjechała. Tylko jak ja robiłem konserwację to zlecilem zrobienie zdjęć i filmu przed i w trakcie pracy. Tak więc mam film i foty przed podkladem, po podkładzie a konserwację to już sobie mozna samemu obejrzeć. A jak bym chciał sprzedać to i tak jeśli już to duuuzo powyżej średniej na giełdach. I tu pytanie. Czy dacie powiedzmy 27 kpln za Honda Crv 2 z 2003 roku. No może ciut mniej. Za zadbane i pewne auto? Z rozwiązany problemami nekajacymi ten rocznik? To samo tyczy się chyba każdej marki i modelu. GV też można kupić od 18 do 25 kpln i pewnie więcej. Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka |
Autor: | radzik071 [ ndz sty 21, 2018 7:08 pm ] |
Tytuł: | Re: ogledziny GV I 2.5 b/plg |
Ale kto tak robi konserwację ? Handlarz bierze 3 bitexy po 30zł i maluje w godzinę całą rdzę z błotem od spodu. Potem wystawia na sprzedaż jako zakonserwowaną perełkę. Tak wygląda historia 95% "zakonserwowanych aut". Poza tym GV gnije też od środka (między blachami jak w mocowaniach budy, gdzie nie da się zakonserwować) |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |