suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn kwie 29, 2024 8:26 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lip 01, 2010 8:02 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 01, 2010 7:22 am
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Cześć wszystkim.

Moja połowica, w przerwie pomiędzy malowaniem paznokci a kupowaniem kolejnej pary butów, wypatrzyła taką oto vitarę: http://auto-handel-moniewski.otomoto.pl/suzuki-vitara-jlx-C13638675.html.
Kolor odpowiedni, dach zdejmowany, ptaszek na kierownicy wymalowany, więc dziewczę chodzi z zamglonym wzrokiem i powtarza "me wants, me wants".

Kupować czy nie kupować, oto jest pytanie. Przyznam szczerze, że jestem dosyć zielony i poza przejrzeniem różnych forów vitarowych wiem niewiele i dlatego proszę szanownych forumowiczów o wsparcie w decyzji.

Założenia są następujące:
- auto ma jeździć raczej po mieście, może czasem po leśnych ścieżkach, może czasem dłuższe wycieczki.
- auto ma nam służyć przez 3 lata.
- liczę się z tym, że na początek trzeba będzie wydać 2-3k na ewentualne naprawy itd. trzeba będzie, prawda?

Z ogłoszenia widzę, że lakier się błyszczy, więc rdza może od razu nie wyskoczy. Silnik 8v więc chyba dosyć tani w naprawie (koszt eksploatacji pomijam). Rocznik '92 to zdaje się jeszcze seria produkowana w japonii, ponoć lepiej? Coś jeszcze widać na fotach? Jakieś hinty zakupowe?

z góry dzięki,
Marcin


Na górę
Post: czw lip 01, 2010 8:06 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
slss pisze:
CRocznik '92 to zdaje się jeszcze seria produkowana w japonii, ponoć lepiej?


Moja jest 92 i jest Santanką :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: czw lip 01, 2010 8:11 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 01, 2010 7:22 am
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa