suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Grand Vitara I a XL7 - różnice http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=21&t=6685 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Danielson [ wt sie 20, 2013 8:46 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
Witajcie, I ja się chyba zaczynam rozglądać za XL-7. (tak w okolicach 20 tysi) Jest na forum ktoś, kto używa co by mógł co nie co doradzić na co zwrócić uwagę, bo tej wersji nie znam ? |
Autor: | piotrk [ pn lis 17, 2014 11:12 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
Odgrzeje kotleta, ale w mikrofali, bo już stary jest To jak z tą XL7 w końcu, bo trochę ich na forum przybyło ... da się to normalnie użytkować i eksploatować? Rozrząd w ogóle do kupienia jest w jakiejś normalnej cenie? Pisze oczywiście o 2.7V6 z automatem I ile to to pali w miejsko-wiejskiej eksploatacji? Aktualnie mam m.in vana z silnikiem tej wielkości, to zadowala się 14 litrami LPG a chciałbym zamienić plaskacza, co pali 6 litrów Pb na cos bardziej rozsądnego, jak np. własnie GV |
Autor: | Niedzwiadz [ pn lis 17, 2014 11:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
Rozrząd u Sława jest już w normalnych pieniądzach, Simce 2,7 w automacie pali 14 - 17 LPG - zależy czy jeździ on czy żona. Nabyłem taką tylko diesla tydzień temu i jest super - przelotowa spokojnie 110-120, mi kopci ON koło 8-8,5 w trybie mieszanym, bez ciśnięcia. |
Autor: | piotrk [ pn lis 17, 2014 11:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
O, 8 literków brzmi rozsądnie. Rozglądam się tez za tyranem dizelkiem, ale tam już dwucyfrowe spalanie ropy, a szału nie ma w ogóle Poszukam ile ten rozrząd kosztuje, bo chyba jedyne czego się boje, to że mi się wysypie i zylion trzeba będzie włożyć. ... a ten diesel, to HDI jak mniemam. Dużo psujących się wynalazków ma? EDIT: sprawdziłem, koło 1k PLN za zestaw, czyli tragedii nie ma. Do trajeta mam podobne ceny i żyję. Z drugiej strony do HDI 350PPLN ... do przemyślenia. |
Autor: | Niedzwiadz [ pn lis 17, 2014 11:39 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
Rozrząd chyba grubo poniżej 1500zł już jest sensowny. HDI o tyle fajny, że bez dwumasy i z egrem jakimś prostym. Ja miałem do czynienia z tym silnikiem w Berlingo i w Jumperze (2.2), to było mocno bezproblemowe - byle nie lać syfu do baku. Tu chłopaki, co to ujeżdżają dłużej, to sobie chwalą. Juz patrzyłem czy idzie to czipować i EGRa zaślepić . Żeby było śmiesznie to i benzyna i diesel mają taki sam moment - 270Nm, w dieslu jest on dużo niżej. Diesel rozpędza się książkowo chyba do 155km/h, benzyna pod dwie paki. Te silniki diametralnie różnią się kulturą pracy - tam gdzie na obrotomierzu diesel się kończy, to zaczyna się 2.7. Ja nie lubię kręcić silnika i zawsze wolałem diesle, więc przy bardzo zbliżonych kosztach ekploatacji tych silników i paliwa wolałem ropnioka. Wg. Vaikera 2.7 to rozwinięcie 2.5 z inną elektroniką. PODOBNO 2.7 mają za słabe panewki jak na ten silnik, ale też PODOBNO dobry olej zmieniany wg. instrukcji pozwala cieszyć się bezproblemową pracą tego silnika XL7ki mają po swojemu rozwiązane załączanie przodu - prawa półoś kręci się nontoper, a lewa jest załączana jakoś elektrycznie, w każdym razie jest to inny jeszcze system niż w GVI. edit - ceny rozrządu - do HDI dolicz dwumasowe koło pasowe (serio ) - 350zł u Sława - wypada je też zmienić coby guma w pasek narządu nie wpadła i rabanu nie narobiła. |
Autor: | bilibo [ wt lis 18, 2014 1:57 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
Niedziwadz gdzie chcesz troszkę podnieść moc ?? Może razem coś pomyślimy też mam ten silnik Szukałem chip ale w Krematorze Mocy 1100zł do Good Hope Pleszew za daleko Ja mam nowe sprzęgło i tak sobie misiam czy aby nie .... Masz gdzieś w okolicach Wawy jakiś szrot z Suzuki i oponami może ? Co tam masz za kapcie ? Sam chyba będę szukał XL7 ale w Danii |
Autor: | danthe [ wt lis 18, 2014 2:50 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
A Masters się nie podejmie? http://www.tdi-tuning.pl/home.htm |
Autor: | Niedzwiadz [ wt lis 18, 2014 3:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
Z tym podnoszeniem to na razie tylko gdybanie jest - na poważnie jeszcze nie rozkminiałem tematu. Moje zagłębie z częściami to Sław na Wilnowie, czyli sklepik forumowy |
Autor: | bilibo [ wt lis 18, 2014 4:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
No ale Sławek to nowe części tylko Ja mastersa nie uznaje bo specjaliZują się w innych silnikach |
Autor: | ORI [ wt lis 18, 2014 8:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
To jak z tą XL7 w końcu, bo trochę ich na forum przybyło ... da się to normalnie użytkować i eksploatować? Rozrząd w ogóle do kupienia jest w jakiejś normalnej cenie? Pisze oczywiście o 2.7V6 z automatem Dla większej mobilizacji 245/75/16 na serii i z liftem |
Autor: | czaya [ wt lis 18, 2014 8:36 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
ORI pisze: Dla większej mobilizacji 245/75/16 z liftem One tak powinny wyglądać wychodząc z fabryki... |
Autor: | ORI [ wt lis 18, 2014 8:48 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
To dlatego tak im szybko poszło ten też usuńcie, kupy się nie trzyma tnx |
Autor: | czaya [ wt lis 18, 2014 9:09 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
czemu ktoś usunął mój post |
Autor: | NuVo [ wt lis 18, 2014 9:41 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
Ja usunąłem gdyż albowiem nie dotyczył on tematu dyskusji i zawierał treści komercyjne. |
Autor: | czaya [ wt lis 18, 2014 9:47 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara I a XL7 - różnice |
gość powyżej pytał o używane części więc odpowiedziałem |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |