suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30"
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=22&t=2507
Strona 2 z 2

Autor:  Przemas601 [ pt lis 27, 2009 9:56 pm ]
Tytuł:  Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30"

Na pewno się da,tylko trzeba trochę pomyśleć i pokombinować :mrgreen:

Autor:  piotrk [ pt lis 27, 2009 10:00 pm ]
Tytuł:  Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30"

Nordini a jak na szybko pokonywanych sporych wybojach? mi znacznie mniejsze opony czasem przycierają o górę nadkoli, mimo, że na wykrzyżach i przy spokojnej jeździe jest ok (ale fakt, że w V, a nie GV)

Autor:  Nordini [ wt gru 01, 2009 12:51 pm ]
Tytuł:  Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30"

na wybojach jest ok

ale są dwie sytuacje kiedy delikatnie obcierają :

1. przy maxymalnym skręcie w obojętnie którą stronę, wewnętrzna tylna krawędź przedniego kola obciera o ramę..

2. przy maxymalnym wykrzyżu, wewnętrzna górna krawędź tylnego koła obciera o plastikowe nadkole..

Autor:  Mieciu1 [ wt gru 01, 2009 6:13 pm ]
Tytuł:  Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30"

Jaki masz dokładnie rozmiar opon??
edit:
Już znalazłem :lol:

Autor:  KozioŁ [ wt gru 01, 2009 10:19 pm ]
Tytuł:  Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30"

Nordini pisze:
piotrk pisze:
jeśli GVI to to samo co V z końcówki produkcji z silnikami J20 (a wygląda na to, że tak) ... to da się i działa bardzo fajnie ;)

Nordini bardzo fajne autko :D opony nie wadzą Ci o zderzaki, ranty?


nie mam pojęcia czy to jest to samo zawieszenie :| choć obiło mi się o uszy że jednak troszkę się różni, ale szczegułów nie znam..



Z przodu jest podobnie chociaż wahacze i sprężyny są inne. Z tyłu są 4 drążki wzdłużne i panhard, a nie jak w vitarze 2 drążki i sierżant. No i w GV jest przekładnia kierownicza listwowa jak w osobówce. :lol:

Autor:  marirus [ sob wrz 04, 2010 8:11 pm ]
Tytuł:  Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30"

Dla nie zorjętowanych w temacie dodam że pochylenie kół(zwrotnic) w GV I wynosi 0 stopni, tak że w pewnym momencie liftu efekt ''TATRY'' jest nieunikniony na seryjnych wachaczach. :mrgreen:

Autor:  mml [ ndz wrz 05, 2010 8:28 pm ]
Tytuł:  Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30"

Nominalny kąt pochylenia zwrotnic faktycznie jest 0 stopni ale tolerancja jest do 1 stopnia. Lift OME + 30 mm wykorzystał około 0.6 stopnia więc pewnie do 50 mm w górę da się iść i mieć geometrię zgodnie w normie. Trochę też da się ugrać przykręcając odpowiednio przednie amorki.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/