suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30" http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=22&t=2507 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Przemas601 [ pt lis 27, 2009 9:56 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30" |
Na pewno się da,tylko trzeba trochę pomyśleć i pokombinować |
Autor: | piotrk [ pt lis 27, 2009 10:00 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30" |
Nordini a jak na szybko pokonywanych sporych wybojach? mi znacznie mniejsze opony czasem przycierają o górę nadkoli, mimo, że na wykrzyżach i przy spokojnej jeździe jest ok (ale fakt, że w V, a nie GV) |
Autor: | Nordini [ wt gru 01, 2009 12:51 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30" |
na wybojach jest ok ale są dwie sytuacje kiedy delikatnie obcierają : 1. przy maxymalnym skręcie w obojętnie którą stronę, wewnętrzna tylna krawędź przedniego kola obciera o ramę.. 2. przy maxymalnym wykrzyżu, wewnętrzna górna krawędź tylnego koła obciera o plastikowe nadkole.. |
Autor: | Mieciu1 [ wt gru 01, 2009 6:13 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30" |
Jaki masz dokładnie rozmiar opon?? edit: Już znalazłem |
Autor: | KozioŁ [ wt gru 01, 2009 10:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30" |
Nordini pisze: piotrk pisze: jeśli GVI to to samo co V z końcówki produkcji z silnikami J20 (a wygląda na to, że tak) ... to da się i działa bardzo fajnie Nordini bardzo fajne autko opony nie wadzą Ci o zderzaki, ranty? nie mam pojęcia czy to jest to samo zawieszenie choć obiło mi się o uszy że jednak troszkę się różni, ale szczegułów nie znam.. Z przodu jest podobnie chociaż wahacze i sprężyny są inne. Z tyłu są 4 drążki wzdłużne i panhard, a nie jak w vitarze 2 drążki i sierżant. No i w GV jest przekładnia kierownicza listwowa jak w osobówce. |
Autor: | marirus [ sob wrz 04, 2010 8:11 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30" |
Dla nie zorjętowanych w temacie dodam że pochylenie kół(zwrotnic) w GV I wynosi 0 stopni, tak że w pewnym momencie liftu efekt ''TATRY'' jest nieunikniony na seryjnych wachaczach. |
Autor: | mml [ ndz wrz 05, 2010 8:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Grand Vitara lift 2,5" body 2,5" AT 30" |
Nominalny kąt pochylenia zwrotnic faktycznie jest 0 stopni ale tolerancja jest do 1 stopnia. Lift OME + 30 mm wykorzystał około 0.6 stopnia więc pewnie do 50 mm w górę da się iść i mieć geometrię zgodnie w normie. Trochę też da się ugrać przykręcając odpowiednio przednie amorki. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |