lenny pisze:
piotrk słuszna uwaga, na razie autko czeka na więcej śniegu, to potem zmniejszę mu ciśnienie może będzie lepiej jeździł na tylnym napędzie, czy podsterowność będzie taka sama jak przy załączonym przednim napędzie ?
jak masz wyłączony napęd to wóz jest nadsterowny. Jak masz załaczony, to podsterowny ... w sumie ... chociaż ciężko okreslić, bo to zależy jak mocno butem pracujesz. Jak Ci 4x4 wóz wypada z zakrętu, na wprost to jedynie prawy but może pomóc. Nauczysz się
Zasadniczo, mając Vitkę masz 3 rózne samochody w prowadzeniu. Inaczej jest na 2x4, inaczej na 4H i inaczej 4L.
Dobra rada: jedź na plac, jak spadnie śnieg i poćwicz w bezpieczny sposób. Pocwicz zakręcanie na 2H i 4H. Koniecznie sprawdź jak różnie działa hamulec i gaz w zakręcie w obu tych trybach! To ważne, bo możesz się zdziwić. Poćwicz też hamowanie, bo 4x4 blokują się wszystkie koła na raz, nie tylko przednia oś
lenny pisze:
To pierwsza zima mojego Geo więc jeszcze będzie czas na testy w terenie
,zazdroszczę bratu tej całej elektroniki i stałego 4x4 w Landku Discovery Td5 II w zeszłym roku próbowałem polecieć bokiem na zakręcie i pod górkę, nie ma szans elektronika zadziała i auto wróciło na prawidłowy tor jazdy.
Elektronika jest dla ...
jak próbowałeś iść bokiem, to znaczy, że wóz MIAŁ iść bokiem ! to był prawidłowy tor jazdy, czyli drift. Elektronika sprowadziła Cie na manowce i pojechała inaczej ... zero radochy z jazdy ...
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu
... i skośnookie 4x4 innej marki