suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 2:02 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt maja 19, 2015 11:43 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt wrz 16, 2014 7:05 am
Posty: 6
Lokalizacja: Iława War-Maz
Witam

Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są różnice między Vitarką a Geo.

Docelowo szukam vitarki 3d w automacie i będę chciał ją podnieść na "radziku" :) i z tego co trochę wyczytałem na forum santana odpada bo ma przeguby za krótkie, a jak jest z geo??.


pozdrawiam


Na górę
Post: wt maja 19, 2015 1:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
O ile się nie mylę to GEO brak napędu na przód.


Na górę
Post: wt maja 19, 2015 1:49 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Skarabe pisze:
Witam

Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są różnice między Vitarką a Geo.

Docelowo szukam vitarki 3d w automacie i będę chciał ją podnieść na "radziku" :) i z tego co trochę wyczytałem na forum santana odpada bo ma przeguby za krótkie, a jak jest z geo??.

pozdrawiam


W Santanie wymieniasz półosie i już jest lepiej.
Geo mechanicznie w zawieszeniu się raczej nie różni od Vitary. ELektryka jest troche inna i jesli wyprodukowany po 1996 to będzie złącze OBD2.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt maja 19, 2015 10:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Jestem z okolic Rzeszowa woj.podkarpackie także jakby trzeba było na coś zerknąć z chęcią pomogę . Pozdrawiam.



Odnośnie rożnicy pomiędzy vitarką a geo to mogę się wypowiedzieć na temat ramy. Mam taką ramę która jest w igła stanie.

Różnice:
-w moim przypadku geo bylo bez przedniego napędu , brak lewego mocowania dyferencjału ( prawe było )
-Inne mocowanie regulatora hamowania z tyłu
chyba tyle.
-Silnik włożyłem
-skrzynie z reduktorem włożyłem
-wachacze , most bak hak itd to wszystko pasuje,
W ramie ogólnie rzecz biorąc to jest wszystko to samo oprócz ucha od dyfra przedniego i kawałka blaszki z tyłu od regulatora.

Poza tym sam kupiłem zestaw od radzika i będe motał.


Na górę
Post: śr maja 20, 2015 9:13 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
sławek pisze:
W ramie ogólnie rzecz biorąc to jest wszystko to samo oprócz ucha od dyfra przedniego i kawałka blaszki z tyłu od regulatora.

Miałeś wersję bez 4x4.
Vitara też w takiej wersji występowała.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr maja 20, 2015 9:40 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt wrz 16, 2014 7:05 am
Posty: 6
Lokalizacja: Iława War-Maz
Sorka że czasem głupio zapytam ale nie jestem jeszcze obeznany z napędami 4x4.

Geo mówisz że nie ma napędu 4x4 ale na zdjęciach jest wajcha do reduktora:

http://olx.pl/oferta/suzuki-vitara-geo-tracker-CID5-IDad0ZX.html#f28682f584


Na górę
Post: śr maja 20, 2015 12:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Ja mam swoją vitarę 4x4. Kupiłem tylko ramę z geo która nie miała przedniego napędu. Przespawałem tylko uchwyt i wygląda jak z fabryki. Po wypiaskowaniu i malowaniu wygląda tak : download/file.php?id=7866&mode=view
download/file.php?id=7811&mode=view


Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2015 12:38 pm przez sławek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr maja 20, 2015 12:38 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Skarabe pisze:
Sorka że czasem głupio zapytam ale nie jestem jeszcze obeznany z napędami 4x4.

Geo mówisz że nie ma napędu 4x4 ale na zdjęciach jest wajcha do reduktora:

http://olx.pl/oferta/suzuki-vitara-geo-tracker-CID5-IDad0ZX.html#f28682f584


GEO jak i Vitara może być w wersji 4x4 jak i na jedną oś.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr maja 20, 2015 12:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
tak oczywiście , może być 4x4 albo i nie ....


Na górę
Post: czw maja 21, 2015 6:46 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt wrz 16, 2014 7:05 am
Posty: 6
Lokalizacja: Iława War-Maz
A przy podnoszeniu nie ma problemów z przegubami itp??.


Na górę
Post: czw maja 21, 2015 7:37 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Skarabe pisze:
A przy podnoszeniu nie ma problemów z przegubami itp??.

Zawsze musisz się z tym liczyć przy modyfikowaniu pełnoletniego auta. Nie ważne czy to Geo czy Vitara.
Będą takie same problemy jak w Vitarze.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw maja 21, 2015 2:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Ja tam nie jestem znawca , ale popatrz na to logicznie . Gdy będziesz podnosił zawieszenie myślę w jakimkolwiek samochodzie trzeba wziąść pod uwagę ,że cała charakterystyka pracy układu napędowego się zmienia .Kąty pracy podzespołów się zmieniają i nie zawsze jest to na lepiej . Dlatego obniża się mosty , dodaje się dystanse itd. Może nie do końca pisze mądrze ale ze swojej strony tak to rozumiem. Proszę o ewentualne poprawki,,, :)


Na górę
Post: czw maja 21, 2015 9:22 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Dobrze gadasz.

Swoją drogą to połowa wątków na forumie dotyczy właśnie motania przy liftowaniu aut.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl