suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 10:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn lis 05, 2012 11:49 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
majkel44 pisze:
Dzięki bardzo Pany :) Jutro to Ogarnę - rozwierce i nagwintuje .



Tak się zastanawiałem przez chwile czy przy okazji nie wstawić mostu od Samuraia z blokadą ale za dużo roboty - w przyszłym roku się pomyśli jeszcze raz .

Jaki most od samuraia z blokadą? Coś takiego w przyrodzie nie występuje.

_________________
SJ416


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 12:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Samce miewały z tyłu blokady, które podobno były bardzo lipne.


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 7:10 pm 
http://www.4x4suzukisamurai.pl/forum/in ... opic=164.0
No na przykład...


Na górę
   
Post: pn lis 05, 2012 8:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
To nie samurai, a sj410.
Wbrew temu bełkotowi, który tam jest napisany, ten most wcale nie jest mocniejszy od standardowego samca, ma mniejszy dyfer, mniejszą przekładnię, łożyska kosza i ataku.
Ta blokada, jak wspomniał Robsik, to kupa, momentalnie obcina się w terenie.
Takie same blokady bardzo rzadko trafiały się w sj413, ale nigdy nie słyszałem o samuraiu.
Sj410 i sj413 to wąskie mosty - od tylnego mostu vity węższe o ok. 22 cm, nie widzę zastosowania :roll:
Ja dla odmiany wpakowałem do sj410 tylny most od vity, właśnie co by podnieść niezawodność, a nie odwrotnie :mrgreen:

_________________
SJ416


Na górę
Post: wt lis 06, 2012 3:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
z takimi dystansami jest taki problem, że śruby mają dwie płaszczyzny ścinania i w dodatku w dużej odległości od siebie. siły działające w takim połączeniu są znacznie większe o zakładanych. a pierwszy w kolejce jest do zerwania gwint. dlatego wypada profilaktycznie, przyspawać dystans do mostu tak żeby była możliwość go odciąć. wystarczy po ładnym cieniutkim ściegu na krótszych bokach i gwarantuje wam, że będzie o niebo lepiej. u siebie, dystans, do mocowania sierżanta też cyknąłem, 4x1cm na rogach. wszystko oczywiście też skręcone śrubami. wole mieć utrudniony demontaż w garażu niż wyrwany most w terenie.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: wt lis 06, 2012 9:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
Poradziłem sobie z sierżantem i to bez wyciągania mostu i bez rozbierania. Dojście do otworów (po podniesieniu budy) było na tyle dobre że zmieściłem się z małą wiertarką na akumulatorek. Powoli rozwiercałem coraz to większym wiertłem. Na końcu zrobiłem nowy drobny gwint i wstawiłem nowe mocne śruby 10.9 . Dodatkowo dwie śruby które są przelotowe zabezpieczyłem nakrętką od dołu . Trochę gimnastyki i gotowe :) Lekko nie było.

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl