suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 11:30 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr cze 11, 2014 1:30 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 05, 2014 11:10 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Bukowiec - Międzyrzecz
Reduktor w mojej santanie skończył się.
Interesuje mnie czy jest jakaś różnica w obudowie oraz bebechach reduktora z silnika 16v a 8v czy to całkiem te same reduktory (przełożenia są takie same według stronki). Będą jakieś różnice na frezach wałów, mocowaniu do belki czy frezie ze skrzyni biegów?

_________________
im lepsza terenówka tym dalej po ciągnik...
vitara cabrio 1.6 16v lpg Spanish rust
lift 4" Radzikone


Na górę
Post: śr cze 11, 2014 8:17 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Grzeny pisze:
Reduktor w mojej santanie skończył się.
Interesuje mnie czy jest jakaś różnica w obudowie oraz bebechach reduktora z silnika 16v a 8v czy to całkiem te same reduktory (przełożenia są takie same według stronki). Będą jakieś różnice na frezach wałów, mocowaniu do belki czy frezie ze skrzyni biegów?

To takie same reduktory.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw cze 12, 2014 10:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 05, 2014 11:10 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Bukowiec - Międzyrzecz
Ok kupiłem reduktor i tylny wał. Niby mam auto z 95 roku a wał i tak był na 26 frezów?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

_________________
im lepsza terenówka tym dalej po ciągnik...
vitara cabrio 1.6 16v lpg Spanish rust
lift 4" Radzikone


Na górę
Post: pn cze 16, 2014 6:05 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Grzeny pisze:
Ok kupiłem reduktor i tylny wał. Niby mam auto z 95 roku a wał i tak był na 26 frezów?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

To przednie półosie na wejściu do mostu różnią się ilością frezów a nie tylne wały...

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt cze 17, 2014 10:30 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
tylny wał w santanie po 95 r tez ma inne frezy niz 1.6 8v

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt cze 17, 2014 10:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
slaw pisze:
tylny wał w santanie po 95 r tez ma inne frezy niz 1.6 8v

A to przepraszam.

A nawiasem: czy poza półośkami, innymi drążkami kierowniczymi i chyba jednak inną skrzynią biegów jest jeszcze coś, co Hiszpanie wymyślili własnego, żeby narobić więcej problemów? :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr sie 13, 2014 2:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 30, 2012 9:04 am
Posty: 150
Lokalizacja: wrocław/poznań/bydgoszcz
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1990
fotele ;)

_________________
Lepiej mądrze milczeć, niż głupio gadać.


Na górę
Post: śr sie 13, 2014 4:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Ano, dla potomnych można dopisać do listy fotele przednie.
Inne mocowania do budy, zapięcie pasa przykręcane w Santanach do fotela, w Japonkach do podłogi. No i w Japonce jest sprężyna ułatwiająca cofanie fotela, czego nie ma w Hiszpance...

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr sie 13, 2014 5:01 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
zax pisze:
Ano, dla potomnych można dopisać do listy fotele przednie.
Inne mocowania do budy, zapięcie pasa przykręcane w Santanach do fotela, w Japonkach do podłogi. No i w Japonce jest sprężyna ułatwiająca cofanie fotela, czego nie ma w Hiszpance...



i inne klocki hamulcowe :mrgreen:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl