suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Problem z obrotami silnika http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=29&t=15213 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mykmok [ pt lis 13, 2015 8:01 pm ] |
Tytuł: | Problem z obrotami silnika |
Jestem posiadaczem Suzuki vitara tzw. blaszak (Santana) 2005r. poj. 1905cm TD 75kw dane z dowodu. Vin VSEETV04VNT218773,niestety pokazuje trochę inne dane o samochodzie :/ Objawy są następujące. Od czasu do czasu występuje problem z obrotami silnika: na każdym z biegów również na luzie da się wycisnąć na max 2500-2600, dalej jak by odcinało. Najczęściej po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy na jakiś czas. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyn kłopotów. |
Autor: | NuVo [ pt lis 13, 2015 9:24 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z obrotami silnika |
Wpuszczone warunkowo. Zapraszam do powitalni. |
Autor: | bolus34 [ pt lis 13, 2015 11:00 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z obrotami silnika |
mykmok pisze: Jestem posiadaczem Suzuki vitara tzw. blaszak (Santana) 2005r. poj. 1905cm TD 75kw dane z dowodu. Vin VSEETV04VNT218773,niestety pokazuje trochę inne dane o samochodzie :/ Objawy są następujące. Od czasu do czasu występuje problem z obrotami silnika: na każdym z biegów również na luzie da się wycisnąć na max 2500-2600, dalej jak by odcinało. Najczęściej po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy na jakiś czas. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyn kłopotów. Zacznij od wymiany filtra paliwa ![]() A z ciekawości kiedy to ostatnio robiłeś ![]() |
Autor: | mykmok [ sob lis 14, 2015 3:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z obrotami silnika |
Filtry wymieniane są terminowo, a ostatnio nowy założony we wrześniu. |
Autor: | Niedzwiadz [ ndz lis 15, 2015 12:05 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z obrotami silnika |
Ten silnik już powinien obsługiwać OBD. Podłączyłeś go pod komputer? Mojego HDI obsługuje zwykła czujka blutufowa z allegro za 30zł i prosty program na smyrfonie: o ta: http://allegro.pl/elm-327-bluetooth-pl- ... 74760.html
Coś robiłeś przy silniku przed tym jak zaczął mulić? Temperatura na zewnątrz ma wpływ? Temp. silnika ma wpływ? Z prostych rzeczy - sprawdzałeś filtr powietrza, wężyki, ich mocowania itp - może się coś poluzowało, jakieś podciśnienie? To samo z wtyczkami i pipcztyczkami od czujników - posprawdzaj, podociskaj itp. Może katalizator jest zapchany i dusi? Tak sobie gdybam - któryś z węży paliwowych jest przysyfiony i się czasami przyblokowuje? Możesz sprawdzać układ paliwowy dając ropę z butelki bezpośrednio. To by Ci coś podpowiedziało np. czy coś się dzieje na linii bak - filtr. Zerknąłbym mimo wszystko na filtr paliwa. Może ropa z niepewnego źródła jest lana ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |