suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Jak trwoga to do... forum :p Pumpa paliwna?!?!
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=29&t=15612
Strona 1 z 1

Autor:  lutajman [ pt sty 29, 2016 3:00 pm ]
Tytuł:  Jak trwoga to do... forum :p Pumpa paliwna?!?!

Panie, panowie, pańowie- mam pytanie.
W ciągu 2 miesięcy kupiłem 4-tą pompkę paliwową. Nowe padają bez ostrzeżenia- po ok 2 tygodniach zdychają kompletnie, teraz wsadziłem pompkę z golfa mk II na wtrysku- pochodziła kilka dni i zaczęła padać tak jak oryginalna vitarowska tj. zaczyna coraz słabiej tłoczyć paliwo, samochód słabnie, strzela w kolektorze. Wymienię pompkę- nową/używaną jeden uj, po kilkuset km zdychają stopniowo. Nie wiem co może być. przewody paliwowe ok, filtr czysty. Paliwa nigdy mniej niż 1/4 baku, pilnuje po pierwszej pompce.

Klątwa? Coś z zasilaniem? Regulator ciśnienia w listwie wtryskowej je zabija? Nie mam siły, nachodzą mnie czarne myśli o sprzedaży auta. POMOCY

Autor:  PawelVSwrz [ pt sty 29, 2016 9:36 pm ]
Tytuł:  Re: Jak trwoga to do... forum :p Pumpa paliwna?!?!

No właśnie pierwsza myśl regulator ciśnienia. Jeśli jest tak że z czasem zaczyna nie wyrabiać znaczy przesilona. Nie zaczął silnik więcej palić albo zauważyłeś jakiś zmiany przy odpalaniu albo strzały jakby zalewało? Dla pewności sprawdź ile volt do niej dochodzi bo może być gdzieś spadek napięcia lub małe przebicie

Autor:  logicsys [ sob sty 30, 2016 3:51 pm ]
Tytuł:  Re: Jak trwoga to do... forum :p Pumpa paliwna?!?!

Nie wiem jak w Vitce jest. Ale moze syf w baku plywa i wykancza pompki?

Autor:  lutajman [ sob sty 30, 2016 6:20 pm ]
Tytuł:  Re: Jak trwoga to do... forum :p Pumpa paliwna?!?!

Bak wymyłem. Ciężko się odpala, trzeba czasem parę razy przepompować żeby załapała, no i strzela jak gaźnikowiec w kolektor na obrotach.

Autor:  PawelVSwrz [ sob sty 30, 2016 9:32 pm ]
Tytuł:  Re: Jak trwoga to do... forum :p Pumpa paliwna?!?!

Po mojemu regulator jest otwarty cały czas(zaciął sie). Na początek odepnij wężyk podciśnienia i zobacz czy nie ma tam benzyny to oznaka padniętej membrany. Dodatkowo zalewa świece bo wtryski puszczają za dużo a nawet jak są zamknięte mogą puszczać bene stąd całe strzelanie. Gdyby sie nie otwierał to ok odpalanie by szwankowało dopóki by nie nabił ciśnienia ale na wysokich obrotach ne miał by siły i ogólnie załapał by muła więc tą kwestie można wykluczyć. Jak masz możliwość zmierz ciśnienie na listwie i porównaj z zalecanym wtedy wszystko sie wyjaśni

Autor:  lutajman [ wt lut 09, 2016 5:48 pm ]
Tytuł:  Re: Jak trwoga to do... forum :p Pumpa paliwna?!?!

Kolejna pompka dead :mrgreen:
Regulator ciśnienia zablokowany i paliwo nie dochodziło do wtrysków, pompki z czasem nie dawały rady go przebić i padały.
Zamówiłem uniwersalny regulator ciśnienia na Alledrogo. zobaczymy ile to warte

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/