suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

problem z układem kierowniczym
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=29&t=7152
Strona 1 z 1

Autor:  czesio 24 [ wt sty 31, 2012 8:19 pm ]
Tytuł:  problem z układem kierowniczym

Witam mam problem z układem kierowniczym a raczej z wspomaganiem wczoraj wymieniłem płyn wspomaganiu wszystko było dobrze do dzisiejszego południa nagle gdy jechałem kierownica zaczęła ciężko chodzić i jak kręcę kierownicą to ciężko jest nią w ogóle ukręcić w czasie jazdy też nie da rady i nie wiem co jest nie wiem co padło czy pompa czy przekładnia jak to sprawdzić wydaje mi się że przekładnia gdyż jak ojciec kręcił kierownicą to pampa dawała ciśnienie bo przewody chciały się wyrwać ruszały się jak szalone :)
Może ktoś miał taki przypadek może ma ktoś używaną przekładnię ??? proszę o pomoc

Autor:  NuVo [ wt sty 31, 2012 8:35 pm ]
Tytuł:  Re: problem z układem kierowniczym

Odpowietrzałeś?
Odkręć korek zbiorniczka. Odpal, skręć max w lewo, max w prawo i tak kilka razy.Sprawdzaj stan płynu,dolej żeby był stan na bagnecie.

Autor:  czesio 24 [ śr lut 01, 2012 8:00 pm ]
Tytuł:  Re: problem z układem kierowniczym

Robiłem tak i nic nie działa jeden wąż jest tak jak by troszkę przygięty teraz szukam zbiornika paliwa do vitary 1.6 16v

Autor:  meenia [ śr lut 08, 2012 9:17 pm ]
Tytuł:  Re: problem z układem kierowniczym

czesio 24 pisze:
Witam mam problem z układem kierowniczym a raczej z wspomaganiem wczoraj wymieniłem płyn wspomaganiu wszystko było dobrze do dzisiejszego południa nagle gdy jechałem kierownica zaczęła ciężko chodzić i jak kręcę kierownicą to ciężko jest nią w ogóle ukręcić w czasie jazdy też nie da rady i nie wiem co jest nie wiem co padło czy pompa czy przekładnia jak to sprawdzić wydaje mi się że przekładnia gdyż jak ojciec kręcił kierownicą to pampa dawała ciśnienie bo przewody chciały się wyrwać ruszały się jak szalone :)
Może ktoś miał taki przypadek może ma ktoś używaną przekładnię ??? proszę o pomoc



Odkrec waz zasilajacy z pompy, pod nim jest jeszcze jedna sruba, ja tez odkrec. Zobaczysz tloczek, pod nim sprezynke, tloczek powinien sie lekko poruszac, jak wcisniesz to sprezynka powinna go wypchnac spowrotem, jak tak nie robi albo sie zacina to wypoleruj papierem sciernym, 600, 800. Ten tloczek to regulator cisnienia, czy tam ewentualnie zawor przelewowy, jak kto woli, jak sie zatnie to wspomagania nie bedzie wcale.

Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/