suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 5:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 04, 2012 6:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
Siemka ! Byłem moja Vitką na rajdzie w weekend ( nie było oszczędzane) i po powrocie do miasta (na szczęście :)) zarzuciło mnie i coś walnęło...
Okazało się że wypadł mi dystans sierżanta . Po oględzinach zauważyłem że wyrwało śruby które go trzymały .
Po niedzieli będę wyjmował tylny most żeby...i teraz pytanie czy komuś się już coś takiego przydarzyło ?
Mam zamiar wyjąć most ,rozwiercić połamane śruby, nagwintować otwory i na nowo skręcić....lub wymienić most ( co mi się nie uśmiecha )


Ponadto zastanawiam się jak to możliwe skoro dałem wzmacniane śruby ..

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 6:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Może za krótkie były te śruby a może się po prostu wykręciły .
Warto stosować Pasty antywykręceniowe typu Loctite niebieska.


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 6:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
A jak myślicie rozwiercać czy nowy most ?

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 6:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Zależy jak wielki bałagan. Ja poszedłbym w kierunku nowego mostu jeżeli wszystkie śruby powyrywane...

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 6:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
W moim moście miałem pozrywane gwinty. Przewierciłem na wylot te miejsca i dałem grubsze śruby z nakrętkami od góry. Od spodu imbus, a od góry sześciokątna nakrętką plus podkładki sprężynujące. Przewiercić da się miejsce na trzy śruby - więc zostaje jedna wolna :? . U mnie się trzymało - teraz wymieniam most z innych powodów. (zajechane łożyska dyfra)

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 6:53 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Ale calego mostu nie trzeba wymieniac chyba? Tylko tą część co sie do niej sierżanta mocuje :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 7:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Czyli cały orzech :wink: zostaje sama obudowa w aucie :lol:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 7:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
można odkręcić tylko to mocowanie do sierżanta czy to jest całość z mostem ? czy trzeba zwalać cały most ?

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 7:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
majkel44 pisze:
można odkręcić tylko to mocowanie do sierżanta czy to jest całość z mostem ? czy trzeba zwalać cały most ?

Całość. Ściągnij koła, wyciągnij półośki, odkręć wał, odkręć orzech od mostu (o ile pamiętam to chyba 8 lub 9 śrub pod klucz 14), wyjmiesz cały orzech z tym elementem do którego jest mocowany sierżant, przewiercasz, składasz :wink: :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 7:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
Dzięki bardzo Pany :) Jutro to Ogarnę - rozwierce i nagwintuje .



Tak się zastanawiałem przez chwile czy przy okazji nie wstawić mostu od Samuraia z blokadą ale za dużo roboty - w przyszłym roku się pomyśli jeszcze raz .

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 7:54 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Browning pisze:
Czyli cały orzech :wink: zostaje sama obudowa w aucie :lol:


Pochwa zostaje :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 8:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
:wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 12:47 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Tylko dlaczego urwało?

weź nakrętkę M10 i przyspawają ja od środka do zerwanej śruby o ile nie urwały się zbyt głęboko
samo podgrzanie podczas spawania naprawdę dużo daje a jak uda sie dobrze przyspawać to nie ma bata żeby sie nie wykręciły


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 5:02 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
no włacha spawaj panie jak jest do czego i jak masz czym a jak nie to istnieją mechaniory które się z tym uporają :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 9:49 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
Też zadaje sobie to pytanie...Dlaczego sie urwało ? Vitka dostała troche po garach w terenie...ale nie spodziewałem się że to się wyrwie...

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl