suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 11:12 pm

Strefa czasowa UTC+01:00

Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
0" - piaskownica

Witam :) wszystkich forumowiczów , dziś miałem okazje jechać znowu VITARA bo zepsuł się mój samochód a musiałem pilnie gdzieś pojechać, po dłuższej drodze po naszych drogach kolejny raz odnoszę wrażenie ,że tył normalnie pływa po przejechaniu przez nierówność . Sprawa wygląda tak auto było badane na szarpakach luzów niema nigdzie(były na wahaczu tylnym tym trójkątnym ale już wymieniony ) , wyszło jedynie ze słaby jeden amortyzator , ale czy to możliwe żeby to tak się prowadziło ? zawsze się zastanawiam nad tym , może ja nie przyzwyczajony mojemu tacie dobrze się tym jeździ , pytam bo wy macie dłużej . Ja rozumiem jeden amortyzator słabszy ,jestem mechanikiem znam temat (gdyby były luzy to bym rozumiał i bym nawet nie pisał o tym ) , ale to nie aż tak , może to takie moje odczucie mimo ze auto się buja to toru jazdy nie traci puszcze kierownice jedzie jak po sznurku , wrażenie jest dziwne .... czy wasze tez tak mają ? :D ,może to nie tak ma myc . Tak się jeszcze zastanawiam, właściwie w takim samochodzie ze sztywną tylną osią słabszy amortyzator może dawać takie odczucie , najlepiej to widać na kostce brukowej oś normalnie podskakuje ( to widać że amort. ale co dziwne nie z tej strony w sumie to sztywna oś wiec może tak przenosić reakcje sam nie wiem ) . diagnosta który robił mi to badanie jest pewien ze ten typ tak ma bowiem słaby amortyzator nawet gdyby był wylany powodował by inne wrażenie , potwierdził mi to tym ze w nowszej wersji zastosowano drążek poprzeczny stabilizacyjny , to prawda bo GRAND VITARA MA TAKIE COŚ ... W każdym razie interesuje mnie tylko czy wasze też tak maja ?a jeśli nie to może ktoś mi coś doradzi na temat zawieszenia w tym aucie . Nie pamiętam dokładniej jakie tłumienie miały amortyzatory chyba 80 i 60 .Nie pamiętam coś jakoś tak , ale diagno