Witam

wszystkich forumowiczów , dziś miałem okazje jechać znowu VITARA bo zepsuł się mój samochód a musiałem pilnie gdzieś pojechać, po dłuższej drodze po naszych drogach kolejny raz odnoszę wrażenie ,że tył normalnie pływa po przejechaniu przez nierówność . Sprawa wygląda tak auto było badane na szarpakach luzów niema nigdzie(były na wahaczu tylnym tym trójkątnym ale już wymieniony ) , wyszło jedynie ze słaby jeden amortyzator , ale czy to możliwe żeby to tak się prowadziło ? zawsze się zastanawiam nad tym , może ja nie przyzwyczajony mojemu tacie dobrze się tym jeździ , pytam bo wy macie dłużej . Ja rozumiem jeden amortyzator słabszy ,jestem mechanikiem znam temat (gdyby były luzy to bym rozumiał i bym nawet nie pisał o tym ) , ale to nie aż tak , może to takie moje odczucie mimo ze auto się buja to toru jazdy nie traci puszcze kierownice jedzie jak po sznurku , wrażenie jest dziwne .... czy wasze tez tak mają ?