suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 8:15 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob mar 02, 2013 1:53 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
cześć chłopaki
mam takie pytanko
mianowicie:jak odkręcić zębatkę z wału tą po której lata pasek rozrządu??
czy trzeba do tego jakieś specjalne narzędzia??
rozbieram bo leci olej tam strasznie i chce po uszczelniać wszystko ale nie mogę odkręcić tej zębatki
ktoś podpowie??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob mar 02, 2013 3:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 14, 2009 9:34 pm
Posty: 213
Lokalizacja: Modlin Twierdza/Warszawa
zbys19 pisze:
cześć chłopaki
mam takie pytanko
mianowicie:jak odkręcić zębatkę z wału tą po której lata pasek rozrządu??
czy trzeba do tego jakieś specjalne narzędzia??
rozbieram bo leci olej tam strasznie i chce po uszczelniać wszystko ale nie mogę odkręcić tej zębatki
ktoś podpowie??


Podłączę się do pytania - jak zblokować wał ? :roll:

_________________
Vitara 91 Blaszak 1.6 8v Gaźnik , BF MT KM2 215/75/15 + 4" ( na budzie napis Land rover Santana )


Na górę
Post: sob mar 02, 2013 3:53 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ja wsadziłem łyżkę do opon w obudowę sprzęgła i zachaczyłem o zęby na kole zamachowym.
Do operacji potrzeba dwóch osób. Jeden pod autem trzyma łyżkę, drugi odkręca śrubę wału.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob mar 02, 2013 10:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
bartku ale czy nie pękne obudowy sprzęgła lub nie zedre zębów na wieńcu ??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob mar 02, 2013 10:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
Jest kilka sposobów
pierwszy tak jak napisał NuVo z tym że ja bym wsadził zamiast rozrusznika
drugi zapinasz 1 bieg albo wsteczny, wrzucasz kolegę do kabiny co by wdusił hamulec (może się nie udać)
trzeci mój ulubiony klucz pneumatyczny i ognia.

P.S. nie bój się zębów nie uszkodzisz


Na górę
Post: sob mar 02, 2013 10:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
sposób drugi nie wypali bo most zwalony a z tyłu tylko ręczny ale nie utrzymie za .uja
a jak pękne śrube kurna?? co wtedy wał na złom??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn mar 04, 2013 1:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
dobra odkręcone i wyczyszczone zimering wymieniony
teraz pytanie jak to złożyć bo mam metalową uszczelkę i nie wiem czy dać ją tylko czy smarować pastą
proszę o szybką odpowiedź

nie podpowie nikt ?? :(

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn mar 04, 2013 9:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
alooooo pytam sie cuś kurna :lol: :P :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn mar 04, 2013 10:00 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Która uszczelka?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn mar 04, 2013 10:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
z przodu pod obudowe pompy oleju
pod miche mam korkową od slawa i nie wiem też czy ją dawac samą
https://plus.google.com/u/0/photos/1011 ... 8249914001

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Ostatnio zmieniony pn mar 04, 2013 10:20 pm przez zbys19, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: pn mar 04, 2013 10:13 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Jak to robiłem to starą uszczelkę posmarowałem z dwóch stron pastą do uszczelniania i złożyłem.
Drugim razem wymieniałem simmering bez ściągania pompy.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn mar 04, 2013 10:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
moja stara uszczelka nie przeżyła niestety i to z pod niej się lało regularnie

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pt mar 08, 2013 10:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
jak chcesz posmarować sylikonem to bardzo delikatnie tak żeby babol się nie oberwał i nie zatkał kanału lub pompy


Na górę
Post: pt mar 08, 2013 11:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
już wsio wiem pod blaszane uszczelki nie daje sie nic podobno tak ma być

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob mar 09, 2013 11:09 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 12, 2012 12:11 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Kraków
Hej
Kolego Zbys19 pochwal się jak odkręciłeś tą śrubę z wału. Mnie też czeka wymiana uszczelniacza już raz próbowałem ale poległem.

_________________
Vitara 1.6 8v LPG lift + GoodYear Wrangler MT/R 235/75/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl