suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Obrzyny
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=5&t=1233
Strona 5 z 7

Autor:  michal-z [ ndz cze 07, 2009 6:14 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Michał nie chce tworzyć "bociana" i zupełnie mu taki lift wystarczy więc obniżanie mostu Michał uważa za zbędne :mrgreen:

Autor:  Masmo [ ndz cze 07, 2009 7:20 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Przemas601 pisze:
Jest już zamontowany dystans pod sierżanta z przesunięciem mocowań,co by wał pracował pod odpowiednim kątem. Mocowania obniżające przedni most też mam już opracowane,ale to zależy od Michała czy zostaną zamontowane.

A nie lepiej przespawać miejsca przykręcenia mocowań, bo na moje rozumenie tematu dłuższe mocowania zwiększają ryzyko wybuchu obudowy mostu....
Jak już spawacie ....

Autor:  michal-z [ ndz cze 07, 2009 7:37 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Nie chcemy obniżać mostu.Pracujemy nad nadwoziem.

Autor:  Masmo [ ndz cze 07, 2009 8:11 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

michal-z pisze:
Nie chcemy obniżać mostu.Pracujemy nad nadwoziem.

:shock: :?:

Autor:  Przemas601 [ ndz cze 07, 2009 8:17 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Do mostu mam gotowe mocowania,jak będzie chciał to je założę w 30 min. Dlaczego miał by most wybuchnąć,calmini tak robi i wszystko jest ok

Autor:  Masmo [ ndz cze 07, 2009 8:31 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Przemas601 pisze:
Do mostu mam gotowe mocowania,jak będzie chciał to je założę w 30 min. Dlaczego miał by most wybuchnąć,calmini tak robi i wszystko jest ok

OK? :mrgreen:
95% mostów aluminiowych w autach na Calmini wybucha.... :wink: :lol:
Mój most się półamał na pierwszych poważniejszych testach a przed obniżeniem też był katowany i przeżył!
Zwróć uwagę że przedłużasz ramię siły stosujac dłuższe mocowania :!: Dłuższe ramie = większy moment zginający = urwana obudowa.
Dlatego najlepiej byłoby zastosować orginalne łapy i do nich dorobić mocowania w ramie :!:

Autor:  michal-z [ ndz cze 07, 2009 8:37 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Cytuj:


Dlaczego robisz takie oczy? :D
To jest temat o nadwoziu.
Poza tym napisałem już że nie chcę motać teraz zawieszenia.(bo może zrobię coś bardziej drastycznego :mrgreen: )

Autor:  Przemas601 [ ndz cze 07, 2009 8:56 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Wstawimy drugi przedni most do tyłu i zrobimy niezależne zawieszenie :mrgreen:

Autor:  kosciej [ wt cze 09, 2009 11:07 am ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

A ja Wam wytknę błąd w konstrukcji :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:

A masz Ty zły Przemasie za krytykę moich mocowań :!: :!: 8) 8) :D :mrgreen:

Przyjrzyj się im i powiedz mi, jak mają się ruszać? Bo na tych gumach to rady nie dadzą - chodzi o oś obrotu :mrgreen:

Autor:  Przemas601 [ wt cze 09, 2009 9:25 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Masz rację,też to dzisiaj zauważyłem jak oglądałem całość na spokojnie. Zastanawiam się,czy od razu przerabiać,czy najpierw przetestować. W zasadzie wszystko będzie na wierzchu i w każdej chwili będzie można to mocowanie obrócić.
Dzięki za uwagę,widać ktoś się interesuje tematem :D

Autor:  michal-z [ wt cze 09, 2009 9:55 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Ale w oryginale szpilka też nie ma przecież zbyt dużej możliwości pracy....

Autor:  slaw [ wt cze 09, 2009 10:08 pm ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

kosciej wytłumacz co z ta osia obrotu
ja tak samo mocuje i jest ok

dla mnie to mocowania wyszły za blisko ramy most przesuwa sie takze na boki

Autor:  kosciej [ śr cze 10, 2009 8:27 am ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Szpilka ma większą możliwość pracy niż ucho.

Z osią obrotu chodzi o to, że gdy most idzie w dół, to amorki muszą mieć możliwość większego obrotu na osi prostopadlej do auta.
Na gumach się tyle nie ugną - będą występowały tam naprężenia.. Widziałem wczoraj u Masma, że tak montujesz.. Trochę się zdziwiłem szczerze powiedziawszy...

Autor:  slaw [ śr cze 10, 2009 8:52 am ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

ja to lubie krytyke

ale most pracuje w 2 strony czyli uszy nie mogą byc w tej same pozycji a ten most naprawde potrafi sie niezle wygiąc

Autor:  kosciej [ śr cze 10, 2009 9:28 am ]
Tytuł:  Re: Obrzyny

Slaw... Ale Ciebie trudno krytykować :mrgreen: Masz największe doświadczenie :mrgreen:
Hmm.. Te ruchy mostu trochę mi dały do myślenia... Teraz to już sam nie wiem, jak zrobić :oops:

Wiem - sprawdzę u siebie - obrócę je o 90 st. i zobaczę jak się jeździ. Będę miał porównanie..

Strona 5 z 7 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/