suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Obrzyny http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=5&t=1233 |
Strona 5 z 7 |
Autor: | michal-z [ ndz cze 07, 2009 6:14 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Michał nie chce tworzyć "bociana" i zupełnie mu taki lift wystarczy więc obniżanie mostu Michał uważa za zbędne |
Autor: | Masmo [ ndz cze 07, 2009 7:20 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Przemas601 pisze: Jest już zamontowany dystans pod sierżanta z przesunięciem mocowań,co by wał pracował pod odpowiednim kątem. Mocowania obniżające przedni most też mam już opracowane,ale to zależy od Michała czy zostaną zamontowane. A nie lepiej przespawać miejsca przykręcenia mocowań, bo na moje rozumenie tematu dłuższe mocowania zwiększają ryzyko wybuchu obudowy mostu.... Jak już spawacie .... |
Autor: | michal-z [ ndz cze 07, 2009 7:37 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Nie chcemy obniżać mostu.Pracujemy nad nadwoziem. |
Autor: | Masmo [ ndz cze 07, 2009 8:11 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
michal-z pisze: Nie chcemy obniżać mostu.Pracujemy nad nadwoziem. |
Autor: | Przemas601 [ ndz cze 07, 2009 8:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Do mostu mam gotowe mocowania,jak będzie chciał to je założę w 30 min. Dlaczego miał by most wybuchnąć,calmini tak robi i wszystko jest ok |
Autor: | Masmo [ ndz cze 07, 2009 8:31 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Przemas601 pisze: Do mostu mam gotowe mocowania,jak będzie chciał to je założę w 30 min. Dlaczego miał by most wybuchnąć,calmini tak robi i wszystko jest ok OK? 95% mostów aluminiowych w autach na Calmini wybucha.... Mój most się półamał na pierwszych poważniejszych testach a przed obniżeniem też był katowany i przeżył! Zwróć uwagę że przedłużasz ramię siły stosujac dłuższe mocowania Dłuższe ramie = większy moment zginający = urwana obudowa. Dlatego najlepiej byłoby zastosować orginalne łapy i do nich dorobić mocowania w ramie |
Autor: | michal-z [ ndz cze 07, 2009 8:37 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Cytuj: Dlaczego robisz takie oczy? To jest temat o nadwoziu. Poza tym napisałem już że nie chcę motać teraz zawieszenia.(bo może zrobię coś bardziej drastycznego ) |
Autor: | Przemas601 [ ndz cze 07, 2009 8:56 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Wstawimy drugi przedni most do tyłu i zrobimy niezależne zawieszenie |
Autor: | kosciej [ wt cze 09, 2009 11:07 am ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
A ja Wam wytknę błąd w konstrukcji A masz Ty zły Przemasie za krytykę moich mocowań Przyjrzyj się im i powiedz mi, jak mają się ruszać? Bo na tych gumach to rady nie dadzą - chodzi o oś obrotu |
Autor: | Przemas601 [ wt cze 09, 2009 9:25 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Masz rację,też to dzisiaj zauważyłem jak oglądałem całość na spokojnie. Zastanawiam się,czy od razu przerabiać,czy najpierw przetestować. W zasadzie wszystko będzie na wierzchu i w każdej chwili będzie można to mocowanie obrócić. Dzięki za uwagę,widać ktoś się interesuje tematem |
Autor: | michal-z [ wt cze 09, 2009 9:55 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Ale w oryginale szpilka też nie ma przecież zbyt dużej możliwości pracy.... |
Autor: | slaw [ wt cze 09, 2009 10:08 pm ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
kosciej wytłumacz co z ta osia obrotu ja tak samo mocuje i jest ok dla mnie to mocowania wyszły za blisko ramy most przesuwa sie takze na boki |
Autor: | kosciej [ śr cze 10, 2009 8:27 am ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Szpilka ma większą możliwość pracy niż ucho. Z osią obrotu chodzi o to, że gdy most idzie w dół, to amorki muszą mieć możliwość większego obrotu na osi prostopadlej do auta. Na gumach się tyle nie ugną - będą występowały tam naprężenia.. Widziałem wczoraj u Masma, że tak montujesz.. Trochę się zdziwiłem szczerze powiedziawszy... |
Autor: | slaw [ śr cze 10, 2009 8:52 am ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
ja to lubie krytyke ale most pracuje w 2 strony czyli uszy nie mogą byc w tej same pozycji a ten most naprawde potrafi sie niezle wygiąc |
Autor: | kosciej [ śr cze 10, 2009 9:28 am ] |
Tytuł: | Re: Obrzyny |
Slaw... Ale Ciebie trudno krytykować Masz największe doświadczenie Hmm.. Te ruchy mostu trochę mi dały do myślenia... Teraz to już sam nie wiem, jak zrobić Wiem - sprawdzę u siebie - obrócę je o 90 st. i zobaczę jak się jeździ. Będę miał porównanie.. |
Strona 5 z 7 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |