suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 6:45 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 69 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt mar 18, 2008 10:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 29, 2007 4:43 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Połaniec
tu link do tej integry/silnika
http://otomoto.pl/honda-integra-type-r- ... 66208.html


w tej juz chyba nic niema :?

_________________
Suzuki Vitara X90


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 18, 2008 11:05 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
djbigos pisze:
aha czyli rozumiem ze ma byc mocne :roll:
hmm moze silnik z hondy integry, kreci sie do 9 tys, moc z 2l jakies ok 200km, recznie skladany tylko bardzo ciezko go dostac :cry:

Szukamy raczej czegoś z płaskim przebiegiem momentu a nie szlifierki co nie ma dołu. Moc rzędu 130-150 KM byłaby zupełnie wystarczajaca. Pojemność min 2,0 lub 1,8 z turbo.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 8:37 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
Jak szukasz 2.0 R4 z Suzuki to rozglądaj się za tym z Grand Vitary - łatwiej to znajdziesz. Może nawet skrzynia od biedy podejdzie Twoja - jak nie to weźmiesz z GV całą z reduktorem. NIe powinno być za dużej rzeźby żeby to zmieścić. Tylko na ile to pomoże?
STaram się namówić Vaikera żeby do swojej 2.0 R4 cabrio wsadził przełożenia mostów 5.12 z Twojej. Byłaby to konfiguracja do której dążysz - tyle że on na razie ma koła ok 30 cali - i nie pali się do większych.

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 8:45 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 29, 2007 4:43 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Połaniec
tylko ten silnik hondy ma zmienne fazy rozrzadu :D

http://otomoto.pl/nissan-patrol-k-160-C4606810.html
ten ma silnik 2.8 benzyna plus kilka dodatkow :)

a jesli ma byc niezniszczalny to:
http://otomoto.pl/bmw-525-idealne-od-mi ... 58332.html


jesli chcesz benzyne, to wg mnie szukaj wolnossacych z bmw :)

_________________
Suzuki Vitara X90


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 8:53 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
djbigos pisze:
tylko ten silnik hondy ma zmienne fazy rozrzadu :D
http://otomoto.pl/nissan-patrol-k-160-C4606810.html
ten ma silnik 2.8 benzyna plus kilka dodatkow :)
a jesli ma byc niezniszczalny to:
http://otomoto.pl/bmw-525-idealne-od-mi ... 58332.html
jesli chcesz benzyne, to wg mnie szukaj wolnossacych z bmw :)

Sory ale sie nie zgodzę:
1. 2.8 benzyna nissana jest cholernie wrażliwa na wodę. Poczytaj forum nissanowskie to się przekonasz. Masmo na pewno woląłby odporniejszy silnik.
2. Silniki BMW są majstersztykiem inżynierii ale nie przepadają za pracą w takich kątach smarowania jakie osiągają w terenówkach. To silniki dobre do osobówek które są katowane ale na płaskim.
3. Po za tym oba silniki to R6 - stanowczo za długim do komory silnika w Vitarze.
Tak więc zejdźmy na ziemie do konkretniejszych przykładów - w zakresie R4 i V6.

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 8:57 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Cytuj:
no tylko reduktor z robura tez tam siediał nie bez potrzeby


Siedzi tam tylko ze wzgledu na PTO i bezproblemowe małżeństwo ze skrzynia jepa.
TAk wogóle to szybki jest niezwykle i zachodziło podejżenie że to nie bedzie chciało jeżdzic na takich kółkach, a tu zapitala aż piknie :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:08 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 29, 2007 4:43 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Połaniec
a moze by do silnika tego co ma dolozyl kompresor mechniczny :) w przeciwienstwie do turbosprezarki nie wytwarza turbodziury.
na forum nissana- tam korzystaja tylko z disli.
a jak jest problem z bmw to z pewnie z wiekszoscia innych bedzie problem :roll:

wytlumaczcie mi co jest nie tak z miska ze sa problemy ze smarowaniem, bo nie rozumiem za bardzo :oops:

_________________
Suzuki Vitara X90


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:16 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
djbigos pisze:
a moze by do silnika tego co ma dolozyl kompresor mechniczny :) w przeciwienstwie do turbosprezarki nie wytwarza turbodziury.
na forum nissana- tam korzystaja tylko z disli.
a jak jest problem z bmw to z pewnie z wiekszoscia innych bedzie problem :roll:

wytlumaczcie mi co jest nie tak z miska ze sa problemy ze smarowaniem, bo nie rozumiem za bardzo :oops:

Chodzi o kształt miski olejowej i umiejscowienie w niej smoka oleju. Osobówki mają długie i płaskie miski - a terenówka powinna mieć raczej krótką i wysoką.
Pomysł z kompresorem jest ciekawy.
Masmo powinien skoczyć to jakichś tuningowców może mu podrasują to 8v tak żeby chulało jak v8 :wink:

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:22 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
djbigos pisze:
a moze by do silnika tego co ma dolozyl kompresor mechniczny :) w przeciwienstwie do turbosprezarki nie wytwarza turbodziury.
na forum nissana- tam korzystaja tylko z disli.
a jak jest problem z bmw to z pewnie z wiekszoscia innych bedzie problem :roll:

wytlumaczcie mi co jest nie tak z miska ze sa problemy ze smarowaniem, bo nie rozumiem za bardzo :oops:

Sprężarka mechaniczna do mojego 1,6 = wcześniejszy zgon pieca, duże koszta

Problemy ze smarowaniem mogą się pojawiać w silnikach które mają miski płaskie gdzie na dużym pochyleniu smok może zostać odsłoniety.

Założenia były takie:
Mój motor umiera i zamiast robić kaitaliki znajduje większy piec z którym będzie jak najmniej kłopotów z jego wrzuceniem. Silnik ma dobrze robić w terenie i być dynamiczny ale mało skąplikowany. Czyli pewnie najsensowniej będzie wstawić 2,0 R4 z Vitary. Gdybym zdobył silnik z osprzętem powinien pasować p&p. Raczej będe unikał skomplikwanej rzeźby, ze względu na koszta i potencjalnie dużą awaryjność.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:41 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
Szukaj go od razu z komputerem bo wtrysk w 2.0 jest wielopunkt a Ty masz jednopunkt a tu są różnice

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:49 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
mdeja pisze:
Szukaj go od razu z komputerem bo wtrysk w 2.0 jest wielopunkt a Ty masz jednopunkt a tu są różnice

Zdaje sobie sprawę że cały osprzęt jest inny. Najlepiej byłoby kupić jakiegoś rozbitego anglika postawić obok i bawić się w przekładanie tego co potrzeba. Pewnie zabawy byłoby na tygodnie....

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:49 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
mdeja pisze:
1. 2.8 benzyna nissana jest cholernie wrażliwa na wodę. Poczytaj forum nissanowskie to się przekonasz. Masmo na pewno woląłby odporniejszy silnik.

czy wrażliwy, Masmo skoro w Trójmieście upala, powinien znać Maćka27 który ze swoim benzynowym silniczkiem w k160 nie ma problemów mimo naprawdę ostrego katowania w morkych warunkach.
to zawsze benzyna, ale nie jest tak źle jak się wydaje.

mdeja pisze:
2. Silniki BMW są majstersztykiem inżynierii ale nie przepadają za pracą w takich kątach smarowania jakie osiągają w terenówkach. To silniki dobre do osobówek które są katowane ale na płaskim.


nie do końca się zgodzę bo mamy u siebie dwa auta z 3.0 i 3.5 z bmw i po pogłębieniu miski i jakichś tam zabiegach robią w każdych warunkach, extremalnych.

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:52 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
Masmo pisze:
Zdaje sobie sprawę że cały osprzęt jest inny. Najlepiej byłoby kupić jakiegoś rozbitego anglika postawić obok i bawić się w przekładanie tego co potrzeba. Pewnie zabawy byłoby na tygodnie....


a nie lepiej kupić dobry silnik z vitary ?
np ode mnie 16V ? razem z ramą i kawałkami budy mogę Ci opchnąć żebyś miał komplet :mrgreen:

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:55 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
czaykowski pisze:
Masmo pisze:
Zdaje sobie sprawę że cały osprzęt jest inny. Najlepiej byłoby kupić jakiegoś rozbitego anglika postawić obok i bawić się w przekładanie tego co potrzeba. Pewnie zabawy byłoby na tygodnie....


a nie lepiej kupić dobry silnik z vitary ?
np ode mnie 16V ? razem z ramą i kawałkami budy mogę Ci opchnąć żebyś miał komplet :mrgreen:

Też jest jakaś opcja. Ale jak już pisałem na razie muszę zabić 1,6 8V. :wink:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 10:01 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
czaykowski pisze:
mdeja pisze:
t;]
2. Silniki BMW są majstersztykiem inżynierii ale nie przepadają za pracą w takich kątach smarowania jakie osiągają w terenówkach. To silniki dobre do osobówek które są katowane ale na płaskim.


nie do końca się zgodzę bo mamy u siebie dwa auta z 3.0 i 3.5 z bmw i po pogłębieniu miski i jakichś tam zabiegach robią w każdych warunkach, extremalnych.

No ale widzisz - troche dłubnięte są jak sam piszesz. Ale tak czy siak - nie wsadzisz rzędowej V12 bo mają podobną długość :wink:

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 69 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl