suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 12:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt mar 06, 2015 11:03 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
Witam Panowie Mam taki mały problem
BRAK KOMUNIKACJI przy podłączeniu kompa potwierdzone przy dwóch próbach u dwóch różnych osób
Da się sprawdzić czy to padnięty komputer czy może wina wtyczki - domowymi sposobami
Dodam że zaczynam od komputera bo pomoże mi ogarnąć pozostałe problemy:
CE swieci ciągle przez ok pół minuty i gaśnie w tym czasie suzi muleje
CE jak sie zapali to czasem dodam lub odejme gazu i CE gasnie (druga opcja ktora nie występuje razem z pierwszą)
Szarpie podczas jazdy
Gaśnie na wolnych borotach
Na początek pytanie o podłączenie?

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: pt mar 06, 2015 1:21 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Który rok Vitary?
Co to znaczy brak komunikacji?
Jakim sprzetem sie podłączałeś?

Wiesz oczywiście że Vitary nie mają OBD2? JEst gniazdo w kształcie OBD ale nie podepniesz się zwykłym skanerem. Wyjątek stanowią te po 1996 z USA/Kanady.
Możesz też wymigać błędy przez autodiagnostykę.

Objawy mogą wskazywać na czujnik położenia przepustnicy lub przepływkę.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt mar 06, 2015 1:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
zmostkuj wtyczke pod maską od kompa jest od strony kierowcy na wysokości amora pod gumowa osłona mostkujesz czarny z niebieskim w niektórych v6 sa koło siebie 2 3 podobne wtyczki ale tylko w jednej masz we wszystkich pinach wpiete kable to właśnie ta wtyczke mostkujesz

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt mar 06, 2015 7:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
Rok tak jak w opisie 1997
Nie wiem jakim "sprzętem " się podłączałem u trzech z nich nie wykrywali kompa, czwartemu coś tam pokazywało ale nie mógł się połączyć (pewnie bujał) i tyle z diagnostyki. Jakie mam gniazdo - nie mam pojęcia mogę zrobić foto jak to pomoże.
Proszę o podpowiedź jaki sprzęt ma mieć elektronik by móc się podłączyć do witki?
Dodam ,że na zimnym silniku jest ok tzn brak tych objawów.


Himself piszesz o "optodiagnozie" Czytałem kiedyś o niej na forum. Po zmostkowaniu będzie CE mrugać czy tak?


Na mój mało-specowy nos też myślałem, że to problem z "powietrzem" w silniku ponieważ świece są mocno zakopcone i wydech mam zakopcony.

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: pt mar 06, 2015 9:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
miałem ten sam problem pod kierą z prawej jest obd 1 na czterech mechaniorów tylko jeden dysponował sprzętem który dał radę niestety nasze auta okazują się bardzo nie typowe pod tym względem w serwisie suzuki w Poznaniu mnie olali a są chyba z czteryn serwisy wszyscy powiedzieli że za stare auto :( i nie mają już literatury do nich ani oprogramowania szukaj po prywaciażach w końcu trafisz kogoś z odpowiednim kompem :wink:

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: pt mar 06, 2015 9:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
himself pisze:
zmostkuj wtyczke pod maską od kompa jest od strony kierowcy na wysokości amora pod gumowa osłona mostkujesz czarny z niebieskim w niektórych v6 sa koło siebie 2 3 podobne wtyczki ale tylko w jednej masz we wszystkich pinach wpiete kable to właśnie ta wtyczke mostkujesz

To jest druga możliwość :mrgreen:

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: pt mar 06, 2015 9:46 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Tylko specjalny kabelek i soft umożliwi podlaczenie do vitary z tego rocznika. Zdjecia gniazda nie rób - wiemy jakie masz.

Samodiagnostyka o ktorej pisze Himself wymiga Ci CE błędy które bedziesz mógł rozkodować za pomocą inrofmacji na stronie forum.
http://suzuki.info.pl/?t=2;3&a=21

Nie jestem pewien czy v6 nie ma bardziej rozbudowanej tablicy kodów.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt mar 10, 2015 12:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
Samodiagnoza wykonana - proste to jest i skuteczne - Wykryłem cztery błędy:
13 sonda lambda lub jej obwód
26 niestety nieznany
33 przepływomierz powietrza lub jego obwód
34 przepływomierz powietrza lub jego obwód
Po skasowaniu błędów Jeszcze gorzej tzn całkowity brak mocy i na nowo pojawił się błąd 33
Wykręciłem przepływkę popryskałem odrdzewiaczem zmówiłem modły i wkręciłem Okazało się że modły wysłuchane i błąd zniknął. Moje zadowolenie nie miało końca. Aż do czasu Gdy po 20 km kolejny błąd się pojawił a mianowicie 13- sonda lambda.
Wcześniej próbowałem u mechanika je sprawdzić ale nie mógł stwierdzając, że wtyczki są głęboko za silnikiem i są niedostępne.
Będę szukał innego mechanika.

Interesuje mnie ten błąd 26
Może ktoś ma opisy kodów błędów dla silnika H20A lub wie co on oznacza?

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: wt mar 10, 2015 12:58 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
26
O2 Sensor (Right bank)
V6 engines only
If O2 reading doesn't change or is slow to change a fault is flagged

http://www.rhinopower.org/diag/cel.html

Musisz sprawdzić sonde lambda.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl