suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=14138
Strona 1 z 1

Autor:  gutek.a4 [ pn mar 30, 2015 9:36 pm ]
Tytuł:  podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

witam
mam pytanie odnośnie podciśnienia króciec który zaznaczyłem na czerwono zaślepiłem, jak widać na zdjęciu.
zastanawiam się czy coś nie powinno być tam wpięte bo mam problem z przygasaniem na biegu jałowym jak się rozgrzeje, objaw taki sam na PB i LPG.
jak to wygląda u was?

Autor:  kostuch [ wt mar 31, 2015 10:00 am ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

To jest chyba elektrozaworek do wysysania oparów paliwa z filtra.
Jak jest zaślepione, to nie powód przygasania (chyba że jednak coś widać przez to zaślepienie :mrgreen: )

Autor:  gutek.a4 [ wt mar 31, 2015 1:47 pm ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

No właśnie na zaślepionym przygasa tak samo jak na otwartym.
Co może być przyczyną przygasania?

Autor:  kostuch [ wt mar 31, 2015 2:38 pm ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

gutek.a4 pisze:
Co może być przyczyną przygasania?

Wszystko...
Sprawdź zawór wolnych obrotów na początek.

Autor:  gutek.a4 [ wt mar 31, 2015 8:58 pm ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

Toś mi dał rebusa :D szukam po internetach co to, gdzie to i po co to

Autor:  szweraf [ wt mar 31, 2015 9:09 pm ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

Może to od egr'u. Widzę że masz tam rurkę niezaślepioną?

Autor:  gutek.a4 [ wt mar 31, 2015 10:15 pm ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

Ta niezaślepiona rurka stalowa jest ślepa, są takie dwie i obydwie są ślepe

Autor:  kostuch [ wt mar 31, 2015 10:54 pm ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

gutek.a4 pisze:
Toś mi dał rebusa :D szukam po internetach co to, gdzie to i po co to

Znaczy co? Filtr oparów czy zawór wolnych obrotów?
To drugie to w co trzecim temacie jest, razem z lamentem że kręcenie magiczną śrubką nie działa :mrgreen:

Autor:  gutek.a4 [ śr kwie 01, 2015 4:01 pm ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

filtr oparów to wywaliłem już w poprzednim silniku bo podobało mi się jego miejsce na piec webasto a teraz już nie mam ani filtra ani pieca

Autor:  gutek.a4 [ czw kwie 02, 2015 10:43 pm ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

Znalazłem jakieś informacje, schematy, dalej jestem głupi, ale pokręciłem tą śrubką co to ją każdy obraca :D ustawiłem obroty biegu jałowego na 950 obr./min. Podczas dojazdu do skrzyżowania obroty spadają na około 700 obr./min i stabilizują na wartość ustawioną.
Przy okazji obczaiłem że chęci engine chyba nie jest podpięty bo odpięcie tps nie wywala chęcią.
Kolego Kostuch masz te kabelki do diagnostyki? Gdzie szukać złącza? Nie chodzi mi o kody błyskowe

Autor:  zbys19 [ pt kwie 03, 2015 12:11 am ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

z tego co pamiętam to kabelek kolegi Kostucha trza wlutować we wtyczkę sterownika

Autor:  kostuch [ pt kwie 03, 2015 11:44 am ]
Tytuł:  Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v

gutek.a4 pisze:
Podczas dojazdu do skrzyżowania obroty spadają na około 700 obr./min i stabilizują na wartość ustawioną.
Przy okazji obczaiłem że chęci engine chyba nie jest podpięty bo odpięcie tps nie wywala chęcią.
Kolego Kostuch masz te kabelki do diagnostyki? Gdzie szukać złącza? Nie chodzi mi o kody błyskowe


Podczas dojazdu obroty nie powinny spadać poniżej obrotów biegu jałowego!
Jak dojeżdżasz na biegu, to naturalnie będą wyższe bo napędzasz silnik od kół.
Jak dojeżdżasz na luzie, to powinna się lekko uchylać przepustnica.

To drugie nie musi zadziałać przy lpg, snorkelu i rozregulowanym układzie wtrysku :lol:


Apropos kabelków:
Jak ktoś potrzebuje, to robię na zamówienie.
Kabelek nie ma swojej wtyczki, bo pasuje do różnych suzuk z różnymi gniazdami. Albo się zakłada własną dowolną złączkę albo wlutowuje w wiązkę (trudniej wtedy zgubić kabelek - ja już dwa położyłem w bezpiecznym miejscu żeby nie zginęło... i do dziś nie odnalazłem :mrgreen: )

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/