danthe pisze:
Planujesz jakieś modyfikacje poza wydechem?
Jeśli nie to proponuje pozostać przy średnicy zbliżonej do fabryki. Tym bardziej, że zostawiasz oryginalny katalizator.
Zakładam, że będziesz wyginał rury tak aby zminimalizować zmiany średnicy na wygięciach.
Moim zdaniem powiększanie średnicy wydechu za katalizatorem nic nie wniesie poza zmianą dźwięku i ewentualnymi problemami z rezonansem przy pewnych zakresach obrotów.
ps:
Ciekawy jestem jak zareagowałby ten silnik na zmianę kompletnego wydechu na bardziej otwarty.
Zwykly dupowoz, zadnych modyfikacji. Zalezy mi zeby wysoko byl wydech, bo serie juz prawie wyrwalem w zwyklych koleinach.
Bede spawal z kolanek, nie bede gial - bo cienkie te rury sa (1.5 mm scianka).
Nie wiem jaka jest srednica fabryczna - rowniez dlatego pytam - moze ktos robil wydech i kojarzy.