suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

wysokie obroty na ciepłym 1700obr/min oraz na zimnym ponad 2
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=2478
Strona 1 z 1

Autor:  kriss987NS [ pt lis 06, 2009 9:27 pm ]
Tytuł:  wysokie obroty na ciepłym 1700obr/min oraz na zimnym ponad 2

witam. mam vitarke z 1988r to jest chyba wersja amerykanska czy kanadyjska. w każdym razie mam silnik 1.6 8v i problem jest nastepujacy: nawet po rozgrzaniu silnik utrzymuje ok 1600-1700obr i na benzynie i na gazie. nie wiem co jest tego przyczyna. prosze pomoc. czy to może jakis czujnik czy sonda. dodam ze silnik byl przekładany z innej vitary z 1992r gdyż zatarl sie wał. pewnie z powodu wysokich obrotów przy starcie. a do tego po regulacji gazu nie odpala na gazie wogóle.

Autor:  arek_m [ pt lis 06, 2009 11:28 pm ]
Tytuł:  Re: wysokie obroty na ciepłym 1700obr/min oraz na zimnym ponad 2

no to masz jedna z pierwszych viertarek - przynajmniej bude ;)
[przy okazji zapraszam tutaj: viewtopic.php?f=37&t=1269&start=1335] ;)

pzdr.
arek_m

Autor:  romex [ wt lis 10, 2009 11:33 pm ]
Tytuł:  Re: wysokie obroty na ciepłym 1700obr/min oraz na zimnym ponad 2

Ja miałem podobnie, ale przyczyna była trywialna, linka mi się naderwał i nie cofała się w pancerzu, u Ciebie jest zapewne inny powód.

Autor:  Przemas601 [ wt lis 10, 2009 11:45 pm ]
Tytuł:  Re: wysokie obroty na ciepłym 1700obr/min oraz na zimnym ponad 2

Problemem jest za dużo powietrza,albo zacinająca się przepustnica,albo zasyfiały ISC (idle speed control)

Autor:  kriss987NS [ śr lis 11, 2009 1:09 pm ]
Tytuł:  Re: wysokie obroty na ciepłym 1700obr/min oraz na zimnym ponad 2

troszke pomyslałem i doszlem do tego :D że jest tam jakis silniczek czy cos z 2 kabelkami i 3 dziurkami i elektromagnesem ktory otwiera i zamyka dwa zewnętrzne. pomiędzy nim a gażnikiem była uszczelka gumowa i w niej wszystkie dziurki były ze soba połączone. dorobilem taką uszczelkę z gumy i po sprawie tylko jeszcze musiałem wszystko reszte spowrotem wyregulowac bo było namieszane.
mam inny jeszcze problem strasznie grzeje sie mu kolektor wydechowy w nocy aż do białego, sondę mi smaży już 4 wymieniałem (gdzies czytałem że max napiecie na sondzie to 0,56v u mnie dochodzi do 0,8-0,9V). może to katalizator albo tłumnik POMOCYnie chce stracic kolejnego silnika

Autor:  Przemas601 [ śr lis 11, 2009 4:49 pm ]
Tytuł:  Re: wysokie obroty na ciepłym 1700obr/min oraz na zimnym ponad 2

To co opisujesz to właśnie jest ISC.Masz za ubogą mieszankę,jakiś problem z paliwem,za niskie ciśnienie,fałszywe powietrze,albo uszkodzony wtryskiwacz.

Autor:  kriss987NS [ czw lis 12, 2009 8:36 pm ]
Tytuł:  wysoka tenperatura spalin = zmieniajacy sie kat

wtryskiwacz napeno nie bo i na gazie i na benzynie to samo sie dzieje.tak że ubogą mieszanke też bym odrzucał. sprawdzałem kąt zapłonu i jak na wolnych obrotach ustawie na te 8 st to jak tylko dodam troszke gazu to od razu idzie poza skale tak mniej wiecej na 30 st :!: czy tak ma być??? i czy do ustawiania zapłonu trzeba blokować komputer czy cos?? i co jest odpowiedzialne za wyprzedzanie zapłonu jeśli nawet po odłączeniu rurki od podciśnienia co idzie do aparatu zapłonowego też sie tak dzieje tylko max wtedy idzie na 20 st POMOCY nie chce znowu załatwic kolejnego silnika :cry:

Kolego drogi... Ja Cię proszę...I tak Twojego posta przeczyta ktoś. Opanuj się z boldami i wielkością czcionki :evil: Kosciej.
:? ktos może i przeczyta ale rady nikt nie udzieli..... :!: :!:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/